Vi har brugt de sidste par uger på at færdiggøre den og nu føler vi, at det er tid til at reklamere for den.
For at få en lille idé om hvad slægterne går ud på og får en fed stemning til siden, har jeg lavet en trailer!
Og nu til forklaringen:
Redhawk er en fantasyverden, hvor i stedet for racer er der slægter. Hver slægt har et bestemt sæt evner, kaldet slægtevner, hvilket for det meste er et element som vand, ild, lys og mørke osv. og hver deres unikke, smukke øjenfarve. Slægterne har haft problemer med hinanden siden tidernes morgen og til sidst endte det ud i krig. 12-årskrigen, også kaldet "Guldkrigen", som startede ud, da slægterne ville vælte slægten Redwood af tronen. 12 år efter med død, sorg og kaos sluttede krigen, stadig med Redwood på tronen men med en masse nye problemer i stedet for. Nye alliancer så vel som nye fjendskaber er blevet skabt og det meste af Redhawk-regionen er ødelagt efter krigen. Det er nu 10 år efter og slægterne er stadig ved at finde deres nye pladser i hierarkiet, samt bygge deres territorium op efter 12 års ødelæggelse. Mange problemer gemt væk efter krigen ligger stadig og summer. Den mindste gnist kan antænde det hele. Mon ikke det snart vil bluse op igen?
På RedHawk har man både mulighed for plot mellem relationer og intriger men der er også et politisk spil som man kan deltage i. Man har mulighed for at have indflydelse på hele sidens plot og den kommende krigs gang, mens man på samme tid kan have episke dramaer og historier involverende kærlighed, sorg og kamp.
Vi håber og glæder os til at se jer derinde på siden! :)
// Edit: indsat nyt link . Hilsen Millicent
Sean Bruger Admin
Outgame Titel: : Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Sean McLeon Alder : 944 Evner/Classes. : Umbra. First class. Bosted : Las Vegas, somewhere Tilhørende klan. : Ingen Partner. : no one... Slaver. : no one...again... Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide? Antal indlæg : 528 Reputation : 16 Join date : 11/07/12
Emne: Sv: Redhawk - Reklame 1/12/2016, 10:15
Jeg kender admins derinde - De er rigtig søde, aktive og engageret :)
Der ud over er ideen ganske original, fremfor stærkt inspireret af diverse, super-populære universer. Helt klart et kig værd! :)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Redhawk - Reklame 3/12/2016, 20:42
Sean - skår du også dine folder derinde ?
Held og lykke med siden til admins, den ser indbydende og ganske god ud ! :D
Cora Nybegynder.
Race : Cloman. Navn. : Cora Vovisko. Alder : 24 år. Evner/Classes. : Phoenix. Bosted : Skiftene, på nuværende tidspunkt opholder hun sig i Vegas. Tilhørende klan. : Ingen. Partner. : Ingen. Slaver. : Ingen, hun har selv været en. Antal indlæg : 4 Reputation : 0 Join date : 03/12/16
Emne: Sv: Redhawk - Reklame 3/12/2016, 20:52
Jeg tror der fejl i linked, når jeg søger på det ser det ud til siden ikke eksister? oO
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Redhawk - Reklame 3/12/2016, 22:38
Jeg googlede det xD
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Outgame Titel: : Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Sean McLeon Alder : 944 Evner/Classes. : Umbra. First class. Bosted : Las Vegas, somewhere Tilhørende klan. : Ingen Partner. : no one... Slaver. : no one...again... Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide? Antal indlæg : 528 Reputation : 16 Join date : 11/07/12
Emne: Sv: Redhawk - Reklame 5/12/2016, 16:09
Det gør jeg. alle de sider, alle de emner! Jeg er en travl mand ;)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Redhawk - Reklame 12/12/2016, 15:45
Skal vi ikke bare lade den hvile på 'ingen gør det som mig ' ? XD @aaron
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: Redhawk - Reklame 15/12/2016, 22:29
Hvorfor nøjes med det halve, når man kan få det der er bedre?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Redhawk - Reklame 23/8/2017, 09:34
Genåbningen!
Redhawk har været udsat for lidt inaktivitet. Men frygt ikke! Netop i disse dage er den ved at blive genåbnet med et helt nyt plot!
Vi er spolet 2 år frem i tiden og en ny krig er udsprunget mellem The Oikans og The Redwoods! Hvem vil deltage i krigen? Hvem vil vinde? Intet er bestemt på forhånd og kun DU kan være med til at påvirke tingenes gang!