Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 11:11
øm, tror det var var en børne mikrofon af min ven... og han mente skam jeg sang godt... jah... har ikke en tone i livet^^
Hvad er det bedste spil på facebook?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 11:40
tetris! xD har stenet det alt for meget ^^ men det er længe siden jeg har spillet spil på facebook ^^
hvilke spil på facebook spiller du?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 11:43
Ikke nogen:D Så nemt er det :D
Spiller du lol?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 11:55
Ja lol er godt, men er ikke særlig god til det nwn yndlings computerspil? :3
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 12:06
lige for tiden Battlefield Bad Company 2 ^^ eller skyrim :D
det værste spil du har prøvet?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 12:08
ved ikke hvad det hedder, men det var noget med at besætte en eller anden by... og det var så skod...^^
Hvad er din ynglings manga figur?
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 12:19
Alucard Hellsing xD han er op! :D
hvis du skulle lave en manga, hvad skulle den handle om?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 12:40
New world! Og Nochi som hovedperson!
Bedste manga ?
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 12:41
Hellsing eller Bleach! :D de er mega gode :3
den mest op karakter du kender fra manga/anime?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 12:54
Altså over powered? det er nok enten Alucard fra Hellsing eller Sebastian fra Black Butler/kuroshitsuji mest irriterende manga karakter? :3
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:05
Renge fra Airmaster, Saya Takagi fra Highschool of the dead eller Gilgamesh/Archer fra Fate zero. :)
Den sødeste anime karakter eller tegnefilms figur? :D
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:11
Pikachuuu XD han er bare såååå kær<3
Hvorfor er folk mere interesseret i, at svare i denne spam tråd, end at svare i emner? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:14
Don't know vel sagtens, fordi det er hurtigt at svare på og så er det også hyggeligt, da man kan høre lidt om, hvad andre tænker om forskellige ting nwn yndlings højtid? :3
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:24
Alt der har med ferie at gøre XD
Glæder i jer til jul eller?
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:25
ja for satan! :D elsker jule mad og sne xD
kan du stå på ski eller snowboard?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:28
Nej det kan jeg ikke nwn vaniljekranse elller brunekager eller noget helt tredje? :3 glæder mig btw helt vildt til jul
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:28
Nope ville mere end gerne, men har aldrig prøvet det før :P
Kan du lide at dykke selv bare med snorkel? :P
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:34
ja det kan jeg godt
Er i begyndt at købe jule gave?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:41
Nej ikke endnu, men skal snart til det. yndlings julesmåkage/ juleslik? nwn
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:42
Brunkager! Elsker Brunkager!
Yngling ting ved julen?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:45
Også jeg Nochi også jeg nwn Oh God det er et svært spørgsmål elsker alt ved julen nuff said te eller kaffe? nwn
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:47
Jeg kan lide begge dele. Men vil sige at jeg bedst kan lide kaffe.
Hvad skal der i din kaffe? Hvis du drikke det?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:49
Drikke kun kaffe hvis det enten er iskaffe eller sådan noget fancy shit fra starbucks eller sådan noget, men elsker kaffe med karamel kan I lide sne?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:49
Elsker sne :D
Sommer eller vinter?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 13:56
Det er svært sommer er dejligt, men vinter har jul...så eh begge to nwn varm kakao med flødeskum eller med skumfiduser? :3