Ingame Titel: : Leder af The Hunters Guild, en organisation bestående af dusørjægere. Race : Mutant Navn. : Galian Fell Alder : 24 Evner/Classes. : skyde lyn og kontrollerer magnetfælter ( det kan få jern, nikkel og kobolt (og legeringer der indeholder en af de tre) til at komme til ham eller væk fra ham, det er sådan magnetisme fungere) desuden har han ikke helt kontrol over denne evne så han ikke kan tiltrække støre ting af frygt for at få dem i hovedet, det tæger på hans energi hvis han bruger sine evner for meget, men han kan lade op igen bed at absorbere strøm Bosted : han bor i the hunter guilds hovedkvarter i Las Vegas Tilhørende klan. : The Hunters Guild Antal indlæg : 305 Reputation : 1 Join date : 11/03/15
hey folkens som i måske har opdaget har jeg ikke været på i lang tid, dette skyldes at jeg har fået et nyt arbejde og ofte er for træt til at skrive noget som helst. (og min lønseddel er en lille smugle mere vigtig end at skrive her på siden)
jeg er derfor villig til at opgive min leder position til en mere aktiv bruger, håber at der er en der er villig
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Uuuhh hvad nu hvis jeg napper lidt af den lønseddel - så kunne du måske få lidt tid til at emne ? ^^ eller var det ikke det du mente :P
Selvfølgelig er jobbet første prioritet- men derfor er det da bare surt du ikke har overskud - jeg håber det er et job du kan lide så og du ved at vi er her , når lyst Og overskud melder sig :)
~ Millicent
Galian First Class.
Ingame Titel: : Leder af The Hunters Guild, en organisation bestående af dusørjægere. Race : Mutant Navn. : Galian Fell Alder : 24 Evner/Classes. : skyde lyn og kontrollerer magnetfælter ( det kan få jern, nikkel og kobolt (og legeringer der indeholder en af de tre) til at komme til ham eller væk fra ham, det er sådan magnetisme fungere) desuden har han ikke helt kontrol over denne evne så han ikke kan tiltrække støre ting af frygt for at få dem i hovedet, det tæger på hans energi hvis han bruger sine evner for meget, men han kan lade op igen bed at absorbere strøm Bosted : han bor i the hunter guilds hovedkvarter i Las Vegas Tilhørende klan. : The Hunters Guild Antal indlæg : 305 Reputation : 1 Join date : 11/03/15
men jeg vil stadig gerne have at der er en anden, der får min leder rolle så hvis der er en eller anden der tænker jeg kunne godt tænke mig at overtage kontrolden over en flok dusørjægere.
ps den indgame grund til at jeg og mine NPCer ikke er i guilden er at de er ude at fange nogle svære dusører og har den person som bliver den nye leder til at styre
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Sålænge der kun er en der har first class af jer, så er du velkommen til at rekruttere en stand in ;P
* Millicent leger med pisken * :)
Galian First Class.
jeg er villig til at op give min first class da jeg mener at den burdte gå til en der er en smugle mere aktiv end mig
Edderkop Nybegynder.
Ingame Titel: : Dusørjæger, Hunters Guild. Race : Cyborg. Navn. : Jay "Edderkop" Tähtinen. Alder : 29 år. Evner/Classes. : Marksman. Bosted : Når han ikke driver omkring, så findes han hos The Hunters Guild. Tilhørende klan. : The Hunters Guild. Partner. : Ingen. Slaver. : Ingen. Evt. bemærkninger. : Udskiftede øjne, næse, højre arm, venstre ben og lunger. Mangler venstre øre. Antal indlæg : 47 Reputation : 11 Join date : 08/09/15
Har lige sendt en PM til dig, Gailan, for at blive optaget i gruppen.
Er det muligt at blive optaget / spille som en del af gruppen, uden aktiv leder? Skal jeg eventuelt slette det fra min profil igen?
Ikke for at lægge pres på dig overhovedet, Gailan, for jeg forstår sgu udmærket din prioriteringsrækkefølge. Den er jo helt normalt, for fanden, men jeg vil jo være en del af guilden! ;-)
Millicent Event Admin
@Galian og @Edderkop , jeg skal nok tilføre dig gruppen og sender dig en pm efter arbejde. For vi har i admin gruppen nogle planer omkring lederne generelt og jeg tror vi sætter en npc. Leder ind - men jeg vil sende både dig og Galian en pm - hvor vi kan drøfte det ( da det er en admin beslutning og ikke Galians , i sidste ende :p )