Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sommeran rammer hårdt 19/7/2015, 18:21
Sommerferien var nok mere det rigtige at sige, eftersom der jo ikke er meget sommer.
Nå, men sommer(ferien) rammer altså stadig og giver ikke den vilde lyst til at skrive lige for tiden så jeg vil nok være noget fraværende og svar er der nok endnu færre af. Men jeg håber at vende tilbage igen om noget tid, når lysten vender tilbage.
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Sommeran rammer hårdt 19/7/2015, 18:36
Det håber jeg da også at du gør o.o
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Sommeran rammer hårdt 19/7/2015, 18:52
God 'sommer' ferie så :)
Astrid Nybegynder.
Race : - Navn. : Astrid Helena Carangi Alder : 21 - Ukendt Evner/Classes. : Omnikinesis - Astrid can manipulate anything, be it matter, energy or even aether (a powerful and unique "Celestial Element" that flows through the Universe). With stipulation of kinetic powers being wide ranged, Astrid is extremely powerful with, though with very little mastery over this power. Bosted : - Tilhørende klan. : Høre ikke til en Partner. : Single Slaver. : None Antal indlæg : 41 Reputation : 0 Join date : 23/03/15
Emne: Sv: Sommeran rammer hårdt 19/7/2015, 21:04
den slags sker jo!! Men jeg håber du får din lyst igen, såvel som at du bare har dig en god sommerferie :)