hey kære Adminer, jeg vil spørge om vi kan finde på dyr, radioaktivteten har højest sandsyneligt ændret en hel del organismer, og jeg tvivler på at i har tid til at finde på en helt ny fauna, så jeg vil spørge om vi må hjælpe lidt, hvis man skal bruge et eller andet dyr til sit emne
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: nye dyr 24/9/2013, 18:45
^^ har forslået en del ^^ og fået dem ind ^^ kig på nogle af arterene de der blå ølgemænd fandt jeg på ^^ skrev så en beskrivelse til en admin ^^ og så skrev de den ren ^^
så findt billedet ^^ send dem linket til det ^^ og skriv din beskrivelse af dem ^^ så for du dem nok ind ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: nye dyr 25/9/2013, 07:43
Som der selv står under forummet til dyr, så kan i sådan set finde på hvilken som helst dyr, som i må bruge i jeres emne ^^ vores forum med dyr er bare nogle forslag til hvilken dyr, som der er i verden ^^