Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Classified News #1 10/5/2015, 22:19
Nåh da.... Så lader det til at artiklen klager over hans maglende initiativ i krigen ^^
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Classified News #1 10/5/2015, 22:19
Jaa ... men havde jo egentligt håbet på, at nogle ville overtage hans post xD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Classified News #1 10/5/2015, 22:23
Det er måske derfor at Millitsen ikke har gjort noget, så bliver vores Event admin Millie nok nødt til at agere på genralens vegne.
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Classified News #1 10/5/2015, 22:24
Det vil være en mulighed :)
Altså jeg vil selvfølgelig godt kunne tage beslutninger for hans vegne, men jeg tror ikke rigtig han vil komme i spil igen, så der vil ikke rigtig være nogle idé i at jeg gjorde det.
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Classified News #1 10/5/2015, 22:26
Virkelig ? Dine beskeder var ellers MEGET svære at tyde *føl ironien* ;P
Evan Third Class.
Emne: Sv: Classified News #1 10/5/2015, 22:28
Næ. BTW, hvem ville Militsen egentlig holde med i denne sammenhæng? Jeg forstår heller ikke ret godt hvad den krig handler om.
BTW (Igen)
DING!!!!
3rd Class YEA!
Aaron First Class.
Emne: Sv: Classified News #1 10/5/2015, 22:31
Well ... da jeg har været væk har jeg heller ikke rigtig nogle idé om, hvad krigen handler om, men jeg kan da lige kigge på det xD
Øhh ... ?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Classified News #1 10/5/2015, 22:34
Jeg tror bare jeg spørge Maria... hun ved det helt sikker.
Aaron First Class.
Emne: Sv: Classified News #1 10/5/2015, 22:36
Hvis Zolner kørte militæret ville han nok holde med WWF eftersom han ikke har nogle ønsker om, at blive overtaget af nogle, men selv styre sin base (og folk). Men igen, så vil det jo afhænge af, hvad krigen i bund og grund handler om xD
Evan Third Class.
Emne: Sv: Classified News #1 10/5/2015, 22:38
Ok, det er i hvert fald gode nyheder. Evan hader Amigos og planlægger at hjælpe WFF.
Maria Leder.
Ingame Titel: : Leder af WFF Race : skærsild engel Navn. : Maria Tuhkan Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19 Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten. Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem. Partner. : ingen PT Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have. Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^ Antal indlæg : 204 Reputation : 2 Join date : 04/11/13
Emne: Sv: Classified News #1 10/5/2015, 22:43
5 helikoptere lander foran gruppen af væsner der snakker og mine rifel bærene mænd kommer ud mens jeg træder ud "så området sikkeret" ej fed artikel :D god kritik :D
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Classified News #1 11/5/2015, 06:01
ZOLNER ?!?!?! Oh boy are u in trouble now ! * får overskægget ind i munden * ( altså MIT eget kunstige !)
*drama suk* jeg TÆNKTE nok der var noget der xD !
Well - long lost boy , velkommen tilbage ! :)
Aaron First Class.
Emne: Sv: Classified News #1 11/5/2015, 08:19
Tak tak *bukker* xD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Classified News #1 11/5/2015, 08:52
Krigen handler om, at the Amigos er næsten ligesom The calvarinos(mafiaen) bare meget mere kartelagtig, som har et jerngreb om MEgatron og mange andre ting. Marie er leder for en frihedsgruppe, som gerne vil slippe fra disse lænker og derved gør oprør imod The amigos :)
Evan Third Class.
Emne: Sv: Classified News #1 11/5/2015, 10:31
Ok, så er det lidt mere klart hvad alle har gang i ^^ Jeg mente nok det var noget i den retning.
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Classified News #1 11/5/2015, 10:36
Lige mine ord ! Så enkel er den krig nemlig xD * pokerface fra krigs eksperten * xD
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Classified News #1 11/5/2015, 10:38
Super god artikel!
Jeg føler, at mit lille, forvirrede hoved nemt kunne forstå, hvad der foregår i verden, hvilket er lidt af en præsentation i sig selv xD
Ser frem til flere ^^
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Classified News #1 12/5/2015, 08:09
Ingen kan lide Amigos - altså udover the Amigos x D
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Classified News #1 12/5/2015, 19:31
nu skal i være søde ved Amigos! de kan ikke gøre for at de er styret af en NPC xD
Aaron First Class.
Emne: Sv: Classified News #1 12/5/2015, 19:33
Havde de ikke engang en leder?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Classified News #1 12/5/2015, 19:36
jo jo men han er en NPC så han kan ikke svare igen når i mobber dem :P
Evan Third Class.
Emne: Sv: Classified News #1 12/5/2015, 19:36
Er det ikke Nochi der er leder for dem - eller Vladimir eller sådan noget? Eller der de bare et levende plot device
Hvis ikke så er jobbet i hvert fald upp for graps.
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Classified News #1 12/5/2015, 19:39
Nochi er leder for hans bloodguild. Han har intet med konflikten af gøre. Vladimir er KUN leder for the Calvarinos AKA mafiaen, som styrer stor del af NordAmerika. The Amigos holder til i Syden, altså den nordlige del af Sydamerika, som er tilgængelig. :) Vladimir og the Amigos leder har sluttet fred, men det har Marie og the Amigos leder endnu ikke gjort ^^
Håber at det gav noget mere svar :) ellers spørg bare videre ^^
Evan Third Class.
Emne: Sv: Classified News #1 12/5/2015, 19:43
Jo, så vidt jeg har forstået holder de til i Megatron City, men jeg kan ikke finde den på kortet...
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Classified News #1 12/5/2015, 19:45
Den er den største røde prik på dette kort over den nordlige del af sydamerika :P