Oh shit xD hmm bruger min fars steamaccount yndlings bad guy i manga/anime? nwn
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 18:59
*hopper frem fra skyggerne og slår Eris i baghovedet* hehe well ved ikke hvorfor bad guys altid skal være så seje ^^ men Grimmjow fra Bleach :D
ynglings bad guy fra hvilken som helt film?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:02
The Joker :3
Dummeste/ ikke seje superhelt ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:06
*ømmer mig* Enig med dig Nochi, Jokeren er awesome hmm nedern superhelt øh synes faktisk ikke superman er særlig imponerende xD første anime du så?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:07
Naruto. Så den i tv'et da jeg var lille ^^
Hvilet spil spillede du sidst?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:08
øm.. det må være GTA^^
den bedste film du har set??
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:11
Don't know Harry Potter 7 eller 4 :3 (doctoren/david tennant er med xD) ej, men de er begge to mega gode hade film? nwn.-
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:12
øm... kender ikke navnet på den, men man ser den bagfra... man følger en man med hukommelsestab^^
har du et fritidsarbejde??
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:32
Nej går på efterskole, så det ville være besværligt nwn hvad vil du gerne arbejde som? nwn
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:33
Vil gerne arbejde som hundefører hos politiet^^
Hvis du kunne vælge et fritidsjob, hvad skulle det så være?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:43
Øko terrorist? :D
Is eller kage? :D
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:49
Tror det er 4-5 gang jeg svare på den :D IS-KAGE! ^^
Bedste spil serie?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:52
The elder scrolls tror jeg nwn bedste bogserie? :3
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:54
hunger games! :D
Den bedste bog du har læst? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 19:58
Shit den er svær alle Harry Potter-bøgerne I guess de har en meget stor betydning for mig spiser I and eller flæskesteg eller noget andet til jul? nwn
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 20:00
Spiser det hele :D Min familie har det med at lave alt for meget mad ^^
Sidst du spillede forbold.
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 20:02
øm... det var for 5 uger siden tror jeg.. er seriøst boldspasser^^''
Den bedste sportsgren er??
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 20:08
Ville elske at gå til kunstskøjte løb, men er handicappet i benene (der lærte i lidt om mig nwn) så det kan jeg ikke, men synes stadig det er like den mest awesome sportsgren ever *O* hade sport? nwn
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 20:11
Vil ikke sige jeg hader nogen form for sport. Men jeg er ikke så glad for Cykel løb.
Hvad vil i helst se. En fodblodkamp eller en étape tour de france?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 20:13
For mig er det det samme som at vælge mellem pest og kolera Nochi... jeg vil ingen af delene, men hvis jeg absolut skal..så det det tager kortest tid xD yndlings ting omkring julen? nwn
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 20:19
kage :3 xD og gaver! :D
ynglings ord? o.O xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 20:33
Indeed er nok mit yndling ord for tiden eller vamos xD slik eller kage? nwn
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 20:41
Slik. Det er jo bare bedst :D
Et spil du gerne ville have men ikke har?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 21:17
Det nyeste GTA^^ men det kræver en playstation 3 og det har jeg ikke^^''
Hvad er din ynglings snack?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/11/2013, 21:18
xD tøret kød
hvorfor er der altid mad snak på chatten når jeg kigger XD