Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: hej folkens 13/2/2016, 14:23
Hey allesammen hvis ikke i skulle have opdaget det har jeg ikke været online i meget lang tid, dette skyldes personelige problemer, så der for har det været svært at tage mig sammen til at skrive emner, men håber at jeg kan komme igang snart
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: hej folkens 14/2/2016, 11:48
Lazumbra,
Selvfølgelig har vi lagt mærke til du har manglet :) - og jeg håber du får orden på 'livets bump på vejen ' så alt er godt hos dig - Og så er vi her , når du igen har overskud ;)