Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
When cold meets warm.  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
When cold meets warm.  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 When cold meets warm.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ruby
Nybegynder.
Nybegynder.
Ruby


Race : Engel
Navn. : Ruby Wales
Alder : Omkring de 4100, men krops alderen er 25
Evner/Classes. : Medichealer, Niveau 4.
Bosted : En lille lejlighed i Armarillo, Texas.
Tilhørende klan. : Fri fugl af det hun ved.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Slet ingen!
Evt. bemærkninger. : Hun er den gladeste engel du nogensinde kommer til at møde.
Antal indlæg : 24
Reputation : 4
Join date : 21/08/15

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime27/8/2015, 21:56

Sted: The New Miami - på en gammel bar.
Omgivelser: Mange væsner, lille lokale, øl og what so ever.
Vejret: Køligt udenfor, indenfor, kvælende varm.
Tid: Lige omkring midnat.
Ep: Dust.


-----

Der lugtede og hun var ved at kvæles i røg. Der var ikke sted hun normalt befandt sig, men der var sket et ulykke ved baren, så derfor befandt hun sig her. Hun har lige reddet en ung piges liv og hun kunne godt se bort fra røgen, larmen og de gustne væsner, der var samlet i denne her lille lokale. Hendes hvide kjole var plettet til med blod og hendes hår var sat i en pjusket knold. Det kunne godt være, at det havde været to hårde timer i baren, men Ruby havde altså ikke mistet hendes friske udseende.

”Herre? Kan du holde denne her? Jeg skal lige strække mine ben” Ruby sad i skrædderstilling og hendes fingre blev trykket imod et sår fra den unge piges mave. Såret blødte kraftigt og det var derfor hendes hvide lår korte kjole var plettet til med blod. ”Du skal bare trykke imod såret, så blodet ikke piler ud” tilføjede hun og manden tog hendes stilling. Han så ædru ud, så hun kunne godt lade ham sidde alene. De andre gæster på baren derimod, så alle helt væk ud og nogle sad endda og grinede. Ruby smilede til en forbipasserende vampyr og det eneste hun fik igen var nogle spidse tænder. Hun gik stille ud af baren og satte sig ned på kantstenen. Hendes kjole var jo allerede plettet til, så det var lige meget om det var blod eller støv. Hun havde taget sine sko af i baren, så hendes nøgne og lyse fødder kom til syne under månens skær. Hun sukkede lidt og træk det friske luft ned til lungerne. Nu ventede hun bare på ambulancen, som tog sig god tid, så hun kunne komme hjem og i bad.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime28/8/2015, 15:43

En mørk skikkelse, bevægede sig med rolige skridt gennem nattens mulm og måne lys, på vej mod den bar som Ruby befandt sig på. Skikkelsen var iført sorte løst siddende bukser og trøje, en sort long coat, han bar en le på ryggen og 3 daggerts i hans tykke læder bælte, og et dødningehoved bæltespænde med skindende rubin øjne, grinede af alle der kiggede på den, som den sad der og holdt bæltet lukket. For dem der kunne genkende ham men stadig var i tvivl, kunne man blot se ham i øjnene, så kunne man sikkert genkende, de tågede øjne med de skinnende røde pupiller, der gav beskueren en idé om, at denne person var komplet blind, og derfor ude af stand til at se noget som helst, selvom det nu ikke helt var tilfældet, for Dust kunne udmærket godt se, selvom han ikke så verden, lige som alle andre.
Denne skikkelse, der gik under navnet Dust, var stadig kendt blandt skurke som en af de farligste væsner, der kunne gå i blandt dem, selv til trods for at han havde skiftet erhverv, så flere valgte at holde sig på behørig afstand af ham, når ellers de spottede ham i mængden, for de ville helst ikke komme på hans, eller potentielle jægeres radar. Men på denne nat, hvor der var mere end nok fred i gaderne, kunne han nemt gå rundt, uden at gemme sig fra de lettere opmærksomme, på hans vej mod baren. Da han nåede frem til baren, var det kun få minutter efter Ruby var kommet ud, og havde sat sig ned, han stoppede omtrent midt på gaden, og så sig omkring, som om han ledte efter et bestemt sted, hans øjne blev dog fæstnet på englen Ruby, der sad der med blod på kjolen, og han kunne lægge 2og 2 sammen, ud fra hvad han lavede her, og hvordan hun så ud. Han gik roligt hen til hende, gik ned i knæ foran hende, og så hende i øjnene.

