Damn , Ródan var min plan B. Hvem er så Gud? Jeg er sikker på generalen mener han er det bedste bud xD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 17/9/2013, 16:20
O.o Han er nok det mest menneskelige på denne side sååååå XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 17/9/2013, 16:51
Kuuma's røv er sku da det mest gudelige på denne side? ved enhver idiot da *da blinker en stor pil imod Kuuma's bagdel*
like a boss... FUCK YEA! XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 17/9/2013, 17:27
Kuuma... Har jeg nævnt jeg er ateist ? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 17/9/2013, 17:50
ateist?????????????? xD?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 17/9/2013, 17:52
En der ikke tror på nogen Gud eller religion ... Eller din røv xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 17/9/2013, 18:44
så er du ikke ateist, min røv kan man ikke undgå at tro på XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 18/9/2013, 13:42
Men man kan undgå den, det er det væsentligste :P Bum.
Meget advanceret snak vi holder os her ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 18/9/2013, 13:54
Well hvis du er videnskabeligt anlagt, så er du faktisk troende, da indirekte er videnskaben en religion *Forventer at videnskabsmænd for hvert øjeblik går amok på mig* Men det er jo uden løgn, reelt set især hvis man har studeret filosofi, så ved man, at i teorien er det overhovedet svært at være sikker på, at vi reelt ved noget. For det andet så ændre videnskaben sig hele tiden, fordi det, som vi tidligere troede på var viden, har ændret sig. :) Altså så basicly videnskaben er en religion tro det eller ej XD
Men det er det sammen princip, som hvis vi tager viden om jorden. I starten var det en videnskabeligt fakta, at jorden var flad. Senere fandt man ud af at den var rund og nu ved man, at den er oval. :) Sådan er der mange ting inden for videnskaben(jeg siger ikke alle) men som hele tiden ændre sig. :)
og der er flere ting, som er bare rene gætterier, dog vil jeg sige kvalificeret gætterier, men når vi har en eller anden situation hvor stof a bliver til b, så ved vi reelt set ikke, om stoffet inden da når at blive til c eller/og d. Der er mange af sådan nogle ting, som man endnu ikke kan teste :)
Og som en eller anden filosof sagde, bare fordi man har set og observeret 1000 hvide svaner så betyder det ikke, at der ikke findes sorte svaner :P Hvilket der jo gør, selvom ingen normalt ville tro det
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 18/9/2013, 14:02
Videnskab handler om evidens og ting der kan bevises og dokumenteret. Det stil modsatte af hvad tro er. Dont get me startet xD
Men ja- al videnskab starter vel ved en formodning eller endog ved et tilfælde eller et eksperiment. Men det bygger på fakta - ikke fiktion :p
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 18/9/2013, 15:39
Det bygger på fakta, som vi tror, at vi ved og har bevidst, i sidste ende ved vi jo ikke, at det er det rigtige :D
Du burde læse noget erkendelsesteori, så kan du virkeligt få fucked dit syn op på verden XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 18/9/2013, 17:37
videnskab er bare noget man siger for at lyde klog xD i mine øre er videnskab det rene troldmand's snak XD så giver ikke meget for videnskaben udover hvis jeg forstår den xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 14:43
Derfor er jeg vild med dans.... Ja ja - se nu bare videoen !
hmmm fortrækker boksning, da danser vi osse, kinda xD hmmmmm okay! XD
the fuq o.o
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 16:34
Muffin ^^
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 16:40
ummmm kage :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 16:43
hvor er i bare perverse.. XD
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 16:45
fyyyy Kuuma du skal ikke se liderlig på Makuro han er min ^^ og jeg vil os lege med medusa ^^ muhhahahahah makuro må nok kun se på for den rødhåret kvinde ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 16:48
Misha, Angelique, min Alpha, Lille Ulv, og Phoenix er mine >w< de ved det bare ikke XD
shhhh XD
Selena First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 16:56
du kommer bare din hår bolle vi skal stiavek lås med kyling ^^ og baletskørt husk det ^^
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 16:57
Selena :O 2 sec jeg er lige nødt til at spørge den rødhårede kvinde :D for det lyder som om jeg godt må være med for dig xD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 17:49
Well mit svar bliver, det er vel ikke for ingen grund, at jeg er bi vel?? XD
Selena First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 17:52
RAVER LIDT PÅ MEDUSA ØRER MENS JEG LEGER LIDT MED MAKUROS LÅR ER VI SIDE I TO ^^
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 17:57
:D det ville være sjovt xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 24/9/2013, 18:44
uh ha, vovsen vil være med, hvis han må for Misha xD?