Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Vi vil gerne benytte lejligheden til at sende hver og en af jer dejlige mennesker en julehilsen.
Vi er stadig i fuld gang med at bygge om på emnesteder....eller det ER nok mest Sean , men @Auriel og jeg ser til med beundrende øjne og hepper imens. Planen er at lave en brugbar men også ret fed side at slå sig løs på. Så derfor håber vi at i vil hjælpe til, lave fede emner og måske inviterer en legekammerat med 'hjem' til en emne her også!
Anyways....julen er lige rundt om hjørnet nu og lad bare julehyggen komme ind i jeres sind.....jeg lover at den ikke bider. ;)
Eftersom vi ikke har meget sne udendørs, vil vi gerne takke @sean for den fine sne, han har kastet over New World, så er vi da sikret en hvid jul xD
Hvis i skulle have ønsker eller ideer ,så tøv ikke med at sende dem til en admin. Det samme gælder for ideer til en artikel , ingame eller outgame- ingen ballede eller gossip er for småt....eller for stort , så skriv gerne til @Adriana eller @Justine.
Rigtig god Jul Newworld
Millicent På vegne af team admin
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Merry litmas til jer alle, og til vores dejlige admins, der fortjener masser af julegaver for jeres hårde arbejde
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Glædelig jul til dig Dust - håber du havde en hyggelig aften :)
Her på redaktionen har damerne stemt og resultatet blev at mændene ikke må få julegaver i år fordi de fik sidste år. Og da jeg er ene høne såååå er der ikke andre end mig til at modtage gaverne 0:]
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Race : Overvejer at blive klokkeblomst ? Navn. : Augustus Kennedy Alder : 21 Evner/Classes. : - Bosted : Las Vegas , Baby. Tilhørende klan. : Mr. Thomas og Las Vegas klubben ,Dreams on Demand . Partner. : Boom there he went. Evt. bemærkninger. : Trouble .....sticky little things Antal indlæg : 84 Reputation : 2 Join date : 18/03/15
Nogle der har nye ( eller gamle ) nytårsforsæt ? :)
Augustus Nybegynder.
Race : Overvejer at blive klokkeblomst ? Navn. : Augustus Kennedy Alder : 21 Evner/Classes. : - Bosted : Las Vegas , Baby. Tilhørende klan. : Mr. Thomas og Las Vegas klubben ,Dreams on Demand . Partner. : Boom there he went. Evt. bemærkninger. : Trouble .....sticky little things Antal indlæg : 84 Reputation : 2 Join date : 18/03/15
Outgame Titel: : Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Sean McLeon Alder : 944 Evner/Classes. : Umbra. First class. Bosted : Las Vegas, somewhere Tilhørende klan. : Ingen Partner. : no one... Slaver. : no one...again... Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide? Antal indlæg : 528 Reputation : 16 Join date : 11/07/12
Jeg har ikke nytårsforsæt...Jeg ved nok jeg ikke kommer til at holde den slags ideologier alligevel xD Men jeg vil gemme mig! Fyrværkeri har aldrig været noget, som jeg har været fan af. o.o
Hvad med jer? xD
Millicent Event Admin
Mit er at gå MEGET TIDLIGT i seng xD Jeg ville dog ikke sætte penge på det lykkes xD
Sean Bruger Admin
Outgame Titel: : Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Sean McLeon Alder : 944 Evner/Classes. : Umbra. First class. Bosted : Las Vegas, somewhere Tilhørende klan. : Ingen Partner. : no one... Slaver. : no one...again... Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide? Antal indlæg : 528 Reputation : 16 Join date : 11/07/12
Jeg retter mit svar... Mit nyårsforsæt handler om at blive hurtigt rask! Halsbetændelse dagen efter...ØV! -.-'
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13