Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
ohh a tournament(violet) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
ohh a tournament(violet) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 ohh a tournament(violet)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ohh a tournament(violet) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ohh a tournament(violet)   ohh a tournament(violet) - Page 2 Icon_minitime1/11/2013, 22:48

Violet stirrede ind i Konans øjne imens hun lyttede til det hun sagde. det var nogen underligt noget, men hun forstod det da. i det hun mærkede fingeren nærmede sig hendes bryster, greb hun hurtigt fat om Konans håndled stadig imens hun stirrede ind i hendes øjne. violet sagde intet. hun vidste ikke hvad hun skulle svare.. hun anede ikke om det var noget hun havde lyst til at undersøge. sex havde indtil videre været en lykkelig stund for Violet, men det havde jo også været med hendes elskede ulve ven.. dette var noget andet.. med en kvinde og så kun for nydelsens skyld og ikke engang med en man elskede? VIolet havde prøvet sex for nydelse og det var rart, men hele faktummet at det var med en kvinde og med en hun ikke elskede eller nærrede sådanne følelser med virkede underligt.
stille slap hun Konans håndled og lyttede videre. så det huns nakkede om var seksualiteter. det var ikke noget Violet var van til at tænke over.. et lille suk gav et lille suk fra sig og undgik det forførende blik "mmh.. det virker.. " hun stoppede sig selv og kløede sig lidt i nakken. hun anede virkelig ikek hvad hun skulle sige eller hvad hun skulle føle omkring det. desuden vidste hun ikke engang hvordan Kuuma vilel havde det med det? denne samtale havde hun ikke regnet med hun nogensinde skulle have med en "undskyld.. jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ohh a tournament(violet) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ohh a tournament(violet)   ohh a tournament(violet) - Page 2 Icon_minitime3/11/2013, 13:30

"Du kunne jo sige ja, og prøve det med mig, så kan det være vores lille hemmelighed, og hvis det ikke lige er dig, så er det jo som det er, men hvis det er dig kunne vi jo gentage succesen, når vi mødes engang imellem!" foreslog hun med et mildt smil på læben, mens hun let og intimt lagde armene om Violets nakke, mens Konan søgte dyb øjenkontakt med hende "Jeg ved det kan virke underligt, når det er noget man aldrig har prøvet før, men det kunne jo være du kunne lide det, og jeg skal nok være god ved dig, og føre dig sikkert igennem det, hvis altså du siger ja til at prøve!"

Konan smilede sødt, mens hun kærligt strøg en hånd gennem hendes nakkehår, og gjorde sit bedste for at forføre, og lokke Violet til at sige ja, hun smilede sødt og kærligt, blinkede let med øjnene og kyssede forsigtigt Violet på halsen, mens hun fortsat nussede hende i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ohh a tournament(violet) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ohh a tournament(violet)   ohh a tournament(violet) - Page 2 Icon_minitime3/11/2013, 23:54

Violet kunne mærke på sig selv at det var noget hun overvejede helt seriøst. det kunen jo være som et eventyr.. men hvad ville Kuuma ikke tænke. han havde jo også DIana så det gjorde vel intet.. eller hvad? Violet så så ned i jorden og fik det mere og mer emærkeligt i kroppen fra hver seksuel tilnærmelse Konan gjorde. de små berøringer kyssene. det var tirrende, men tanken om at det var en kvinde var utrolig forvirrende. stille tog hun fat i Konans håndled. det var sjælent VIolet var forsigtigt på den måde. hendes skinnende grønne øjne så dybt ind i Konans "okay... men det stopper hvis jeg siger stop.. "sagde hun roligt. hun var stadig ikke sikker på om det var det rigtige at gøre, men det var noget ved det der gjorde hende nysgerrig og Violet var så sjældent nysgerrigt at det var svært at ignorere når hun faktisk var det "men ingen mp vide om det" sagde hun så da hun stadig var usikker på hvad Kuuma ville sige, så hun ville hellere være sikker på at det var hende selv der fortalte ham det end nogle rygter der gik rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ohh a tournament(violet) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ohh a tournament(violet)   ohh a tournament(violet) - Page 2 Icon_minitime4/11/2013, 08:30

Konan smilede glad, da hun hørte Violets ja til hendes forslag, og strøg blidt hendes arm mens hun så hende i øjnene, før hun slap Violet for at jub kunne åbne boardets spænder, og hoppe af det, hun slukkede det og tog det på ryggen, før hun let og kærligt, tog Violets hånd og flettede fingre med hende, så hun kunne tage hende med til det hotel værelse, Konan opholdte sig på for tiden.
"Jeg lover at stoppe, så snart du beder mig om det, hvis altså du vil have mig til at stoppe!" sagde hun kærligt, og kyssede blidt Violets håndryg, for at holde hendes nysgerrighed fast "Og bare rolig, jeg snakker nærmest aldrig med nogen, og især ikke om hvem jeg har været i seng med, så ingen får at vide om os 2, medmindre du fortæller det til nogen!" da de nåede frem til hotellet, tog Konan hende med ind i elevatoren, og på vejen op strøg hun blidt Violets mås, mens hun smilede frækt til hende, indtil de nåede den rigtige etage.

Konan flettede fingre med Violet igen, og tog hende så fra elevatoren, og ind på hendes hotelværelse, et fornuftigt måske endda beskedent hotelværelse, hvor Konan kunne passe sig selv, når altså hun var alene. Hun satte let boardet fra sig, og hængte sin long coat op på en stumtjener, før hun vendte sig mod Violet med et varmt blik i øjnene, og et frækt lille smil på læberne, mens hun gik hen til hende og lagde armene om hendes hals.
"Du må endelig sige til, hvis der er noget der går for stærkt smukke, jeg skal nok være ekstra sød ved dig, nu hvor det din første gang, med en anden kvinde!" hviskede hun med næsen mod Violets, før hun langsomt lagde op til at kysse hende, så Violet selv kunne nå at vælge, om hun ville kysse Konan eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ohh a tournament(violet) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ohh a tournament(violet)   ohh a tournament(violet) - Page 2 Icon_minitime4/11/2013, 22:54

Violet så fuldte med det imens hun så ned på deres flettede fingre. dette var for mærkeligt og hun anede ikke om hun ville kunne gennemføre dette, men hun ville prøve at se hvordan det var. hun nikkede kort til det Konan sagde, dog forholdte hun sog tav. Violet var ikek altid så god til at svare, da hun i langtid ikke førte samtaler med nogen og dette var noget hun aldrig havde troet hun skulle opleve, så hun havde ikke så meget hun kunne sige. dog var det godt at Konan ville stoppe hvis VIolet bad hende om det.
hun nikkede let igen og fulgte med ind i elevatoren. hun mærkede godt Konans berøring på måsen og det gav et lilel sæt i Violet. hun reagerede ellers aldrig på sådanne ting, men nu når det var en kvinde føltes det altså bare anderledes. hun fulgte tavs med Konan ind på hendes hotel værelse, som så ud som Violet havde regnet med, hvilket gjorde hende tryk. det var det hun var mest van til. Violet vendte hurtigt blikket mod Konan da hun vendte sig mod hende og knyttede stille sine hænder. hun kunne mærke en underlig nervøs følelse i maven. Violet var ellers aldrig rigtig nervøs.. ikke engang første gang med Kuuma havde hun været nervøs, mpske mest fordi hun var fyld med morfin den gang så nervøsitet var der ikke rigtig plads til. men også det at dette var med en kvinde ændrede det fuldstændig. hun mærkede armene om halsen og sank en lille klump, hvorefter hun stille nikkede "Mmh" fiik hun endda ud. da hun lagde mærke til Konan ville kysse hende, ville hun først flytte sig væk, men ved en mere grundig overvejelse, lod hun Konan kysse hende og lukkede stille øjnene, hvorefter hun fik sig selv til at kysse med i kysset. hun lagde let hænderne på Konans hofter. hun måtet jo prøve at følge med, det kunne vel ike være så svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ohh a tournament(violet) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ohh a tournament(violet)   ohh a tournament(violet) - Page 2 Icon_minitime4/11/2013, 23:43

Konan kunne mærke at Violet gengældte kysset, og at mærke hendes hænder på Konans hofter var dejligt, hun havde sådan savnet en kvinde, at hygge sig med. Konan holdt sig tæt ind til Violet, så deres bryster rørtes dog med tøjet i vejen, mens Konan kyssede hende længe og intimt, man kunne mærke på Konan at hun var erfaren med kvindelig sexuel omgang, og hun gik langsomt frem med Violet, så hun kunne følge med, og føle sig mere tryg ved situationen. Konan stoppede let kysset, og smilede smigrende til Violet, mens Konans hænder fandt vej ned til Violets trøje kant, for at hjælpe hende af med den.
"Lad mig se de smukke former, du gemmer på under din trøje!" sagde hun blidt, og førte trøjen af Violet, før hun blidt så på hendes bryster "Hmm sikke en sexed krop du har skat!" Konan strøg blidt Violets bryster, mens hun beundrede dem med blide øjne, hun lagde blidt armene om Violet og åbnede hendes bh, og strøg kærligt hendes krop mens hun førte bh'en af Violet, og smilede kærligt til hende "Du er en meget smuk kvinde Violet, jeg føler mig beæret over at du giver mig chancen, for det her!" sagde hun kærligt, før hun smed sin egen top og sorte bh, og lagde armene om Violets nakke igen, holdt hendes varme store og faste bryster mod Violets, og begyndte blidt at kysse hende op af halsen, med blide og forsigtige kys, indtil hun kom til Violets læber.
Konan kyssede ømt Violets dejlige læber, og hendes tunge spredte hendes egne læber, og prøvede forsigtigt om Violet ville tage imod Konan, og snave med hende. Hun strøg blidt sin nøgne overkrop, mod Violets så hun kunne nyde den kærlige behandling, kun en anden kvinde kunne give hende under sex, og Konan håbede hun ville føle sig mere tryg, ved bevidstheden om at Konan tog det et skridt af gangen, i Violets tempo, så hun ikke fik et lesbisk sex chok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ohh a tournament(violet) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ohh a tournament(violet)   ohh a tournament(violet) - Page 2 Icon_minitime21/11/2013, 17:40

Violet prøvede at mærke efter i sigs lev hvordan dette på virkede hende. men det var ikke til at fornemme om hun nød det eller ej. hun nød berøringen og den måd eKonan behandlede hende, men det at det var en kvinde gik ind og ruskede i hende om at det var forkert på alle måder. dog ignorerede hun de tanker og koncentrerede sig om fornemmelser, dufte, lyde. hun bed sig i læben da kysset blev brudt og så direkte ind i Konans øjne med et små ufordrende blik og et mere kælent smil. hun lod hende trække trøjen af hende og med det samme kom hendes krop til sine. hun var slank, men stærk og hendes former var nogle flotte kvinde former. hun mærkede det lille strøg "jeg er nu også meget tilfreds med den" sagde hun lavmælt og lod også BH'en ryge. hendes bryster var måske ikke de største, men de havde en god størrelse som passede perfekt til Violets krop. hun undrede isg stadig over hvordan en kvinde kunne være tiltrukket til hende på den måde, men det var da smigrene at Konen var beæret og godt kunne lide hendes udseende. hun nåede lige at se Konans overkrop før hun mærkede deres nøgne bryster mødtes. det var en speciel oplevelse og der gik da også lige et par sekunder før Violet lagde armene om Konans talje "mmh.. " brumemde hun stille dahun ikke anede hvad hun skulle sige. det virkede helt dumt at hun ikek kunne finde ord, mend ette var så underligt også anderledes at ord ikke rigtig kunne finde frem i Violets hoved. derfor forholdte hun sig tavs og nød kyssene op af halsen. hun skulle ikke tænke for meget, bare nyde. hun kyysed med igen og trykkede sig let tættere på Konan. hun mærkede godt Konans tunge mod sine læber og med en lille tøven, lod hun deres læber mødes. Violet lod sig falde hen i snaven og nussede Konan ned af ryggen. det var godt de tog det med ro, for VIolet havde ingen idé om hvor hun skulle placere sine hænder. men hun gjorde hvad hun kunne for at lære og være med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ohh a tournament(violet) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ohh a tournament(violet)   ohh a tournament(violet) - Page 2 Icon_minitime24/11/2013, 21:53

Konan var ikke i tvivl om, at dette var nyt for Violet, hun kunne mærke det på den måde hun opførte sig på, den måde hun ikke helt vidste, hvor hun skulle gøre af sig selv, men det kunne hun jo lære, hvis altså Konan gjorde sit bedste for, at Violet fik en god oplevelse ud af det, og gerne ville prøve mere af denne slags sex. Efter at have snavet i lidt tid, strøg Konan blidt sine hænder hen over Violets skuldre, og videre ned over hendes bryster, den ene hånd blev på hendes bryst og masserede det kærligt, mens den anden hånd satte kurs mod hendes røv, og blev placeret der, hvor hendes hånd blidt kunne nusse hendes mås, mens hun langsomt og lettere modvilligt stoppede snaven.
"Du kan sagtens være tilfreds, med sådan en dejlig krop smukke!" sagde hun forførende mod Violets læber "Hvad siger du til, at vi går ind i soveværelset og smider tøjet? Det er langt mere behageligt, at starte ud i en blød seng, og jeg vil gerne have at du nyder din første gang, så meget så muligt!" Konan så dybt ind i Violets øjne, med et par ravfule øjne, der havde en behagelig varm glød, og en tydelig glæde over at mærke en anden kvindes varme hud, mod hendes egen. Konan lagde let begge hænder på Violets røv, og holdt hende så tæt ind til sig så muligt, mens hun lagde sin bløde kind mod Violets, og kyssede hende ved øret "Hvis du vil, kan vi jo tænde nogle levende lys, og gøre det hyggeligt, så vi rigtig kan leve os ind i vores egen lille verden!" hviskede hun kærligt, og nappede blidt i Violets øreflip.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ohh a tournament(violet) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: ohh a tournament(violet)   ohh a tournament(violet) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ohh a tournament(violet)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre byer i verden :: Andre byer i verden (emnerne) :: Louiseville :: Bloodarena-
Gå til: