The New World er stolte af at præsenterer...[Admin nyhed]
4 deltagere
Forfatter
Besked
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: The New World er stolte af at præsenterer...[Admin nyhed] 18/3/2015, 11:39
Kære skønne skabninger...
Som i ved, har vi ledt efter de bedste journalister til siden. Vi fik nogle skønne ansøgninger og bud. Vi skulle dog kun bruge to, så derfor fik nogle i denne omgang et afslag, men i skal vide hvor glade vi er fordi i ville hjælpe til- og havde lyst til at lege med! TUSIND TAK TIL JER!
Nu er det så tid til at løfte sløret for hvem valget faldt på, og jeg håber i vil tage godt imod de to herre, der nok ikke er ukendte , når alt kommer til alt.....
Den ene er synonym med hårdtslående action og skarpe bemærkninger, og i kender ham som Abaddon og Isabella, her på siden.Jeg er meget stolt over at kunne byde en god ven velkommen , som journalist her.
Den anden er kendt for et vittigt sind, en kviknisse og hurtig fyr med bid i ! Han er et sikkert hit - og jeg er så glad over at kunne præsenterer ingen mindre end vampyrenes leder, for jer...
Journalisterne og jeg , skal nok være opsøgende i vores arbejde, meeeen det ville nu engang give en voldsom dejlig dynamik, hvis DU ville lege med, og sende os ideer, store som små...eller sjove billeder...alt du nu lige kan ryste ud. Vi ønsker en levende og sjov side for os alle , og vi ønsker DU bliver set og hørt :)
~ Millicent På vegne af Team Admin
Og nu kan jeg vist ikke trække spændingen mere ud....DAAAAM DAAAAAAAM DA DAAAAAAM
Sidst rettet af Millicent 18/3/2015, 11:41, rettet 1 gang
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: The New World er stolte af at præsenterer...[Admin nyhed] 18/3/2015, 14:59
Jeg glæder mig til at se hvad i får lavet til os! :D
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: The New World er stolte af at præsenterer...[Admin nyhed] 18/3/2015, 20:20
Det er ændret fra admin panel , til admin nyhed - men JEG forstår godt man kan blive forvirret XD
Og nu skal i drenge være søde ved Medusa ! XD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: The New World er stolte af at præsenterer...[Admin nyhed] 18/3/2015, 23:15
Jeg glæder mig også til at se hvad jeg får lavet!!!! xD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: The New World er stolte af at præsenterer...[Admin nyhed] 19/3/2015, 05:44
Hva- er du her , Nochi? Kan du SÅ kommer over til 'skrivemaskinen' xD
:P
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: The New World er stolte af at præsenterer...[Admin nyhed] 19/3/2015, 22:31
Jamen det er min fridag!! Og jeg elsker jer bare så meget at jeg ville bruge min fridag sammen med jer! :P
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: The New World er stolte af at præsenterer...[Admin nyhed] 20/3/2015, 07:18
Tillykke til jer! :D
Millicent Event Admin
Emne: Sv: The New World er stolte af at præsenterer...[Admin nyhed] 24/3/2015, 17:43
Yeah - vi har de mest bedste seje journalister på New World !
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: The New World er stolte af at præsenterer...[Admin nyhed]
The New World er stolte af at præsenterer...[Admin nyhed]