Outgame Titel: : Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Sean McLeon Alder : 944 Evner/Classes. : Umbra. First class. Bosted : Las Vegas, somewhere Tilhørende klan. : Ingen Partner. : no one... Slaver. : no one...again... Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide? Antal indlæg : 528 Reputation : 16 Join date : 11/07/12
Emne: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 14/8/2015, 15:28
Davs!
Dette er mest til de få der faktisk er interesserede - Deri mine emnepartnere. Jeg er simpelthen SÅ travl! Jeg er lige begyndt i skole...Jeg er også aktiv på 2-3 andre sider, med emner og chats...Ja, visse sider får lidt mere opmærksomhed end andre, fra min side. Specielt når jeg er admin på to af de andre sider xD Derfor!
Kan mine emnepartnere forvente færre svar - Og nok laaaang tid mellem svarene. Jeg prøver at svare så snart jeg har tid eller kan overskue det, men Newworld er den side jeg har valgt at være mindre aktiv på - Ganske enkelt fordi min karakter ikke er med i noget stort og vigtigt, som den er på de andre sider xD Newworld er mere for lidt ekstra hygge-emner...
Anyway! Nu ved i jeg ikke har glemt jer - Jeg er bare alt for optaget til at være her hele tiden. Jeg beklager og håber mine emnepartnere kan overleve det ;)
Med kolde fødder - Sean
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 14/8/2015, 15:33
Its them damn barrels fault XD they did this to you XD
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 14/8/2015, 15:45
Ved du hvad Sean , det problem kan jeg tilfældigvis let løse ! BOING så du admin her også og vi er på listen over 'Must have emne svar ' :p
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 14/8/2015, 15:58
Yay Millimus gangs them damn barrels with her admin power XD
Sean Bruger Admin
Outgame Titel: : Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Sean McLeon Alder : 944 Evner/Classes. : Umbra. First class. Bosted : Las Vegas, somewhere Tilhørende klan. : Ingen Partner. : no one... Slaver. : no one...again... Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide? Antal indlæg : 528 Reputation : 16 Join date : 11/07/12
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 14/8/2015, 21:25
Dust - Jeg vil selvfølgelig besvare vores fællesemne hurtigst muligt, når det kommer videre :)
CaMILLI (to navne i et - Jeg er da lidt god?!) I kan slet ikke klare det overload af admins...En teknikker, to admins OG en rådgiver? I har da alt i skal bruge! ;)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 14/8/2015, 21:36
De har alle efterladt mig , næsten o.q
Så der er altid plads til en mere ! XD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 14/8/2015, 21:37
Og ja, det var flot med navnet- for en del vil jeg altid være Camille , og andre er det blevt Millicent . :)
Du var lidt mere smart med dine navne Sean og Zean :p
Sean Bruger Admin
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 14/8/2015, 22:04
HAhahah! Jah...Snart går folk ud fra at alle Sean'er de møder, er mig xD Det er bare dejligt nemt når karakterne hedder noget af det samme ;)
Jeg syntes du klare det exceptionelt! Det giver ingen mening at indsætte mig for et par uger - Det når jeg ikke engang at få et overblik af! Men skulle i nogensinde få brug for hjælp, ved du jeg er her ;) Du kan altid skrive xD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 14/8/2015, 23:42
Tak Sean, du er sød. * tager screenshot* XD
Dust First Class.
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 15/8/2015, 08:49
Sean, jeg er glad for du holder øje med vores emne, når du lige har tid :b vi skal bare have sparket vores makker i gang igen, så vi kan komme videre med emnet XD
MILLIMUS!!!!!! jeg vil altid stå til din rådighed, som din personlige assistent og skabs partner XD
Sean Bruger Admin
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 15/8/2015, 11:50
*Sletter alle Camillis billeder* Du skulle helst ikke hænge mig op på det! o.o
Jeg skriver til ham på Skype...Mig kan han ikke undgå >:)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau) 15/8/2015, 21:33
Jeg havde dette i gemmerne XD
Dust du er en guttermand, selv om skabet er optaget :P
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: mindre tid, færre svar! (Seans aktivitetsniveau)