"Jeg gætter på at grunden til jeg er her, muligvis er samme grund til, at din kjole er periodisk rød, på tilfældige og uplanlagte steder, så kunne du være en godhjertet, bevingede ung dame og fortælle mig, hvordan det går med den kære frøken Rachel?" spurgte han med en nærmedt foruroligende rolighed i stemmen, som om ingen følelse i ham, var der til at ændre på hvordan hans stemme lød, når han snakkede med nogen.
Tilbage til toppen Go down
Ruby
Nybegynder.
Nybegynder.
Ruby


Race : Engel
Navn. : Ruby Wales
Alder : Omkring de 4100, men krops alderen er 25
Evner/Classes. : Medichealer, Niveau 4.
Bosted : En lille lejlighed i Armarillo, Texas.
Tilhørende klan. : Fri fugl af det hun ved.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Slet ingen!
Evt. bemærkninger. : Hun er den gladeste engel du nogensinde kommer til at møde.
Antal indlæg : 24
Reputation : 4
Join date : 21/08/15

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime28/8/2015, 17:54

Der gik ikke længe, før hun kunne mærke et andet væsens til stedværelse. Hun regnede med, at det var en, der skulle besøge baren, så hun gad ikke engang løfte blikket op og kiggede fortsat imod den mørke gyde foran hende. Hun tænkte ikke rigtig på noget og alligevel tænkte hun på så meget. Hun skulle måske gå ind til den unge kvinde og se til hende? Inden tanken blev gjort til en handling, var der lige med et en der bukkede sig ned til hende og satte sig på knæ. Det var en ung mand med skinnede rubin øjne. Hun havde aldrig set ham før, for hvis hun havde, så vil hun aldrig glemme de tomme og kolde øjne. Hun følte ikke der var farer, men hun følte sig skam heller ikke helt rolig i sin krop. Hendes blå øjne skimmede ham hurtig, leen, de tre små daggerts ved bæltet og dødningehovedet. Hans tomme og skinnende øjne var fæstnet på hende og hun lagede sin hoved på skrå, da hans læber bevægede sig. Men der var dog et eller andet over manden med de røde øjne, hun kunne dog ikke sætter fingeren på ham.

”Og du antager korrekt” sagde hun og hendes stille og lidt mørke stemme kom frem, som en nostalgisk melodi. Hun rejste sig, bevarede roen og støvede af på sin hvide kjole, som om de skulle hjælpe. ”Kom med ind, hun overlever i hvert fald” sagde hun og skuede lidt til leen bag hans ryg. Hun vendte dog selv ryggen til ham og havde en undrende og rynket pande.

Da de kom ind til baren havde hun for en stund glemt den kvælende lugt og varme, der fløj rundt omkring hende. Det her sted var ikke godt for hende. Alle de sjæle og alle de forskellige aura, der fløj rundt gjord hende bare forvirret. Manden som havde overtaget hendes job sad stadigvæk og pressede fingeren i mod såret, der var nær hendes mave. ”Tak Herre, jeg skal nok tage over. Der går ikke ret længe før der kommer nogen” smilede hun venligt og genvandt sin plads igen. Hun kiggede ned i kvindens mørke øjne, de var heldigvis åbne, selvom hendes læber var blå og hun svedte. Det var ikke klogt at flytte rundt på hende, så de havde langt en fane tæt på dem, så hun på en måde kun indtage frisk luft. Ruby kunne også bare heale hende, men såret var så dybt og risikabelt, at hun ikke kunne gøre det i sådan en uhygiejnisk sted. ”Du må så hedde Rachel formoder jeg? ” hun smilede til kvinden som kiggede forbi hende, hun nikkede til hende dog og Ruby vendte hovedet imod manden med de røde øjne.

Hvor kender I hinanden fra? ” hendes stemme var hævet, men det var på grund af al den larm. Spørgsmålet var naturligvis rettet imod manden, da kvinden ikke rette havde styrke. Lige pludselig faldt der hende noget ind. Tænk hvis manden ikke kendte Rachel, sådan rigtig og skule tage hende med sig .. han ligne jo for Guds skyld en reaper. Men hun havde altså ikke kunne mærke noget former for død i Rachels sår, men det kunne jo også være at hendes tid var kommet eller... måske overanalyserede hun, hun ventede på mandens svar, mens hendes fingre holde på såret.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime29/8/2015, 17:18

Dust lyttede til hvad hun fortalte om hendes patient Rachel, der stadig lå inde på gulvet i baren, mens hans øjne fulgte hende, i takt med at hun rejste sig op for at vise ham hvor hun var, efter hun havde bedt ham følge med. Han rejste sig op, og fulgte med hende indenfor, uden at tage hendes blikke i retning af hans påklædning særligt tungt, han var trossalt vant til at folk så på hans beklædning, da han så ret farlig ud, med våbnene og de blinde øjne, med de lysende røde pupiller. Da de kom indenfor, var der nogle stykker rundt omkring, der begyndte at hviske i hjørnerne, da de genkendte Dust fra efterlysningsplakaterne, og nogle stykker var ikke lang tid om at træde et skridt eller 2 tilbage, for at få lidt afstand til den modbydelige aura, der udsprang fra Dust da han kom i nærheden af Rachel, for luften omkring ham blev lidt mere tyk af død, hvilket udsprang fra hans reaper evne.

"Hvis Rachel ser ud til at overleve, så har du vist gjort dit job godt nok, hvilket gør at jeg ikke har nogen grund til at være her længere! Jeg kom egentlig for at se om hun klarede den, for det havde hun ikke, hvis du ikke havde prøvet at redde hende, og hvor der er død, der kan man finde mig!" sagde han roligt, mens han så på Rachel. Hans måde at sige det på, indikerede forholdsvis meget, at Rubys antagelse var korrekt, Dust var nemlig en reaper, og det virkede som om han vidste hvad han lavede, for han tog hende ikke med sig, når det så ud til at hun kunne overleve, den situation hun var i "Rachel kender ikke mig, men jeg kender hende, hun står på en af siderne i min bog! Jeg vil dog lade hende være i uvished om hvem jeg er lidt endnu, det er ikke hendes tid til at gå over på den anden side, så hun har ikke brug for at kende mig, eller modtage min assistance, før det er hendes tid!" med et følelsesmæssigt forladt smil på læben, gik han hen til døren, og han nåede lige at åbne den og holde den, for nogle paramedics, der kom ind med en båre, da de var her for at tage sig af Rachel. Deres køretøj holdt udenfor, og Dust stoppede derude, lænede sig op af barens væg, og tændte en cigar.
Han ville lige blive hængende, for at se hvor godt paramedic folkene klarede sig, for der var ingen grund til at gå særligt langt, hvis det lykkedes dem at fucke det op, før Rachel overhovedet var kommet på hospitalet. På en måde, ventede han også lidt, for at se om Ruby var villig til, at komme ud og snakke med ham, da han fandt healere interessante. Han arbejdede trossalt i den ende af skalaen, hvor healing slog fejl, eller ikke var tilstrækkeligt, mens healere arbejdede i den ende af skalaen, hvor døden og reagere som Dust kunne undgås.
Tilbage til toppen Go down
Ruby
Nybegynder.
Nybegynder.
Ruby


Race : Engel
Navn. : Ruby Wales
Alder : Omkring de 4100, men krops alderen er 25
Evner/Classes. : Medichealer, Niveau 4.
Bosted : En lille lejlighed i Armarillo, Texas.
Tilhørende klan. : Fri fugl af det hun ved.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Slet ingen!
Evt. bemærkninger. : Hun er den gladeste engel du nogensinde kommer til at møde.
Antal indlæg : 24
Reputation : 4
Join date : 21/08/15

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime29/8/2015, 17:53

Hold op” måbede hun og ordene kunne knap høres. Hendes fingre rystede på såret og hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige eller for den sags skyld tænke. Lige pludselig fløj der en erindring forbi, tilbage til Venedige for fem år siden. Dengang en lille dreng på de 6 år døde i hendes varme hænder. Dengang en reaper, der let kunne minde om fyren foran hende, kom og tog det døde barn fra hende, men hun sad og græd sit hjerte ud. Man vil kunne se på hendes øjne, at hun var fraværende, for da båren kom og de overtog Rachel, sad hun stadigvæk i skrædderstilling og kiggede imod reaperen, der var på vej ud. En trist sky gled over hendes ansigt, da scenen virkede alt for bekendt. Hun kiggede dernæst ned i sin blodige hænder, der overraskende stadigvæk rystede. ”Hold op” mumlede hun igen og med ét gik døren i. Reaperen var ikke sted at se, så hun skyndte sig at rejse sig op og åbnede døren med sin blodig hånd.

Til hendes store overraskelse stod han ved barens væg og nappede til en smøg, mens de livløse øjne kiggede på ambulance bilen. En mandlig paramedic havde åbenbart stillet sig ved siden af hende og spurgt hende om noget, men hun havde fokussen et helt andet sted.
Hvad undskyld? ” sagde hun og kiggede på hans mørke øjne. ”Kan du lige udfylde det her? Og skriv lige dit Code nummer ned også, for kan fornemme du er en healer ikke? Og der er en grund til du ikke har kunne lukke såret? ” hans rolige stemme fløj ud som en melodi og hun vidste med det samme, at han var ligesom hende. Hun nikkede smilende og glemte for en stund, det skræk hun lige havde været udsat for. ”Jo, selvfølgelig” hun tog imod den gennemsigte tavle og tastede sine informationer ind og gav ham den tilbage. Han løftede den som en tak og gik tilbage til sine kollegaer.

Hun vendte sin opmærksomhed tilbage til reaperen og nikkede anerkendende. Hun lod sine hænder mødes bag ryggen, mens hun nærmede sig manden. Hun, i forhold til ham, lænede sig op ad lygtepælen, så hun stod lige foran ham. ”Det er lidt uhyggeligt, hvor hurtigere i er til at komme end paramedicinere” sagde hun og rystede let på hovedet. ”Mit navn er for resten ..” hun kiggede dybt i hans sjæl følte hun, når hun kiggede i hans rødlige øjne. Hvorfor var de netop den farve og ikke mørke? Eller noget helt andet? ”Ruby Wales” tilføjede hun, da hun kunne mærke, at hun var gået i stå i hendes sætning.

Sig mig .. øh?” hvis han sagde sit navn, vil hun forsætte, hvis ikke, vil hun forsætte alligevel. ”Hvad er du for en race? For du kan da ikke kun være en reaper, ellers har jeg mistet min sjette sans” afsluttede hun og tørrede sine fingre i den hvide kjole. Så meget for at se fin ud .. men hvad fanden.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime29/8/2015, 21:00

Dust så på Ruby da hun kom ud, og fulgte hende med øjnene, mens hun snakkede med denne mandlige paramedic, og noterede sit nummer på hans maskine. Dust havde efterhånden erfaret, at healerne havde et system der gjorde, de kunne identificere hinanden, hvad de ellers brugte det til, havde han ikke nær studeret særligt meget, men det kunne sikkert bruges til flere praktiske ting, end han allerede vidste. Da hun kom hen til ham, og lænede sig op af lygtepæle, noterede han sig af hendes lille pause, da hun præsenterede sig selv, han bemærkede hvordan hun nærmest forsvandt lidt, ind i hans tågede øjne, og et eller andet sted kunne han godt forstå det. Øjnene var som et vindue til sjælen, og hans øjne bar en dyb mystik, der kunne give en fornemmelse af, at der gemte sig meget, inde i disse mystiske øjne.

"Os reapere har en evne til, at bevæge os gennem forskellige planer, såsom åndeplanet, hvor tiden går hurtigere end på det fysiske plan! Når vi bevæger os gennem et plan, hvor tiden går hurtigere, betyder det også at vi kan rejse hurtigere, selvom vi ikke ændre tempo, så derfor kan vi være hurtigere fremme end nogen anden!" forklarede han roligt, og tog et hvæs på sin cigar, så han kunne sprede en duft af røg, som duftede af dyr cigar "Mit navn er Dust! Jeg bære desværre intet efternavn!" præsenterede han sig selv, og bukkede let med hovedet, som en gentleman tilføjelse, til hans hilsen.
"Der er skam intet galt med din sjette sans, jeg er blot lidt mere besværlig at analysere, end andre! Min grund liggende DNA masse, består af halvt skytsengel og halvt skyggedæmon, så originalt er jeg ikke reaper, men efter jeg lavede en aftale med døden selv, begyndte jeg at arbejde som grim reaper, hvilket i sig selv er en reaper, bare med lidt anderledes evner, og markant højere oppe i den arbejdsmæssige fødekæde!" han virkede ikke som sådan selvglad, over noget af det han fortalte, faktisk virkede han slet ikke som om, at han lagde nogen følelser i det overhoved, hvilket passede godt sammen med den mystiske mangel på følelser, der var i hans fremtoning, som om nogen havde fundet den nerve i kroppen, der gav ham følelser, og fjernet den fuldstændig fra ham, så han var ude af stand, til at vise nogen følelser.
Tilbage til toppen Go down
Ruby
Nybegynder.
Nybegynder.
Ruby


Race : Engel
Navn. : Ruby Wales
Alder : Omkring de 4100, men krops alderen er 25
Evner/Classes. : Medichealer, Niveau 4.
Bosted : En lille lejlighed i Armarillo, Texas.
Tilhørende klan. : Fri fugl af det hun ved.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Slet ingen!
Evt. bemærkninger. : Hun er den gladeste engel du nogensinde kommer til at møde.
Antal indlæg : 24
Reputation : 4
Join date : 21/08/15

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime30/8/2015, 10:24

Hun stod og lyttede opmærksomt på hans ord. Hendes kropsprog var nu mere rolig og hun virkede ikke så intenst som hun før havde gjort. Hans øjne førte hende et sted, et sted hun aldrig havde set sig selv før. Hans mund sagde noget, men de øjne.. hun sværgede på, at de fortalte meget mere. Hun smilede stille, varmt og mildt, da han bukkede sig. Hun nikkede anerkendende og han forsatte med at snakke. Hun rettede sin ryg og trådte sig lidt på tæerne, da hun frøs lidt. Da han var færdig med at snakke løsrev hun sig fra lygtepælen, og hendes pjusket knold var åbenbart ikke lige klar til den hurtige bevægelse, så hår elastikken gik op og det lange mørke brune hår gled stille ned over hende.

En lille brise rev i det lange hår, da hun nærmede sig Dust. Hun kunne dufte cigarens stærke røg, men det rørte hende ikke, fordi det var ingenting sammenlignet med det der havde omfavnet i baren. Hun stoppede foran Dust og denne gang svømmede hun ikke rundt i hans øjne, men så ganske normalt på ham. ”Du er ikke så slem, er du vel? ” hviskede hun stille. Spørgsmålet var egentlig ikke rettet til ham, men en mere undrings spørgsmål til hende selv. Ruby fnøs med et skævt smil og lige med ét, gik hendes øjne i. Hun faldt så lang hun var over Dust og hele hendes krop føltes livløst. Hun havde brugt så mange kræfter på at holde Rachel i live og hun havde brugt mange timer inde ved baren, at hun havde helt glemt, at heale sig til.

Og når det skete, så blev hun bevidstsløs i et stykke tid, før hendes egen krop begyndte at heale hende, men det var spørgsmål om tid, hvornår det vil gå i gang. Det var faktisk en farlig ting af og til …
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime30/8/2015, 23:31

Selvom hans øjne var rettet mod hendes, kunne han ud af øjenkrogen, stadig følge med i hendes krops sprog, mens han snakkede til hende. Han så hvordan hun virkede til at fryse, da hun bevægede sig for at holde sig varm, han så hvordan hendes hår elastik gav op, og lod hendes hår bølge ned i sin fulde længde, og hvordan vinden legede med hendes hår, i takt med at hun kom tættere på ham. Som en slags underbevidst refleks, lod han sin cigar side i mundvigen, efter hun var kommet tæt på ham, så en røgsky kunne forlade hans mund engang i mellem, imens han studerede hendes ansigt nu hvor hun var tæt på ham, lyttede til hendes hviskende ord, selvom de virkede til at være mere for hendes egne øre, end for hans opmærksomme sjæl.
Han så hvordan hendes øjne gik i, og som med et blink med øjnene, havde han vent sig om, han havde leen i sine hænder så bunden af skaftet rørte jorden, så det lignede at han stod med en farlig stok, og han havde bøjet sig nok til, at hun landede sikkert hen over ryggen på ham. Hans reflekser var ikke til at tage fejl af, han kunne reagere nærmest lige så hurtigt som han kunne tænke, og hans første tanke var, at få hende bragt til et sikkert sted, hvor hun kunne komme til hægterne, og hans valg blev et sted, hvor han personligt kunne tage sig godt af hende.

Hvis hendes indre øre og bevidsthed, ikke helt var gået med på at hun var bevidstløs endnu, så ville hun nok lige kunne nå at registrere lyden af vinger, og følelsen af at blive løftet op i luften, da Dust spredte sine vinger, holdt hende på hans ryg ved at holde hans le, under hendes ben, og afsted gik det på hans vinger. Han fløj hende til en diskret tag lejlighed, hvor han opholdte sig i disse dage, tog hende med ind og lagde hende på sengen, der så komplet uberørt ud, som om ingen havde sovet i den i lang tid. Han fandt en af hans egne trøjer, tog hendes kjole af så hun kun var i undertøj, åbnede hendes bh lås, og gav hende trøjen på før han fjernede hendes bh under trøjen så han ikke så noget, som hun ikke ville vise ham uden egen tilladelse, hvilket var hans standard procedure, når han havde en besvimet person at passe. Han gjorde det for at hun havde et mere frit blodomløb, og en ubesværet vejrtrækning, og for en sikkerheds skyld, tjekkede han hendes puls ved at mærke på hendes hals, hendes vejrtrækning ved at holde en finger foran hendes mund og næse, og temperatur ved at mærke på hendes pande. Han bedømte at hun havde kørt sig selv for hårdt, men han ville blive i lokalet og holde øje med hende, indtil hun kom til sig selv, så han satte sig på en stol henne ved vinduet, mens han trak sine vinger ind igen, så man ikke kunne se at han havde dem, lige som før hun var besvimet.
Tilbage til toppen Go down
Ruby
Nybegynder.
Nybegynder.
Ruby


Race : Engel
Navn. : Ruby Wales
Alder : Omkring de 4100, men krops alderen er 25
Evner/Classes. : Medichealer, Niveau 4.
Bosted : En lille lejlighed i Armarillo, Texas.
Tilhørende klan. : Fri fugl af det hun ved.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Slet ingen!
Evt. bemærkninger. : Hun er den gladeste engel du nogensinde kommer til at møde.
Antal indlæg : 24
Reputation : 4
Join date : 21/08/15

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime1/9/2015, 20:49

Hun kunne mærke hvordan hun fik den bløde landing, men hun havde ikke opfattet hvad det var hun lå på, men hun regnede med, at det nok var Dust, der var hurtig på aftrækkerne. Dernæst mærkede hun hvordan jorden forsvandt under hendes nøgne fødder og mere kunne hun ikke orientere sig om. Hun havde prøvet at besvime lidt for mange gange og det var hun ikke ret stolt over at indrømme. Nogle gange var hendes engle instinkter så meget, at hun glemmer at tænke på sig selv. Alle væsner kom før hende og den mentalitet havde hun vokset op med, opdraget med og fodret med. Så det var ingen overraskelse, at hun så blev til den person hun er nu i dag.

Nogle gange gik der dage før hun stod op igen og det var egentlig op til, hvor meget af hendes kræfter hun brugte. Alligevel kunne hun mærke, hvordan healing fusede rundt i hendes krop og hun følte sig behagelig tilpas. Ruby drejede lidt på sig selv og mumlede nogle ord. Nogle ubetydelige ord. Hun var ved at komme til sig selv og begyndte at undre sig over, at der var så stille og ingen larm. Hun åbnede de blå øjne og til hendes store overraskelse, så var solen næsten ved at stå op. Hun skyndte sig at rejse sig op og mærkede at hun sad på en seng. Hun kiggede sig forvirret rundt, mens det mørke hår snorede sig om hende.
Dust?” hendes stemme knækkede over, da den var helt ødelagt og hæs. Der var ikke så meget engel stemme over den længere og det var fordi, hun lige havde brugt kræfter på at heale sig selv og stemmen forsvandt altid med i købet.

Hun kunne mærke, at hun ikke længere havde den blodige kjole på, men en trøje i stedet. Havde han lige skiftet tøj på hende? Selv hendes BH havde hun ikke længere på .. Gud.
Ehm.. tak” den hæse stemme lød usikker og hun rodede sig selv i håret. Hun satte sig i skrædderstilling, med dynen over hendes ben, så der ikke var frit syn til trusserne.

Men hvorfor? Du kunne jo bare have ligget mig og fortsat din aften?” hun så undrende på ham, som han sad der skjult og afskærmet fra verden. Han var ikke slem var han? Hun kunne godt genkende hans ansigt, det kunne hun allerede første gang hun så ham. Han var fyren i nyhederne og på plakaterne.. ham alle dusørjægerne var efter.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime3/9/2015, 21:46

Dust drejede hovedet i retning af hende, da han hørte at hun var ved at komme til sig selv. De tågede øjne blev vendt, så de skinnende røde pupiller blev fikseret på Ruby, så han kunne betragte hendes chakra strømme og aura, og se hvordan hun havde det, nu hvor hun lige var vågnet, af hendes bevidstløshed. Han bemærkede hvordan hendes stemme knækkede over, da hun sagde hans navn, så før han sagde eller gjorde noget andet, gik han ind i køkkenet, og hentede hende noget koldt vand, så hun kunne få fugtet stemmen lidt. Da han kom tilbage, gav han hende glasset efter hun havde sat sig i skrædderstilling.
"Ingen årsag, selvom jeg ikke gjorde meget andet, end at tage mig af en kærlig sjæl i nød!" sagde han roligt, og satte sig ned på en stol overfor hende, så de kunne snakke ordentligt sammen. Det var næsten før han kunne se genkendelsen i hendes øjne, den genkendelse de alle havde, når de havde set ham på en plakat eller i TV, vidste at han var et farligt væsen, med hvad de fleste kendte som en morderisk personlighed, men alligevel lige skulle tage stilling til, om han virkelig var farlig, eller om hans rygte blot var opblæst.

"Du har ret! Jeg kunne godt have lagt dig ned på fortorvet, og efterladt dig der, i hænderne på hvem end der nu kom forbi, og fik gode ideer, ved synes af din bevidstløse krop!' sagde han roligt, og lænede sig frem mod hende "Men jeg valgte at lade vær! Jeg valgte i stedet at tage dig med, så jeg kunne sikre mig at du var i gode hænder, og så jeg kunne sikre mig at du havde det godt! Trossalt er det engagerede healere som dig, der sørge for at jeg har mere stabile arbejds mængder, i stedet for at alle dør konstant, og jeg hele tiden er nød til, at skulle rejse gennem landet, for at hjælpe alle disse døde væsner!"
Tilbage til toppen Go down
Ruby
Nybegynder.
Nybegynder.
Ruby


Race : Engel
Navn. : Ruby Wales
Alder : Omkring de 4100, men krops alderen er 25
Evner/Classes. : Medichealer, Niveau 4.
Bosted : En lille lejlighed i Armarillo, Texas.
Tilhørende klan. : Fri fugl af det hun ved.
Partner. : Ingen.
Slaver. : Slet ingen!
Evt. bemærkninger. : Hun er den gladeste engel du nogensinde kommer til at møde.
Antal indlæg : 24
Reputation : 4
Join date : 21/08/15

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime12/9/2015, 20:41

Da han havde sat sig foran hende med en stol, dækkede hun sine nøgne ben lidt mere. Hun lagede hovedet let på skrå og hørte egentlig efter et hvert ord, der kom ud af hans læber. Hun havde egentlig ikke det store udtryk på i ansigtet, men trak blot vejret roligt, så brystkassen hævede sig af og til. Da han var færdig med at snakke lod hun stilheden herskede stille i rummet. Der var ikke altid brug for at sige noget, nogle gange skulle man lade stilheden snakke for sig selv. Hun slikkede sig om sine læber og kørte en hånd igennem håret. Hun trak endelig på smilebåndet, men ikke så bredt, som hun ellers var kend for. Men mere det her varme smil og de rødlig kinder og kærlige øjne. Smilet med flere ord end man nogensinde ville kunne forstå. Hun vendte sig helt om imod Dust, så hun ikke længere sad med siden til ham, men havde arbejdet sig frem til sengens kant, hvor han sad der med sin stol og mystiske jeg. Hun satte sine nøgne fødder ned på det kolde gulv og hårene på hendes arme stod op, da hun let svævede ind i hans brystkasse og lagede de bløde arme om ham. Hun begravede sin næse i hans kraveben og lukkede let sine øjne. Hun ventede ikke noget tilbage, men det var rart.

Hun løsrev sig kort fra krammet, uden rigtig at fjerne sig fra manden. Hun lagede sine varme hænder på hans kinder og kiggede dybt indgående ind i hans øjne og smilede skævt, som var det hun skulle kysse ham. ”Tak” hviskede hun og hendes hænder gled stille ned fra hans kinder og hun foldede dem pænt ned i hendes skød og så på dem, som var de fascinerende. ”Jeg forstår dig godt” tilføjede hun uden at kigge på ham, men ned i hendes hænder.
Det var så i dag, hvor kulden og varmen mødtes...
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime13/9/2015, 21:31

Stilheden talte for sig selv, og Dust forstod godt hvorfor Ruby, lod den fylde lokalet for en stund, efter han havde forklaret hende, hvorfor han havde valgt at tage hende med sig, og hjælpe hende på benene igen. De blinde øjne var måske rettet mod hendes seende øjne, men hans perifirale blik kunne se, hvordan hun trak vejret, selvom hans øjne ikke så kroppens faste form, men kun hendes krops form, fyldt op med hendes lysende aura, og de tynde blodåre formede chakra linjer, der førte chakra rundt i hele hendes krop. Hvis bare andre kunne se verden lige som ham, ville der sikkert være langt flere væsner i verdenen, der delte hans måde at tænke på, for selvom han ikke fulgte andres love og regler, selvom han var en forbryder af høj kategori, så var Dust stadig et godhjertet væsen når det kom til stykket.

Hans øjne var stadig rettet mod hendes, da hun begyndte at sætte sig overfor ham, men han fulgte stadig hendes bevægelser, i takt med at hun satte fødderne på gulvet, og lænede sig frem mod ham, for til sidst at give ham et kram. Instinktivt lagde han armene om hende, for at gengælde det kram hun gav ham. Hans øjne mødte hendes da hun takkede ham, og han så stadig på hende, selvom hun så ned på sine hænder i hendes skød, da hun sagde at hun forstod ham.
"Du behøver ikke takke mig kære healer! Når du gør hvad du er god til, er det alt den tak jeg har brug for, bare så længe du husker, at passe godt på dig selv! Verden har brug for væsner som dig, ellers ville den sikkert ikke kunne klare sig!" sagde han roligt. Han strøg en blid hånd ned af hendes ryg, flyttede hånden op under hendes hage, og rettede hendes hoved opad med en enkelt finger, så deres øjne igen kunne mødes "Du må fortælle mig, hvis du har brug for at slappe af, eller noget at spise, okay? Som det står nu, vil jeg gerne beholde dig i lidt tid, så din krop kan komme helt på toppen igen, så indtil da håber jeg du kan leve med at jeg er din vært, og at jeg ser til dit helbred engang imellem! Jeg insistere også på at hvis din kjole ikke kan reddes, så sørge jeg for at du får noget nyt tøj, som falder i din smag!"

Mand og kvinde. Koldblodet og varmblodet. Dødens hjælper og livets vedligeholder. Sjældent ses disse så tæt på hinanden, men engang imellem skete den slags, og når det skete, var det aldrig til at vide hvad der ville ske, men for denne gang, stod mødet i det godhjertede tegn.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





When cold meets warm.  Empty
IndlægEmne: Sv: When cold meets warm.    When cold meets warm.  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
When cold meets warm.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» a stormy night, welcome to a warm place! ( Adriana )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: