Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 14:39
surkcream og løg ^^
yndligs dessert der ikke er is xD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 14:41
Hundemennesker! Også må det være noget med Chokolade! kage, eller bare chokolade! :D
bedste skuespiller efter jeres mening?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 14:48
Robert Downey jr. eller Johnny Depp! :D
ynglings sanger?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 14:54
må være linda p med [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] fordi det sandt ^^
yndlings stand upper
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 15:09
Rune Klan elle Jonathan Spang tror jeg nwn
ynglings slik?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 15:12
Lakrids!
Bedste rapper ?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 15:14
xD ever nem og svarer på MILO og mike d angelo ^^ de to rykker max eller sukker fabrikken ^^
yndlings musik XD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 15:33
Rock ^^
hvad er din ynglings serie?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 15:41
the walking dead ^^ eller soul eater ^^ anime'en
yndsligns spil ^^
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 15:42
Fallout 3 og New Vegas
Ynglings video på youtube?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 16:55
Jazz horse :D eller adfs serien :D
din ynglings musik video? :D
Nochi Leder.
Musikken er ikke særlig god. Der er noget polsk techno. Men den video :D Elsker den. Den er så underlig at den er sjov. Og den er så sjov at det er god :D
ynglings Pizza fyld? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 17:15
Oksekød og spaggethi (aner ikke lige, hvordan det staves xD) ynglins manga/anime nwn
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 17:19
Noblesse. En fantastisk manga. Tror også det er en Anime. Men jeg har læst den.
Sejeste supervillain?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 17:27
Well ehm The Joker...perhaps
bedste superhelt? nwn
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 18:30
Hulk :D Han er bare ret sej ^^
Hvor mange gange har du været i udlandet?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 18:39
7 gange tror jeg nok :3 I hvilket land vil du helst bo? nwn
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 18:42
Det kommer meget an på min livsituation. Hvis jeg var fattig ville jeg helt bo i et land som Danmark og ligne. Men hvis jeg var rig helt i USA eller ligne. Men jeg kunne godt tænke mig at besøge USA en dag ^^
Hvad syntes i om den nye PS4 ?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 18:43
Dårligt er PS hader :P Især når de ødelægger så mange computerspil, fordi det skal tilpasses alle de konsoller. :)
Ynglings skydespil?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 18:59
Jeg spiller faktisk ikke skydespil, men elsker spil som dishonored and stuff like that nwn yndlings bog? :3
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 19:59
Dan Brown's serie som omhandler Robert Langdon :D
ynglings skuespiller?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 20:01
Emma Watson tror jeg, hun var lidt en slags idol for mig, da jeg var lille hmmm har du nogensinde ggrædt i en tv-serie/film/ bog? Hvis ja hvilken? nwn
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 20:41
Ja men græder sjældent!! :) Danser med ulve, da ulven bliver skudt!! titanic... Ja I know... For tøset :D Drengen i pyjamastrøjen.(mener jeg, at den hedder) Clannad. Den verdenskendte tude anime. :) The green mile Da jeg var lille så the godzille, den amerikanske version, jeg synes, at det var så syndt at godzille dødede! XD Og et par andre film lignende danser med ulve ^^
Kan du lide romantiske komedier?
Sidst rettet af Medusa 12/11/2013, 20:44, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2013, 20:43
Nogen gange det kommer an på, om det er sådan noget mega pladderromantisk, for så gider jeg det egentlig ikke :3 Hvordan har du det med gyserfilm? nwn