Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
hey der, håber i vil læse dette :) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
hey der, håber i vil læse dette :) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 hey der, håber i vil læse dette :)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.
Dallas


Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Bosted : i mafia'en hovedbase.
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189
Reputation : 5
Join date : 27/06/15

hey der, håber i vil læse dette :) Empty
IndlægEmne: hey der, håber i vil læse dette :)   hey der, håber i vil læse dette :) Icon_minitime16/1/2016, 17:06

hey alle sammen, jeg og Dallas meldte fravær for noget tid siden, og tja vi kæmper begge med vores ting, jeg tabet af min kæreste, Dallas kæmper med nogle interne problemer og er på den lukkede siden starten af jule ferien.
og jeg vil rigtig gerne emne her inde, men jeg føler bare kinda at New World ikke er det samme, og respekt for det, jeg har været her MEGET Længe, med Kuuma, som min mest kendte karakter, eller den gale ulv, som han blev kaldt.
dog igen, jeg føler ikke det er det samme, da jeg med tiden bliver mere og mere syg. jeg kæmper med systemet, om retten til og bibeholde de penge jeg skal bruge til medicin, til mad, og husleje, fordi jeg ikke er under uddannelse, og pt bare ''nasser'' på systemet, ifølge min kommune.
jeg venter svar fra min psykiske prøve, om jeg skal førtidspensionres, da de ikke vil have mig ud på arbejde's markedet, men de vil heller ikke give mig øknomisk støtte. jeg har medicin mangel, altså jeg får min medicin, men den hjælper ikke rigtig mere.
jeg sover ikke om natten, jeg går ofte i en tåge af forvirrering, som nogle folk oplever engang imellem, når jeg doper mig på piller og bunder massevis af sprut, fordi jeg simpelt har det så skidt inden i. og det eneste jeg får er flere og flere atter flere prøver, fra kommunen's side af, og nogle gange så sidder jeg bare og tænker om de vil skubbe mig så langt ud, så jeg skal spærres inde igen.

nogle gange lukker jeg af i mørket, og så åbner jeg øjnene, og ser sol, lys og varme, men så lukker jeg af igen, og oplever vinteren, som tiden flyver. jeg husker ikke så godt mere, og mine drenge er begyndt og rode sig i problemer med fortiden, også Dallas. nogle gange, selv nu, sidder jeg med et glas whisky, og prøver og samle mig til og vågne op, men så skal jeg face min fortid, og jeg skal indrømme nogle ting for min familie, som ville skade dem mere, så jeg tier med det.
og jeg bliver bare mere og mere syg for hver dag da går, og alt jeg kan håbe, er at solen og lyset snart kommer igen, så det bliver mere tåleligt og være igang, at se mine forældre i øjnene og indrømme hvad jeg er. hvad jeg var.
og noglegange så blir jeg glad når jeg ser et brev fra kommunen, i håb om de vil godtage min førtidspension's ønske, så jeg kan få fred, men så det bare flere prøver, flere snakke, flere gå ture, flere praktikker, mere arbejde, og ja jeg elsker og arbejde, men det sådan noget med en MASSE mennesker, larm, og uro, og det ikke godt for min sindslidelse eller min PTSD.
jeg elsker og emne, og være på New World, men det er heller ikke det samme mere, selv om da stadig er folk her som holder sammen på siden.
jeg så Xexilia's opslag, og er enig med hende. det er ikke et post apokalisp overlevelse mere, det er en fantasi verden, med alt muligt gøgl, og jeg syntes bare ikke det er det samme, jo vi har haft nogle brugere her inde, men for fanden, vi havde fucking Jack Sparrow her inde, som godkendt karakter, what the hell? det ikke ment imod nogen som helst, men jeg savner det gamle New World, hvor det var lidt strengere med karaktere, og historier og brugere, men jeg ved da skal være plads til alle på legepladsen, men jeg oplever flere og flere ting, både før og hen af tiden ,som slet ikke passer ind i vores verden?.
måske er det bare sprutten da taler, eller også så er det min søvn mangel, eller pillerne.

nogle gange vil jeg ønske jeg kunne skrue tiden tilbage, til jeg kom på New World, og være mere opmærksom, men vi ligger som vi er redt, og tja, jeg ved det ikke rigtig mere, altså jeg elsker The New World, har mange gode stunder her inde, men jeg kommer tilbage og tilbage hvergang, men oplever det rigtige new world, bare ikke er da mere, som en drøm da er forsvundet, og man vågner op med tømmermænd og bræk nede af sig selv.

tja, jeg tager nok noget mere frafær, til jeg får styr på mine tanker.

hilsen Teddy.
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

hey der, håber i vil læse dette :) Empty
IndlægEmne: Sv: hey der, håber i vil læse dette :)   hey der, håber i vil læse dette :) Icon_minitime16/1/2016, 19:29

Hej Teddy ,

Det vigtigtigsye først :
Vi krydser fingre for i får dagligdagen , krop og sjæl til at hænge sammen på en god måde!

Med hensyn til siden :
Som sagt er det ikke nemt at tilfredsstille alle. Nogle synes vi godkender for meget og andre igen vi er for strenge.
Jeg kan ikke mindes vi afvist ret meget - men vi har da imødekommet rigtig mange af dine ønsker. Du har haft op til flere klaner og mega seje karakter - men er der noget du ønsker eller vil gøre opmærksom på , så ved du at en pm altid er velkommen og vi vil se på det :) for vi har heller ikke modtager 'klager ' af dig før nu i denne tråd.

Jeg har selv emner her fra start og været med fra begyndelse.
( har været slettet af private årsager og på igen , derfor er min start dato ikke til at regne med xD )
Rammerne og sidens ånd er der ikke pillet så meget med som jeg fornemmer snakken går på lige nu - Det undrer mig meget og vi tænker meget over hvad det mon skyldes . Alle sider jeg har emner på har fra tid til anden haft ændringer . Her har vi justeret på lidt farver , elver racen og nogle små ting - og så var der class systemet, som største ændring. Alt andet står næsten som du husker det :)


Forskellen er at mange der var med at opstarte siden er passive i emner og i tråde nu - og det startede lang tid før jeg selv kom til som admin. Jeg tror såmænd jeg har set en tråd , en meget gammel tråd hvor du selv beskriver problemet Teddy og udtrykker din bekymring herom.
Og vores gamle admin siger det samme at hun også gerne ville kende grunden - så det er altså ikke et nyt fænomen , opstået på baggrund af vores ændringer.
Og det gør ondt helt ind i mit hjerte hvis folk vælger at stille det sådan op.

Det kan jo godt medvirke til siden føles anderledes , at dem man plejede at hænge ud med og emne med , pludselig er væk.
Ihvertfald har vi savnet dig !

Jeg har set mange både før min admin tid - og efter , der melder de er tilbage - men aldrig kommer i gang.
Det er noget vi bare så gerne vil ændre på.
Og derfor synes jeg vi går langt for at meddindrage brugerne - som siden altid har værdsat højt. Derfor
Det betyder jo ikke man får alt man ønsker hver gang nødvendigvis.
Men meget ofte gør man faktisk.
Det er ihvertfald ganske få ting jeg har kendskab til er afvist , i forhold til de mange ting vi godkender.
Men det kan du jo ikke se - du ser hvis en enkelt er ked af en afgørelse , eller du selv skulle opleve et afslag.

Når en hoved admin og stifter af siden trækker sig og giver sin side til andre - så er det klart nogle ting vil mærkes anderledes. Vi er jo mennesker og er forskellige.
Derfor er det godt vi 4 admins også kan snakke sammen om tingene, og have flere vinkler på.
Alle bliver hørt .
Jeg kan oplyse at vi alle fire faktisk VAR med stort set fra begyndelsen - og i mit hjerte er og bliver jeg bruger . Jeg er en af dem der emner meget her. Så vi prøver ikke forringe legepladsen , vi prøver at vedligeholde den legeplads som vi elsker - men fornemmer skal værnes lidt om , hvis den ikke skal gå i stå.

Derfor vil jeg gerne gentage at den tid du savner OGSÅ var præget af inaktivitet. Med mindre vi skal helt tilbage til hypen ved åbningen - og den kan vi ikke genskabe 0.0

Men vi er glade for at se sig her - og vil du uddybe ønsker eller spørgsmål er du mere end velkommen til at sende en pm.

Det vigtigste på en side er brugerne - og uden brugere der emner er en rpg side på farlig kurs.
Rammerne her er stort set de samme som altid. -'og man må alle bidrage til at holde en sides særlige ånd i live - med emner , med chat , i tråde og ved at bakke op og give sit besyv med , når man har indflydelse. Det kan vi admins altså ikke klare alene.
Vi har også brug for benzin for at kunne køre ;)

Vi har haft en tråd med hvad der skulle til på siden og fra os admins for man ville emne her mere - der var INGEN DER FORSLOG NOGET. de få der skrev , skrev deres inaktivitet skyldes deres irl liv.

- Millicent på vegne af admin teamet.
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

hey der, håber i vil læse dette :) Empty
IndlægEmne: Sv: hey der, håber i vil læse dette :)   hey der, håber i vil læse dette :) Icon_minitime16/1/2016, 20:29

Hej !
Jeg er rigtig ked af at høre hvordan du har det . Det er aldrig sjovt at høre, når en ven har det dårligt eller er i problemer. Jeg vil ikke påstå at jeg kan relatere til din situation overhovedet, men du har mine tanker og ønsker for fremtiden.
Jeg vil krydse mine fingre for, at du får energi nok til at komme tilbage til nw med nyt humør og emneideer - så vil jeg super gerne lege med :)

Derudover så skriver du , at du er enig med Xexilia, men jeg oplever egentlig at du føler det helt anerledes ? Forstår jeg det rigtigt, når jeg siger, at du ikke synes vi sortere nok og ikke er strenge nok i godkendelsen af karakterer ? Det forstår jeg godt at du synes, men omvendt kan jeg se, at Xexilia mener det helt modsatte - at vi skal la mindre begrænsninger :)
Det synes jeg afspejler rigtig godt den svære situation vi admins står i. Vi kan ikke tilgodese alle , og vi vil nok aldrig lave noget der gør alle 100 % tilfredse ! Med det sagt, at prøver vi at lave et dejligt miljø at spille i for brugerne og prøver at holde gang i en for tiden meget inaktiv side !

Håber du får det bedre snart - det vi mangler , er da nok noget af dit dejlige humør og kreativitet :)



- de bedre hilsner - Auriel
Tilbage til toppen Go down
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.
Dallas


Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Bosted : i mafia'en hovedbase.
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189
Reputation : 5
Join date : 27/06/15

hey der, håber i vil læse dette :) Empty
IndlægEmne: Sv: hey der, håber i vil læse dette :)   hey der, håber i vil læse dette :) Icon_minitime24/2/2016, 08:42

ehh, undskyld min fordrukne lille ting der, det bare mig yea.. ja jeg er en munter sjæl, men man skal heller ikke glemme at jeg også har en arret sjæl, og nogle gange så bliver det bare for meget for mig o.o

men ja, @Millicent, jeg har haft op til flere klaner, og så vel som seje karaktere, men de passede også ind i denne verden, de var kinda new world skabte, men jeg ved hvad du mener o.o
jeg vil gerne igang, men jeg kigger sån på Brian, og han passer bare ikke ind på siden, eller jo gør han, men han er kinda ja, hvordan skal man sige det? jeg er usikker på hvilken karakter jeg godt kunne tænke mig o-o
så er sån kinda forvirrede xD
og så har mig og Dallas været oppe og toppes, og nu vi dybt uvenner, eller han er vred på mig ,og jeg er forvirrede over hvorfor o.o så tror lige at Dallas karakten kommer på køl da det jo ikke er min o.o
og så @Millicent så sender jeg dig en PM fra Brian angående nogle ideer jeg tumler med :)
og jeg vil rigtig gerne vedligeholde siden, intet der, jeg sidder bare lige og tumler med nogle problemer, som lige blev kylet her ind i afmagt xD

@Auriel det er et dejligt miljø og spille i, det bare svært lige at se klart altid, for mig, men jo i er gode nok, da intet der, det er bare mig da er kinda.. bombom i hovedet til tider xD

men regner nok med jeg bruger Brian lidt endnu, lægger Dallas på køl eller opretter en ny karakter, skal lige tumle lidt rundt med det lidt endnu :3

mvh Teddy :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

hey der, håber i vil læse dette :) Empty
IndlægEmne: Sv: hey der, håber i vil læse dette :)   hey der, håber i vil læse dette :) Icon_minitime24/2/2016, 08:50

Teddy :D

Du skriver bare ! Så ser vi om vi kam bikse noget godt sammen til dig ;)
Og du kan få et humør plaster på , direkte importeret fra Kina - som lover at øge humøret efter 20 min !

~ Millicent
Tilbage til toppen Go down
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

hey der, håber i vil læse dette :) Empty
IndlægEmne: Sv: hey der, håber i vil læse dette :)   hey der, håber i vil læse dette :) Icon_minitime24/2/2016, 08:52

det lyder fint, gør jeg så snart jeg kan :)
wooh, så kan jeg blive skæv på kineser manere! fordi det lyder virkelig som noget lusket stads! XD

- Teddy :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hey der, håber i vil læse dette :) Empty
IndlægEmne: Sv: hey der, håber i vil læse dette :)   hey der, håber i vil læse dette :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hey der, håber i vil læse dette :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» drop the bullshit (vær venlige at læse dette)
» OBS DETTE - Admin nyhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Nyheder-
Gå til: