Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015

Go down 
+13
Dust
Millicent
Dallas
Mordheim
Makuro
Auriel
Jamie
Augustus
Selena Morrison
Justine
Aaron
Phoenix
Payne
17 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Mordheim
Nybegynder.
Nybegynder.
Mordheim


Race : elder one
Navn. : Gerath Mordheim
Alder : too old to count now
Evner/Classes. : trick hunter
Bosted : i am nowhere and everywhere
Tilhørende klan. : i belonged to a clan long gone, maybe it shall be revived for the sake of mankind
Partner. : i have no time for such foolish things
Slaver. : none
Evt. bemærkninger. : beware my blade for it is thursty
Antal indlæg : 21
Reputation : 2
Join date : 10/11/15

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime28/12/2015, 02:01

for mig var filmen ikke et stort mesterværk, men jeg kunne godt lide den

jeg er bestemt meget spændt på at se hvad de nu vil lave for de næste film

for de lavede jo mere eller mindre den originale trilogi i en film så jeg håber de kan lave noget nyt og spændende nu

de kan umuligt fucke så hårdt op som clone wars ( ikke den animerede serie, men filmen)
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime28/12/2015, 02:05

jeg er ikke en særlig stor fan af den originale serie, jeg forelskede mig i bøgerne, thrawn trilogyen, the yuuzhan vong wars og Darth Bane bøgerne det er star wars for mig
Tilbage til toppen Go down
Mordheim
Nybegynder.
Nybegynder.
Mordheim


Race : elder one
Navn. : Gerath Mordheim
Alder : too old to count now
Evner/Classes. : trick hunter
Bosted : i am nowhere and everywhere
Tilhørende klan. : i belonged to a clan long gone, maybe it shall be revived for the sake of mankind
Partner. : i have no time for such foolish things
Slaver. : none
Evt. bemærkninger. : beware my blade for it is thursty
Antal indlæg : 21
Reputation : 2
Join date : 10/11/15

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime28/12/2015, 02:09

samme for mig faktistk, knights of the old republic (dvs de originale rpg's) og republic commando samt andre gode spil af samme kaliber var hvad jeg forelskede mig i
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime28/12/2015, 02:16

jeg syndes bare at den nye film (ud over at den er et 'f**k you' til mig ) har et smugle kedelig plot, og jeg er sur fordi jeg håbede, at den ville bringe noget nydt til universet, den er en skuffelse, den er som et barn der prøver at imitere sin bedstefar og derfor ikke har nogen identitet overhovedet
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime1/1/2016, 10:20

Du altid sur din gak ballon XD nyd nu livet lidt :b
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime1/1/2016, 10:23

det bliver svært når der står en slankekur for døren
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime1/1/2016, 13:49

Jeg tillader mig lige at blande mig i debatten om star wars xD

Jeg har ikke læst bøgerne. Jeg er ikke modstander af nogle af filmene. Jeg synes de alle giver et tribute til historien. Med det sagt er jeg vild med hvordan den nye følger det samme "spor" som 4-6'eren gør. Jeg kan godt lide at disney for en gangs skyld ikke har fucket en fortsættelse op xD

Jeg har spillet meget SWTOR men det er ligesom med alle andre mmorpgs jeg har prøvet: det bliver for ensformigt og derfor kedeligt. Sådan har jeg det med mange spil (spørg ikke hvorfor LoL HoS er anderledes for jeg aner det ikke xD). Jeg er til gengæld vild med historierne i SWTOR men man skal stadig huske på at tiden foregår længe før historien i episode 1 ^^

Anyway det var bare min mening ^^
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime1/1/2016, 17:32

Er ingen fan af Star wars...
Den nyeste film har næsten gjort mig til en fan! Gosh...Den FØRSTE kvindelige hovedperson jeg faktisk kan lide!

Anyway -
2015? Pfff! Sooo last year! ;)
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 00:05

jeg siger bare filmen er en middelmådig kopi af den første film (ep 4) og jeg havde forventet bedre, hvis de skal skrotte EU så syndes jeg, at det mindste de kan gøre er at lave noget der er bedre, det er som at male en smiley på Mona Lisa
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 00:17

Vi bliver nok ikke enige på det punkt xD
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 00:21

jeg siger bare at starwars har så meget mere at byde på end en middelmådig film som prøver at være bedre end en film der kom ud i 1977, men jeg har åbenbart for høje standarter
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 00:27

Wow jeg var ikke klar over at vores synspunkter var så forskellige. Jeg ser det ikke som at de prøver at være bedre. Så kan man jo også state at 1-3 var et billigt forsøg på at gøre dem bedre end 4-6. Jeg ser det som en hel historie og den fortsætter jo bare mange år efter 6'eren sluttede. Den skal jo netop ses som en fortsættelse og ikke en efterligning xD
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 00:34

undskyld skrev jeg at den prøver at være bedre, hvad jeg mente var at den prøvede at være lige så god, meget ambitiøst
i det mindste prøvede 1-3 noget nydt, i stedet for bare at kopirer plottet fra ep 4, hvis man ikke engang har kreativitet til at finde på et nydt plot, så fortjener man ingen ros
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 00:48

Hvorfor er det ikke et nyt plot? Undskyld men jeg kan ikke have synspunkter der bliver givet som facts uden argumenter.

Jo nogle ting går igen og det nævner de jo faktisk i filmen. Men Disney selv har sagt at det ikke handler om at prøve at overgå de andre film. De har bare købt rettighederne så de kan lave en fortsættelse. Desuden har Lucas selv godkendt manuskriptet. Og jeg mener at er det godt nok til ham er det godt nok til os andre.
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 01:19

1. rebel skjuler vigtig info ved en droide

2. hovedpersonerne finder droiden

3. hovedpersonerne beslutter at bringe droiden til rebellernes base

4. hovedpersonerne finder ud af at imperiet har et nyt supervåben

5. hovedpersonerne fortæller rebellerne om supervåbnet

6. rebellerne laver en mission (som selvfølgelig afhænger af hovedpersonerne) til at springe supervåbnet i luften

7. hovedpersonerne springer supervåbnet i luften

lyder bekendt
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 01:20

Der var også lyssværd i alle filmene !
* joke*
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 01:21

Lazumbra , synd du have en kedelig oplevelse. Det er svært at sige hvad der har givet dig den , for jeg var som sagt mægtig begejstret.

Jeg havde ikke forudset plottet , anede ikke hvem Kylo ren var og havde ingen ide om en potientiel romance mellem Finn og Ray ( eller poe og Ray )
Jeg have ikke forudset at han solo ville dræbes af hans søn og heller ikke at Luke var gået i eksil xD

Jeg troede faktisk at Kylo Ren VAR Luke der trådte i Anakin / vaders fodspor - hvilke ikke var tilfælde. HVIS det havde været tilfældet ville det nu ikke have generer mig spor.

Jeg finder filmen fantastisk underholdende , sjov og cool. Flot at se på og den samlede op på den gamle historie og lagde i ovnen til den næste. Jeg kan dårligt vente til den næste kommer xD

Jeg har alle filmene på dvd , og betragter mig som en fan af StarWars filmene - så mine forventninger var meget høje.
Jeg er lidt nørdet har både en yoda bluse og Krus med darth vader ( og også en madkasse , men det vil jeg helst ikke afsløre :p )

Jeg respekterer din oplevelse var anderledes end min , og jeg tror jeg gentager mig selv lidt - men det er kun fordi jeg føler lidt du skriver at filmen bare VAR en kopi og den PRØVEDE være ligeså god , som det er et fact :)

Og det er det bestemt ikke , mange har oplever filmen måske som dig , men jeg garanterer dig at flere har fundet at den levede totalt op til de tårn høje forventninger der omspandt den!

Dette er en påstand bygget på mine egne omgivelser - anmeldelser World wide - interwievs med fans efter premiere i forskellige lande ..... De fleste var helt oppe at ringe af glæde xD

Jeg forlod biffen med en u ændring lyst til at smutte en tur i skoven , finde en Kylo Ren og Lege med hans lyssværd :p
( forstået på den mest uskyldige måde )

Jeg var iøvrigt lykkelig over Disney holdte den tro i forhold til original konceptet og ånden - og ikke gav den et spray med glitter dåsen xD
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 01:24

lyssværd er bare et forældet våben uden den største indflydelse i kampende

ps hvem er det nu der kommer med spoilers
pps må jeg nu komme med en detaljeret beskrivelse af hvordan alt hvad kylo ren gør skyldes hans mindreværdskomplekser
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 01:33

Droider og rebeller er jo også en integreret del af universet og for mig virker det ikke kopi agtigt men mere naturligt at de indgår i filmen.
Desuden er den nye lille Bb8 genial , den suger det kvindelige publikum lige ind i hjertet xD

Jeg ændrede trådens overskrift ved vores forrige indlæg - for Selena var inde på argumenter og så er det svært at komme uden om spoilers ( selv om jeg ikke afslørede HVEM Kylo Ren var :p )

Anyways så har jeg sukket min begejstring ud og vil prøve at falde i søvn for 3 gang - men Ole lukøje gider ikke komme :0

Godnat derude - sleep tight :)
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 01:36

Okay? Jeg så hele plottet som at Luke Skywalker var forsvundet fordi han ikke kunne forhindre Solo's søn i at gå over til "the dark side". Det er jo ikke plottet at de springer en planet i luften. I så fald failer plottet da også i 6'eren xD.

De har netop ingen jedi master til at hjælpe sig. Deres bedste håb bliver stukket ned. Deres næstbedste håb bliver skåret i stykker alt imens en pige prøver på at finde Luke Skywalker. Oh infoen har ikke noget med supervåbnet at gøre. De finder svagheden på grund af insiderviden . Det er ikke en hovedperson der springer planeten i luften.

Jeg kan sagtens trække streger til de første film (det ville også være mærkeligt andet når det nu er en fortsættelse) men jeg er ikke enig i at plottet er at smadre modstanderens base. De gør det for at "de onde" ikke skal få magten men al fuzzen omkring droiden er jo at finde Luke.
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 01:45

Jeg kan sagtens se din pointe men jeg er og bliver ikke enig. Havde plottet været at smadre et supervåben havde droiden haft plantegninger med og ikke et kort til Luke ^^
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 02:01

jeg siger bare at filmen fra mit synspunkt (som er hundrede procent subjektiv) at filmen ikke er så god som jeg ønskede at den skulle være og jeg ønskede (og håbede) virkelig at den ville være bedre.
den havde nogenlunde effekter og skuespillerne gjorde en god indsats, men det ændre ikke på at filmen var en stor skuffelse for mig.
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 02:12

Og vi er alle mennesker. Havde vi alle samme holdninger ville det godt nok være kedeligt xD

Jeg er ked af på dine vegne at du blev skuffet. Jeg indrømmer også gerne at jeg ikke havde nogle forventninger til filmen specielt fordi den havde fået gode anmeldelser og jeg aldrig er enig med anmelderne xD
Jeg ved ikke hvorfor vi ser det forskelligt. Men jeg personligt glæder mig til den næste del af historien. For det er i mine øjne det det er: en historie delt op i ni dele.
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 02:17

lad mig forklare hvorfor jeg havde så store forventninger, fordet første elsker jeg det udvidet univers, og da jeg hørte at de skrottede det blev jeg forståeligt (håber jeg) en smugle fornærmet, men efter et stykke tid begyndte jeg at tænke måske har de fundet på en så interessant vinkel at de var nød til at skrotte det, derfor forventede jeg en fantastisk ny historie.
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime2/1/2016, 02:26

Okay jeg føler ikke at de har skrottet det udvidede univers for der er da flere nye væsner med og de bruger stadig "lightspeed". Det er ligesom i f. eks. episode 4. Rejsen til alderaan burde tage mellem tre dage og en uge men for seeren virker det kun som om de flyver et øjeblik. Det kan godt være jeg misforstår hvad du mener og i så fald undskyld.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015   OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015 - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
OBS INDEHOLDER SPOILERS FRA DEN NYE STARWARS !!!!! Juletråden 2015
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» JULETRÅDEN 2014
» Juletråden 2016 - Admin Nyhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: