Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
giftig eller giftig Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
giftig eller giftig Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 giftig eller giftig

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.
Pandora


Race : Succubus
Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Evner/Classes. : Pandoras æske
Bosted : hun rejser meget rundt og bor ofte hos på hotelværelser
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det
Evt. bemærkninger. : ja, jeg ejer den originale Mona Lisa
Antal indlæg : 111
Reputation : 2
Join date : 03/05/15

giftig eller giftig Empty
IndlægEmne: giftig eller giftig   giftig eller giftig Icon_minitime14/6/2015, 23:11

da jeg spiller en karakter der elsker at bruge gift, ønsker jeg at skrive lidt om gift (her snakker jeg om giftige dyr)

der er to former for giftige dyr, men da det danske sprog kun har et ord (fuck dig dansk) vil jeg bruge de enigske ord poison og venom

poison

et dyr der er poisonous er farlig at spise, mange frøer og firben falder under denne type, og er ofte vistmed klare og stærke farver til at skramme rovdyr væk.

venom

et dyr er venomous når det kan sprøjte eller spytte med deres gift, mange af disse gifte er kun dødelige hvis den kommer direkte ind i blodet, enten gennem et bid eller gennem øjnene, rent faktisk kan man drikke kobra gift uden nogle problemer (du vi få en smugle ondt i maven de første par gange, da ens krop ikke er van til det) der er stammer i Afrika som drikker kobra gift som deres eneste væske når de krydser ørkenen

håber dette har været lærerigt
Tilbage til toppen Go down
Samanta
Nybegynder.
Nybegynder.
Samanta


Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn)
Race : skyggedæmon og Succubus
Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan
Alder : ukendt men omkring de 17-19
Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten
Bosted : hvor hun kan komme til
Partner. : single
Antal indlæg : 97
Reputation : 2
Join date : 11/09/14

giftig eller giftig Empty
IndlægEmne: Sv: giftig eller giftig   giftig eller giftig Icon_minitime14/6/2015, 23:50

Vi har faktisk en liste over stoffer der det også muligt og skrive gifte ind
Tilbage til toppen Go down
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.
Pandora


Race : Succubus
Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Evner/Classes. : Pandoras æske
Bosted : hun rejser meget rundt og bor ofte hos på hotelværelser
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det
Evt. bemærkninger. : ja, jeg ejer den originale Mona Lisa
Antal indlæg : 111
Reputation : 2
Join date : 03/05/15

giftig eller giftig Empty
IndlægEmne: Sv: giftig eller giftig   giftig eller giftig Icon_minitime14/6/2015, 23:53

dette var mest for at kritisere det danske sprog (så du ikke den del hvor jeg skrev''fuck dig dansk'') og for at forkarle hvis jeg skriver at min karakter drikker slangegift
og sidst men ikke mindst så kan jeg lide at forklare ting (lige som min anden karakter Galian)

ps jeg er også Galian, Lazumbra og Holly, til jer der undre sig over hvorfor vi alle bliver 21 den samme dag
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





giftig eller giftig Empty
IndlægEmne: Sv: giftig eller giftig   giftig eller giftig Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
giftig eller giftig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Alt andet kreativt-
Gå til: