Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
A little drop of poison  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
A little drop of poison  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 A little drop of poison

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Edith
Nybegynder.
Nybegynder.



Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Join date : 01/06/16

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime12/12/2016, 15:52

Halløj alle i vidunderlige væsner, så blev det aktuellet med plot søgning fra min side. Jeg to drejelige vampyrer som jeg gerne vil have ud i spil, og der da lidt læse om dem begge herunder. Jeg skal lige sige at jeg lidt striks med avatar, da jeg selv bruger IRL personer vil helst gerne emne med IRL personer, jeg meget svært ved se en virkelige person med en animeret person, ikke at jeg nåde imod at flok bruger dem, men jeg har bare en eller anden ting for realisme, sorry.

A little drop of poison  Joseph-morgan-gif-2

Thomas - En nåde ældre vampyr, han er opvokset i Island. Men hans familie har norske rødder. Selvom Thomas aldrig har mødt denne del af hans familie. Thomas husker næppe hvem der skabte ham eller hvorfor, hans eksistens har varet alt for længe. Thomas er skaber af Luciana, en ung kvinde som han mødte da han rejser bragte ham til Italien i 1600 århundred. Han var ikke forelsket i Luciana, men i hendes kunst. Derfor tilbød han hende det evige liv, og de gaver som vampyren havde. Luciana tog imod tilbudet og blev derved hans første og eneste skabning. Thomas har et kompliceret forhold til Luciana, da hun ønsket at stå egene bene. Havde Thomas svært ved give afkald på hende, de havde derfor et stort skænderig der endte med at Thomas forlod Luciana. Han tilgav aldrig rigtig sig selv for at have forlad den person som han elsket allermest på jorden, og i mange år forsøgte han genskabe kontakten med Luciana. Men hun svaret aldrig tilbage.    

At leve alene igen var nok den hårdeste tid for Thomas, han trak sig i lang tilbage til Island hvor at holdet sig i skjule i næsten to hundred år. Men omkring år 2000 hørte Thomas igen om hans elskede Luciana som var blev en stor international kunster, han rejste derfor fra Island for hende den unge vampyr igen. Da de mødte hinanden igen var tingen næste som før, men igen blev han afvist fra at kunne være sammen med Luciana. De var blev bekendte i sted for elsker, og derfor ønsket Luciana ikke at være hos sin skaber igen. I sted gik de igen hver for sig, uden at se hinanden igen i mange hundred år.  

Personlighed - Thomas er hvad mange vil kalde for en tilbageholden vampyr, han har det med holde stor afstand til folk da han ikke ønsker at starte i længere venskab uden en særlig årsag. Han typisk kold af nature, og den var nemtop den kold side af ham som fik Luciana til forlade ham. Han er en mand der spare på hans stemme, og han snakker ikke til andre uden en årsag. Thomas har det med at være sadistisk og drillenede af natur, han elsker at lege med hans bytte på både fysisk og psykisk plan. Man skal derfor aldrig stole på ham, da han nemt kan vende sig 180 grader.

Plot Muligvis en ny skabning, Thomas har i længere tid overvejet at skabet en ny vampyr. Da han søger en mage at bruge tid på, eller det kunne os være en anden skabning fra en anden tid i historien. Lige meget hvad, leder Thomas efter en person som han have et mere fast forhold med.

Muligheden for finde ældre forhold er naturligvis åben, ældre relationer er sjove. Men det er de nye os ind i mellem, så kom bare med det hele, venskaber, fjendskaber eller flirt/flammer. ( han er til begge køn ) 

A little drop of poison  Untitled_by_ophelia_overdose-d90al5g

Luciana - Hun er det eneste levenede afkom der blev sire af Thomas. Luciana levet med Thomas i over to hundred år før hun selv gav slip, hun var klar til leve alene og da Thomas forlod Italien blev Luciana i det hus hvor de havde levet sammen i lang tid. Luciana var fra den rige klasse, hun blev derfor hjemme undervist i sprog, matematik og kunst. Hun havde et talent for tegning og hun kunne male på level hvor at hun nemt kunne tjene penge på de malerier som hun lavet. Da hun blev alene forsætte livet i Italien var det primært hende kunstneriske evner som der indtjente penge, hun levet livet i toppen. Hun havde hus i Rom, hvor at hun havde mange tjeneste folk som der opfyldte de behov som hun nu havde. Fordi at Luciana havde evne til kunne vandre i solen var hun stand til eksister både dag og nat, hvilket blot var en lille bonus for hende.

I starten af 2000 mødte Luciana igen Thomas på en international kunst udstilling, som et de store navn og som bolig skiftene vampyr møde de to hinanden igen. Her snakket de om hvordan at tingen havde gået for dem begge og de blev gode venner igen, men det blev aldrig det samme forhold som før. Luciana var stadige fast omkring hendes beslutning om at leve alene, hun blev derfor nød til forklare Thomas om at deres fortid ikke ville blive ændret i fremtiden. Lige meget hvad, ville hun ikke tilbage til hende skaber.

Personlighed - Hun er den stille type af natur, en kvinde som Luciana er lukket overfor andre. Hun har næsen i sky og man godt kalde hende for snobbet vampyr. Hun er ikke nær så kold som Thomas, men hun har det med arrogant overfor andre, hvis de ikke er lige så rige som hende selv. Man kan sige hun har en falsk maske, på den ene side lever det ung åbenhjertig pige. På den anden side skjuller hun sig bare en arrogant vampyr som der ikke vil lad andre komme ind i hendes liv. Hun har haft svært ved have tætte forhold til andre, efter at Thomas sårede hende. Og hun lukker derfor sjælen nye folk ind i hendes liv.

Plot Hun leder altid efter andre væsner med kunstneriske gaver, da hun selv kun vil sire denne slags mennesker. Ellers søger hun bare lidt at hver, venner, fjender, flirt og flammer begge køn er velkomende.


Sidst rettet af Thomas 14/12/2016, 11:51, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime12/12/2016, 20:34

Hej Thomas og Luciana - velkommen til siden til jer og jeres puppetmastet xD

Jeg vil gerne nappe et emne - og skulle du have lyst , så er der frit valg mellem Justine , Augustus og Millicent her.
Du kan ligeledes vælge hvem af dine du gerne vil emne på , da de begge to har spændende træk og virker gennemtænkte :)

Jeg tænker umiddelbart ven/ fjende - alt efter hvad vi disker op med til dem....men jeg holder meget af realismen ( selv i et fantasy univers ) og derfor kunne vi jo eventuel lade det være op til 'dem' at se om de kan connecte eller ikke fatter sympatisk for hinanden.
Det behøver ikke nødvendigvis at afklares med det samme ;) hvis jeg kan lokke dig ud af mussehullet :)

- Millicent
Tilbage til toppen Go down
Edith
Nybegynder.
Nybegynder.



Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Join date : 01/06/16

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime14/12/2016, 11:48

Ah beklager det lidt lange vente tid, men jeg har være super udmatte i to dage i trak. Men nu har jeg tilbage på normal søvn igen og derved kan jeg vist godt stå klar til emne lidt idag :)
Jeg har kigget lidt alle tre, og jeg tiltrukket af tanken om Augustus og Thomas på en eller anden større plan. Hun virker som kvinde, som Thomas godt ville kunne bruge hans tid på. Om det bare er et venskab eller mere, må tiden vel vise. Men jeg tror godt at Thomas kunne blive fascineret af hende :)

Jeg tænkter også at Millecent og Luciana på en eller anden plan? Det virker som at et eller andet spænende kunne komme ud af de to, jeg tænker at Luciana kunne være i Miami for vise hendes kunst frem. Hun er trods alt en rejsende kunster og hun kommer derfor vidt omkring i de forskellig stater? Eller os kan de bare møde hinanden lidt mere tilfældig? Luciana har i hvertiefalden flere muligheder da hende evne beskytter hende imod sollen og hun kan danse frit omkring om dagen. :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime14/12/2016, 20:47

Så er det helt op til dig , hvem af dem du vil starte ud med at emne på ?
Af tidmæssige issues kan jeg kun tilbyde et emne ( i hvertfald lige nu ) , så du må vælge om et venskab skal afprøves mellem Augustus og Thomas eller om du heller vil starte med at møde Millicent der skal ud og se på lidt kunst ? :D
Tilbage til toppen Go down
Edith
Nybegynder.
Nybegynder.



Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Join date : 01/06/16

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime14/12/2016, 21:32

Skal vi så ikke bare start med Luciana og Millecent og se hvad der kommer til ske mellem de to, også kan vi altid spinde Augustus og Thomas sammen på et andet tidspunkt? :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime15/12/2016, 20:20

That we Can do :)
Tilbage til toppen Go down
Edith
Nybegynder.
Nybegynder.



Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Join date : 01/06/16

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime15/12/2016, 23:01

Hvem skal oprette? :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime16/12/2016, 18:37

Du slår dig bare løs! Der er jo en dejlig power i at opstarte , man sætter både rammer og stemning ik :)
Tilbage til toppen Go down
Edith
Nybegynder.
Nybegynder.



Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Join date : 01/06/16

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime16/12/2016, 23:56

Okay, jeg sender et link så. Men det bliver nok ikke klar før på Søndag.
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime21/12/2016, 05:46

Du laver bare bare når det passer ind , så holder jeg øje :)
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime6/1/2017, 15:30

Hej og velkommen til, Thomas!

Jeg synes dine karakterer lyder rigtig spændende, og jeg fornemmer, at Natasha og Luciana måske ville komme godt ud af det? Natasha har ikke mødt ret mange andre vampyrer siden sin genopståelse, og en ældre sag som hende selv, kunne potentielt få tingene til at glide lidt nemmere. De kunne mødes tilfældigt imens Natasha er ved at ordne nogle småting (såsom indkøb til hendes kommende bryllup), og de kunne støde på hinanden i Las Vegas' gader nær de lidt dyrere butikker?

Det var blot en idé, og hvis du har andre foreslag, så er de selvfølgelig velkomne :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime8/1/2017, 18:46

Først, jeg beklager min inaktivitet. Men der skete en masse negative ting i jule, og derfor har jeg været nede i kulkældrene.

Natasha: Jeg vild med den ide, Luciana har heller haft meget kontant med andre ældre generationer så det kunne helt sikkeret være en god ide som jeg gerne vil byg på ^^
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime8/1/2017, 19:01

Jeg smide gerne Vincent ind i et emme med Luciana, hvis du kan bruge ham til et eller andet
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime8/1/2017, 20:04

Det er helt i orden, Luciana. Du tager selvfølgelig blot den tid, som du behøver.

Glimrende! Har du lyst til at starte et emne, eller skal jeg gøre et forsøg? :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime8/1/2017, 22:04

Du må gerne, jeg skylder stadig Mille en starter. :)
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime8/1/2017, 22:17

Helt fint. Jeg ser på det i morgen :-D
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime10/1/2017, 23:13

https://newworld.danskforum.net/t2133-twas-a-cold-winter-s-night-luciana#46789

Så er det klargjort - en dag forsinket, beklager!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A little drop of poison  Empty
IndlægEmne: Sv: A little drop of poison    A little drop of poison  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A little drop of poison
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» drop the bullshit (vær venlige at læse dette)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Plots og søger-
Gå til: