Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Nytår 2016 :] 31/12/2015, 05:55
Wow endnu et år på vores allesammens bag. Det er svært ikke at blive en meget lille smule sentimental ....ik? Jeg vil i hvertfald gerne sige jer alle hver og en et STORT tak får året der er gået. Jeg synes vi har noget rigtig godt her på siden. Et skønt sammenhold og gode forudsætninger for at kunne slå fantasien sammen og give den plads til fri leg. Jeg håber at i vil være med til at holde The New World , emne'riet og vores venskaber i gang , også i 2016 , for en god legeplads er absolut intet værd , uden en flok skøre skønne kanaljer til at slå sig løs.
Rigtig godt nytår Peeps- og pas på jer selv derude i natten ! Vi ses til næste år ;)
- Millicent
Sean Bruger Admin
Outgame Titel: : Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Sean McLeon Alder : 944 Evner/Classes. : Umbra. First class. Bosted : Las Vegas, somewhere Tilhørende klan. : Ingen Partner. : no one... Slaver. : no one...again... Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide? Antal indlæg : 528 Reputation : 16 Join date : 11/07/12
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 31/12/2015, 12:10
Tak, Milli! Også selv om jeg kun rigtig har været her den sidste måned eller so...
Om ikke andet, rigtig godt nytår både til hele siden, men også til adminteamet! Uden admins ville en side dø hurtigere end man kan sige "Quidditch" ;)
Pas på jer selv derude! (behøves det nævnes jeg er bange for fyrværkeri? -.- )
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 31/12/2015, 13:08
Ja ... i kan få cirka samme sang fra mig som fra Sean. Godt nytår, selvom jeg ikke rigtig har været online det sidste stykke tid :P
Pas nu på, vi vil jo gerne have jer igen til næste år :)
Selena Morrison Nybegynder.
Race : Cyborg Navn. : Selena Morrison Alder : 26 Evner/Classes. : Umbra Bosted : Der hvor der nu lige er plads Tilhørende klan. : Hunter's Guild Partner. : Ingen Slaver. : Nope Antal indlæg : 186 Reputation : 3 Join date : 01/12/15
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 31/12/2015, 16:05
I lige måde Milli og godt nytår til alle herinde.. Don't get blown up or I'll find you and beat you xD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 31/12/2015, 23:11
Godt nytår folkens! Håber i hygger jer der ude og er ved at gøre klar til det store brag! :D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 1/1/2016, 10:27
Nogen der har kransekage tilbage, som jeg må æde? XD
Oh ja i skal lige have en nytårs smækkys på kinden XD og den gælder for jer alle sammen XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 4/1/2016, 17:50
På tide at takke af for julen xD væk med alt pynten! :D
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 4/1/2016, 21:16
Hov hov man må ikke bande i tråden Makuro :9 Hvordan skal vi klare os uden jule pynt ET HELT ÅR ? XD
Selena Morrison Nybegynder.
Race : Cyborg Navn. : Selena Morrison Alder : 26 Evner/Classes. : Umbra Bosted : Der hvor der nu lige er plads Tilhørende klan. : Hunter's Guild Partner. : Ingen Slaver. : Nope Antal indlæg : 186 Reputation : 3 Join date : 01/12/15
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 4/1/2016, 21:34
Lol vores blev pakket ned allerede den 25. XD
Makuro First Class.
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 4/1/2016, 23:09
Jeg har ikke rigtigt været hjemme til at "pakke" julepønten ned fra siden :P Millecint du overlever nok :P
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 5/1/2016, 12:33
Nok ? Jeg overlever NOK ?! Spørger man mig , så er jeg ikke sikker på man burde løbe den risiko xD Og der KUNNE i princippet godt sidde en enkelt mikro nisse .... I et hjørne ... Du ved , sådan en slags 'årsnisse' ! XD
Justine Nybegynder.
Ingame Titel: : Journalist Race : Skindwalker Navn. : Justine Case Alder : What's it to ya'? Evner/Classes. : FuzzBuzz Bosted : Lejlighed i L.A Partner. : None Slaver. : None Evt. bemærkninger. : Can I Quote You on that one? Antal indlæg : 48 Reputation : 5 Join date : 08/10/15
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 26/6/2016, 21:57
@aaron hvorfor er det nu vi ikke HAR en lille årsnisse....i et af de meget små hjørner hvor man næste ikke ser den ? O.o
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 26/6/2016, 22:21
Jeg vil gerne være en årsnisse XD
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 27/6/2016, 21:13
Fordi at man ikke kan se nisser - de forklæder sig ...
Millicent Event Admin
Og med mindre vi skal til at dingle @DUST oppe i et hjørne , så det da en overvejelse værd ? Xd
Dust First Class.
Emne: Sv: Nytår 2016 :] 28/6/2016, 10:58
*Leger spiderman, ved at kravle op i et hjørne, så jeg kan dingle rundt deroppe* Jeg er en årsnisse :D