Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: A Cry for help! Hedebølgen! ~ Artikel 7/4/2015, 14:35
A Cry for help! Hedebølgen!
Vi har alle lagt mærke til at det er blevet lidt varmer her på det seneste. Eller er det bare mig?.. Hehe.. Jeg har set hvordan denne varme har påvirket os, men har du? Det tror jeg ikke, så jeg har begivet mig ud i vores dejlige landskab og fundet beviser på hvor varmt der enlig er. Jeg vil kigge på vores med væsner og se subjektivt på situationen helt uden at blande mig. For hvor kommer varmen enlig fra? Ja, siden det åbenbart ikke er mig, så ved jeg det simpelthen ikke. Men det kan vi måske også finde ud af?
Første sted jeg besøgte var ørkenen, da jeg tænkte et sted der er varmt, må da være der! Og ganske rigtigt var her ulideligt varmt. Jeg skulle ikke gå langt for at se hvordan varmen havde påvirket folk her. Varmen var så høj at jorden simpelthen døde, vejene sprækkede til et punkt hvor der ikke længere var mere vej. De værste steder kunne man slet ikke se det. Og lokalbefolkningen har prøvet desperat at finde andre veje udenom dette farlige landskab. Man kunne se hvordan folk faldt om og døde på gaden, ikke noget kønt syn! Jeg stod og snakkede med en, Mathias Knøsen hed han. En ung herre, meget flink. Men han var ikke særlig flink da han besluttede sig for at dø ud over mig! Sikker en uforskammet opførsel! Dette beviser lidt hvor uciviliseret ødemarken i virkeligheden er!
Man kunne nærmest se hvordan befolkningen var begyndt at knække, folk døde af varmen, flyttede, gik i panik. Ikke noget kønt syn. Men det var ikke alle der ville lade sig knække! De kæmpede imod varmen som det var en hver anden fjende. Der var rent faktisk nogen der skød både jorden og himlen for at ”dræbe” varmen. For de ville bare ikke knækkes! Så de kæmpede imod… Det var skulle nogle hårde nøder må man indrømme. Men de ville simpelthen ikke få ind i deres skal at man ikke kunne dræbe varmen!
Jeg mødte også en mand der log i ørkenen og var mega tørstig, det lykkedes mig at få nogle ord ud af ham. Angående hedebølgen og hvordan den havde påvirket ham. Han sagde ikke så meget dog… Han var dog mega offensiv! Han greb fat i mig og begyndte at kalde mig alt muligt! Sådan noget som vas, vad, græ ma, hææl! Det var mega stødende, har absolut ingen ide hvad han mente med det, men gætter på det var hans eget sprog! Men ud over hans grove attitude, svarede han da på nogle spørgsmål. Vi spurte ham om han havde det varmt. Her slog han hovedet i jorden, så vi antog dette som et ja!.. Min makker spurte så om hvordan varmen havde påvirket ham, her valgte manden så ikke at svare, men log meget stille… Vi er lidt i tvivl hvordan vi skal tolke dette kropsprog, så kære læsere, i må meget gerne skrive til os inde på redaktionen hvis i ved hvordan vi skal tolke dette!
Et andet sted vi opsøgte var junglen, dette eksotiske sted er hjem for mange spændene dyr og væsner. Hvordan har varmen påvirket dem her? Altså der er jo sådan meget grønt og fugtigt så jeg er meget nysgerrig. Det kan jo umuligt være ligesom i ørkenen! Og helt rigtigt, det var fuldkommen modsat, her regnede det konstant! Her var mildes talt vand over alt! Floderne var gået over deres bredder. Hvilket gjorde det meget upraktisk for mange, specielt de dyr der ikke kunne forsvar sig så godt. For mange kødædende fisk var pludselig på land, tror endda jeg så en fisk i et træ!
Dette træ kaldte jeg for fiske træet, personligt var det blevet mit ynglings træ! Meeeen fuglende var også ret glade for det desværre…
MEN vi så også nogle ret awesome ting! Krokodiller i træer!! Tror måske vandet skyllede dem derop eller sådan noget… Tror da ikke Krokodiller kan klatrer i træer?... i hvert fald så vi dem fange fugle, de hoppede simpelthen bare ned fra træerne også snuppede de en fugl på vejen ned!
Men der var også mindre hyggelige ting. For da dyrende nu havde bedre adgang til land, og derfor havde fået deres miljø ind på vores… Skete der nogle små konflikter, og det så ud til begge sider vandt!
Jeg snakkede med nogle indfødte, og de fortalte mig at det generelt havde været et problem med dyrende som angreb. Og det var langt fra blevet bedre efter hedebølgen! Da dyrende nu havde fået bedre område til at jage i. Som han beskrev det var det en evig kamp imod junglen! Hvis de stoppede med at kæmpe ville junglen slå dem alle ihjel. Og det var her jeg så en kæmpe Krokodille svømme forbi blot 200 meter fra os. Men med en hånd i munden. Jeg spurte ham direkte om hvem det var hånden tilhørte. Han grinte og sagde det var Timmy. Byens spasser, han troede åbenbart at krokodillen var kommet for at lege så han satte sig på den og red den. Det var den ikke så glad for så han blev kastet af helveds til og landede i en bunke ekskrementer, men på grund af vandet var jorden blevet så blød at han begyndte at synke i. Han kaldte så på sin nye ven som skulle trække ham op… I stedet tog krokodillen hånden og Timmy ligger nu på i en bunke af lort og kan ikke komme op. Hæhæ.. Han så ud til at nyde det i hvert fald!
Jaaa… Så skulle der have været flere interviews, men vi endte med at farer vild i junglen, og ligeså stille mistede vi flere og flere folk til de flyvende krokodiller og liderlige fugle. Ja det sagde jeg lige… De overfaldet folk og gjorde ubeskrivelige ting til dem. Tror de spiste dem, men jeg er meget i tvivl! Anyways, nu sidder jeg alene i et eller anden lokale og skrive min artikel færdig. Nogle fra en eller anden mexicansk bande fandt mig og tog mi til fange. De siger jeg skal til en eller anden transformer han hed vidst megatron eller ligne. Han er vidst den onde tror jeg nok! Såååå Mikkel! Hvis du ser dette må du meget gerne få mig ud inden de stikker mig med de der meget skarpe tingester de har!
Gæst Gæst
Emne: Sv: A Cry for help! Hedebølgen! ~ Artikel 7/4/2015, 16:40
*tabe sin smøg fra munden af Nochi's artikel* NOCHIII! DE MENNESKER DØR OG DU FILMER DEM KUN! DU KUNNE DA GIVE DEM NOGET VAND, ELLER EN RØV AT TRUTTE LUFT I ELLER NOGET! D: *samle sin smøg op og ryge lidt videre*
men god artikel, broder o.o eller noget, er ikke sikker på om jeg skal klappe dig på skulderen eller headbutte dig.. det sån lidt en konflikt jeg har med mig selv lige nu XD
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: A Cry for help! Hedebølgen! ~ Artikel 7/4/2015, 16:51
Head Butt ? XD
Altså JEG gavansen en respekt for artiklen , tror du virkelig han hellere ville det andet ? XD
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: A Cry for help! Hedebølgen! ~ Artikel 9/4/2015, 16:58
Jeg vil lig sige at jeg ønsker mig et fiske træ ! XD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: A Cry for help! Hedebølgen! ~ Artikel 9/4/2015, 18:04
Så må du flytte til junglen! :P
Millicent Event Admin
Emne: Sv: A Cry for help! Hedebølgen! ~ Artikel 9/4/2015, 20:28
I will- så snart Argentum har bygget mig en mobil der kan fange signal derude :P
Millicent Event Admin
Emne: Sv: A Cry for help! Hedebølgen! ~ Artikel 16/4/2015, 08:09
SÅ tror jeg nok det blev torsdag - og hvem har ikke ventet som et lille baren juleaften, på at dronningen blev 75? Hold da op ! Hvor vi dog går op i det . *pokerface* Derfor skal denne op igen - og jeg vil vågerne sige ( igen ) at fiske træet det er altså mit ! Det skal bare plantes i min have! :)
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: A Cry for help! Hedebølgen! ~ Artikel 16/4/2015, 11:24
Det er lige nu år 3824. Dronningen af landet Danmark har enten været død i 1789 år, eller er blevet holdt i live kunstigt via cybernetics. I dette tilfælde er hun 1884 år gammel.
Millicent Event Admin
Emne: Sv: A Cry for help! Hedebølgen! ~ Artikel 16/4/2015, 12:39
Jeg synes vi skal være stolte- alderen taget i betragtning, holder hun sig da egenlig ok godt XD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: A Cry for help! Hedebølgen! ~ Artikel 16/4/2015, 13:10
Det var også derfor jeg skød på at hun ville blive, i hvert fald 95