Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 13:21
Hejsa :D jeg har fundet noget sjovt, nemlig cleverbot :P [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] Legen går ud på, at i skal tage et snapshot af en eller anden sjov samtale i får ud af den :D
Min første er denne her : [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst Gæst
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 13:23
kan ikke finde ud af det med snapshot xD..
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 13:41
du har en knap på dit tastatur, hvor der står enten print screen eller prt sc, tryk på den og så lav et billede i paint eller et andet program og så paste eller hold ctrl nede og så tryk v ^^ så skal du bare beskære billedet og så uploade den :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 13:42
det virker ikke, Misha skat xP
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 13:54
fortæl mig, hvad du ikke kan? :P
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 13:58
Cleverbot sagde den var 15 -.-' da jeg så sagde min alder sagde den at den var 17 -.-'
Gæst Gæst
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 14:06
gør som du siger, Misha, men da sker så intet.. XD
hmmm HAHA troll Dust xD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 14:28
mig: I win. cleverbot: I don't like you. So I win. mig: Well fuck you then. cleverbot: Yes please!
og jeg troede jeg var pevy! o.O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 14:29
Oh Dust, endnu en beundre til dig xD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 14:37
omg jeg elsker cleverbot! xD
Mig: *punhes you're face*. bot: *yelps in surprise*. mig: Are you hurt? bot: Yes. mig: Sorry.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 14:50
Lol har fem billeder af en herlig samtale! Skal se om jeg kan finde ud af at lægge dem ind? Det går helt sikkert galt- but imma gonna try!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 14:54
Øjm ... Hvad skal jeg trykke på o. O
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 15:03
Der er et fint billede icon, hvor du kan trykke på de over svarsboksen her, og så browser du dit billede, hvor det end ligger henne, og så bliver den uploaded, så mener jeg, at du skal tage koden fra den boks, som hedder forum code eller sådan noget der og så fjerner du alt før [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] ^^ Det er 100 år siden, at jeg sidst har brugt den, og jeg, som hovedadmin, har en speciel hjemmeside, som jeg kan gøre det fra :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Cleverbot leg! (leg) 20/9/2013, 15:12
* ansøger om admin status - hoved admin!* Leger lige lidt rundt. Jeg have en herlig samtale jo med cleverbot xD