Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Farvel The New world (Mama Admin nyhed)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Farvel The New world (Mama Admin nyhed)   Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Icon_minitime3/10/2015, 18:39

Farvel alle dejlige rollinger, farvel aliens og regnbueenhjørninge, farvel i alle skøre måse og intellektuelle gale mennesker, og farvel til alle jer nye brugere, som jeg aldrig fik snakket med ^^

//OBS denne bruger kommer stadigvæk til at være på denne side, da brugeren er en founder, men de andre admins overtager, så jeg tager intet ansvar for hvad de gør for fremtiden med denne bruger, og jeg fralægger mig hermed ansvaret fra alt, hvad der bliver gjort, da det ikke længere er mine handlinger :) Så jeg vil selv heller ikke respondere på dette emne, da dette er min sidste besked til jer ^^//

Jeg er ked af det, ikke så meget over, at jeg skal forlade siden, da det var uundgåeligt. Et nyt projekt plus et hårdt studie kræver virkeligt meget af min tid, som jeg er desværre nødt til at prioritere. Men jeg føler også, at siden er i gode hænder hos sidens admins, så jeg tvivler ikke, at det hele skam skal gå godt. ^^ det kan sågar være, at fra før da jeg var aktiv, til efter at jeg har forladt jer, at der ingen forskel ville kunne bemærkes, at jeg ville gå i forglemmelsen på den gode måde :) da hvis jeg bliver glemt, så må det betyde, at sidens admins og mulige fremtidige admins ville gøre så godt et arbejde, at mine handlinger over de mange år som admin ikke ville fremtræden hos jer brugere, som jeg har haft været admin for. ^^
Men jeg er ked af det over, at jeg har nu i lang tiden siden min officiele udmeldelsen om min halve tilbagetrækning, at jeg har gået glip af så meget, af jer mange nye brugere, som er kommet på. Jeg ville så gerne have haft mødt jer, være en del og hjælp til at udvikle jeres karakterer, til at hjælpe med plots og alt det andet tilhørende, når man er en admin, som prøver at skabe den bedste legeplads.
Den ting, som jeg vil savne, er jer brugere. ^^ I har gjort det fantastisk at være her på siden, i har gjort det hele værd, når det har været hårdt og der har været meget modvind, især når håbet var nede. Jeg har altid elsket at være jeres admin. :) aldrig troede jeg, at det kunne være en større fornøjelse end det!

Måske, nej forhåbenligt ses vi i fremtiden. Da man jo aldrig ved med mama admin, måske vender hun tilbage efter færdiggørelsen af det nye tidskrævende projekt? Hvem ved :P?
Men jeg håber virkeligt, at i vil være søde imod vores admins, at i vil være med til at skabe et godt sted for jeres medmennesker på denne side, at i er villige til at komme med forbedrende forslag, da dette er trossalt JERES legeplads! :) Så vær ikke bange for adminsene, de bider ikke(kun lidt :P)

Med de største farvelkrammer, kys og kram sendt personligt med brevduen til jer!
og mange kærlige ubeskrivelige hilsner fra jeres kære Mama Admin!
Liv

//hvis i dog vil kontakte mig om noget(at i vil skrive en privat farvel besked til mig, spørge om nogle ting eller andet), så har jeg ind til videre stadigvæk min bruger Vladimir, som jeg først sletter om nogle få måneders tid, da et plot skal endnu blive færdigt :) //
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Farvel The New world (Mama Admin nyhed)   Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Icon_minitime4/10/2015, 00:32

er jeg rigtig ked af at høre du smutter fra os, menm selvfølgelig kræver IRL livet mere vigtigt end url livet, ønsker dig alt held og lykke frem over :3

~Phoenix, Alphaen med ild i måsen~
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Farvel The New world (Mama Admin nyhed)   Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Icon_minitime4/10/2015, 01:52

Det bliver aldrig det samme uden dig søde.... Aldrig mere det samme....
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Farvel The New world (Mama Admin nyhed)   Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Icon_minitime4/10/2015, 05:25

:(
Tilbage til toppen Go down
Misaki
Nybegynder.
Nybegynder.
Misaki


Race : halv Menneske halv dæmon
Navn. : Misaki
Alder : 220 linder en på 16
Evner/Classes. : ranger
Bosted : las vegas i en lille lejrhed
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : ingen desværre
Slaver. : ikke nogle endnu
Evt. bemærkninger. : nå Misaki bliver sur begynde hans øjnene og blive røde
Antal indlæg : 25
Reputation : 1
Join date : 28/06/15

Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Farvel The New world (Mama Admin nyhed)   Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Icon_minitime6/10/2015, 19:13

nooo ;(
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Farvel The New world (Mama Admin nyhed)   Farvel The New world (Mama Admin nyhed) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Farvel The New world (Mama Admin nyhed)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» [Admin nyhed!] New world kom sammen. "Mama Admin flytter ind hos Hellhound! New World rykker ind!"
» Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]
» World events opdatering + Ingame nyhed(admin nyhed)
» Ny journalist til New World- CLASSIFIED [Admin Nyhed]
» The New World! [Admin Nyhed!]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: