Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
ey :) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
ey :) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 ey :)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Brian
Nybegynder.
Nybegynder.
Brian


Race : Fuldblods Varulv
Navn. : Brian O'Connor
Alder : 27
Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art )
Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den.
Tilhørende klan. : Aurora's ulve.
Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu..
Slaver. : slaver? det jeg meget imod!
Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op.
Antal indlæg : 192
Reputation : 11
Join date : 18/08/15

ey :) Empty
IndlægEmne: ey :)   ey :) Icon_minitime12/1/2017, 16:02

ey, New World :)

jeg har været længe væk, og tja, jeg ville bare tage afsked, fordi det på tide jeg rykker videre, og tja jeg ved da er en her på en anden side jeg også er på :)
lige nu er jeg i Holland, og skriver dette på min Ipad, men vil nok forklare lidt :)

som i alle ved, så har jeg en lang række af problemer i mit liv, jeg har kriminelt bagland, og jeg har været ude i en masse lort, jeg har humørsvingninger, og sygdomme :)

de senere år her, mistede jeg min kæreste, jeg mistede nogle gode venner, og jeg har mistet folk jeg holder af, men det har været mine egne fejl, af sygdomme, og det må jeg leve med :)
jeg bruger efterhånden mere og mere tid alene, kamp træner, styrke træner, løber, alt sammen for mig selv, da jeg er kommet på et forløb da hedder Revalidering, hvor systemet skal finde ud af hvad da skal ske med mig, så jeg regner med jeg bliver førtidspensionist, og tja, så trækker jeg mig tilbage, for kun og pleje mine familie bånd, og få relationer :)

jeg er som sagt i holland, for og afslutte noget, da sku være afsluttet for længe siden, så jeg engang for alle, kan trække mig tilbage, og bare være for mig selv, uden og sku frygte det ene eller det andet, og regner med det forløber ganske roligt :)
jeg savner jer, og jeg savner mange af de folk jeg har mistet, igen, af eget valg, og har ikke tænkt mig de skal vende tilbage, fordi jeg er ikke godt venskab for dem ^^

jeg har taget mange forkerte valg i mit liv, jeg har været ude i så dybt lort, at jeg noglegange kan undre mig over jeg ikke er i Valhalla, og fester med guderne, for og sige det på en pæn måde.
jeg har mange ting jeg fortryder, mange valg jeg ville ønske jeg ku gøre om, og mange folk jeg tænker på ofte, hvorpå jeg tørre en lille tåre væk, og løber videre på landevejen, i ensomhed, hvilket jeg finder trøst i :)

jeg arbejder stadig, selv om det hele ender med og være ligegyldigt, og tja jeg har mange gode minder, som jeg vil skatte i mange år fremover :)
men jeg er også ved og være meget træt.
jeg føler mig slidt og træt, jeg sover ikke så meget mere, selvom jeg presser mig selv mere og mere, så noglegange så føler jeg mig som en slags.. tom skal? ja.
jeg er på Redhawk, for en periode, men da er jeg nok heller ikke længe, hvor jeg til sidst vil trække mig helt tilbage :)

tja.. jeg træner til og dyrke OCR løb, og jeg føler mig faktisk ret glad ved den aktive træning, og jeg tilbringer tid med familien når jeg kan, og for og være ærlig, så føler jeg at det er alt jeg har behov for o.o

jeg savner dog Obscene, jeg savner Mathilde.. og dem fra obscene.
jeg savner utrolig mange mennesker, men ved også det er fortid, og derfor føler jeg mig at jeg skal være hård, og bare løbe fremaf, fordi jeg tror jeg er ved og nå det punkt i livet, at når min familie er væk, så er det også min tid :)
jeg savner mange af jer her på NewWorld, men jeg kan heller ikke byde jer, med alt mit pis og lort, så :)

det er simpelt for og håbe i vil forstå, og ja. så håber jeg at i vil have god vind i livet, og bare række ud efter jeres's drømme :)

venlig hilsen, Bobo ^^
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

ey :) Empty
IndlægEmne: Sv: ey :)   ey :) Icon_minitime12/1/2017, 21:06

Kære Bobo

Jeg er sikker på at jeg taler for hele siden, når jeg siger, at vi alle er kede af, at du har valgt at sige farvel.
Desværre går livet ikke altid som man vil det, og selvom man gerne vil være alle steder på én gang, så bliver man nød til at prioritere de steder, hvor hjertet hiver en hen. Det er for dig hos din familie, og det kan ingen bebrejde dig.

Når det er sagt, så skal du vide, at vi (eller i hvert fald jeg) har nydt en masse dejlige emne-stunder med dig, din humor og din genialitet! Derfor vil der selvfølgelig altid være en plads for dig at komme tilbage til, hvis du pludselig kommer til at savne os for meget eller bare keder dig lidt en dag :)

Alt godt frem over, vind i sejlene og alt det der. Jeg ved ikke hvad du ville sige... God vind indtil Valhalla? Uanset så alt held og lykke på din vej :)
Tilbage til toppen Go down
Malaika
Nybegynder.
Nybegynder.
Malaika


Race : Mutant
Navn. : Malaika Ives
Alder : 22 år
Evner/Classes. : Phasing - Pass through solid matter.
Bosted : En lille lejlighed i Vegas
Tilhørende klan. : None!
Partner. : None
Slaver. : I can't afford that!?
Antal indlæg : 52
Reputation : 5
Join date : 09/08/15

ey :) Empty
IndlægEmne: Sv: ey :)   ey :) Icon_minitime13/1/2017, 11:47

Årh, sikke en besked at vågne optil! Du skal have alt held og lykke videre i livet og vide du ikke bliver glemt her! :) Vi to nåede kun lige at starte et lille emne sammen som jeg mere eller mindre var skyld i aldrig blev til noget, men uanset hvad har du været en herlig person herinde! Jeg har nydt at læse med i nogle af offtopic samtalerne og har grinet meget af din humor som jeg tror jeg vil savne mest!

Jeg håber du husker at passe på dine ben så du ikke løber dem af :b, men jeg håber også at de ting du nu finder vigtige vil bringe glade stunder med sig!

Held og lykke i fremtiden!
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

ey :) Empty
IndlægEmne: Sv: ey :)   ey :) Icon_minitime13/1/2017, 19:00

Teddy ,

Vi har haft mange gode samtaler om sjove ting , og om de mindre morsomme.

Du har et godt hjerte , pas godt på det og på dig selv.

Jeg har nu altid nydt emnerne med dig - vi fandt altid gode plots og dine svar gode og kreative.
Også vores små ord spil og sange , i outgame trådene xD
Melder lysten sig igen , er siden og emnerne lige foran dig , klar til mere leg - så ved du det :]

Men selvom emner er sjove så står virkeligheden først i kø , den har første prioritet og er vigtigst af alt.
Jeg håber det bedste for dig , på alle måde ...... det skal nok komme , så vær parat og hav modet til at tage imod det ;)

De bedste hilsener
Millicent
/Blackswan, vie.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ey :) Empty
IndlægEmne: Sv: ey :)   ey :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ey :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: