Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Udtryksleg!! 27/11/2013, 11:45
Hejsa rollinger :D
Well mig og my best buddy har selv en battle imod hinanden med at danne nye rimende udtryk og den ville jeg gerne dele med jer, men desuden vil jeg gerne høre alle jeres mærkelige, sjove og seje udtryk :) Det kan være alt mellem himmel og jord, om det så er en sjov måde at bande på eller kalde ting eller folk osv osv :)
I kan vælge at komme med 1 eller flere eksempler :D
her er mine :) Dobbeltbetydningsord eller udtryk Kage = patter. Hvalpe = patter. Kvinde lav mig en sandwich = kvinde! bliv biseksuel og skaf dig en veninde.
Her er nogle af mig og min vens ord fra vores battle, hvor to sammensatte ord skal rime (og må gerne være bøjet ukorrekt) XD Og de er alle relateret til kropslige ting. Gokkenstokken. Tismis. Slattenpatten. Nussekusse. Lillerdiller Snæverbæver Blæverbæver. godtemåtte
XD XD XD XD Og så er mine udtryk for ting, som jeg enten ikke kan navnet på eller ikke gider at sige dens navn. dims men allermest bruger jeg snask XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Udtryksleg!! 27/11/2013, 12:07
så må jeg jo så lige dele endnu et dobbeltudtryk xD den vil ændre dit syn på en smiley, hvilket kan ødelægge meningen af en sætning ^^
;D = liderlighed!
"jeg orker ikke mere! ;D" jeg har flere gange været ved at dø af grin når jeg chatter med andre som bruger den smiley! xD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Udtryksleg!! 27/11/2013, 13:06
That is totally mindfuck!! :D
Når men endnu et ord: Quickdick XD (altså person, som kommer for hurtigt) avispenis (har ingen ide om, hvad det skal betyde XD )
Og her er mine klassiske bandeord. Fiddlestick(irsk bandeord) fiddlefuck Nogle gange siger jeg også fiddleduck som f.eks for fiddleduck sake! Men når jeg bander en lang sætning så er det oftest bloody hell of a fiddlefucking holy cow sake!
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Udtryksleg!! 27/4/2014, 19:16
Well dette er ikke et konkret udtryk, men i kender det med ordbog på mobilen well jeg har flere gange endt med, når jeg prøvede at skrive snakker, snakkede, at det bliver til smærkker, smækkede :D så det bliver ûber mærkeligt, når man f.eks. siger, jeg ville meget gerne smække med dig (når man rigtigt ville sige, jeg ville meget gerne snakke med dig) XD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Udtryksleg!! 27/4/2014, 20:16
Jeg prøvede faktisk noget lignende, lige da jeg havde fået min nuværende mobil :b jeg havde endnu ikke slået T9 fra, så da jeg svarede min mor på en besked, hvor jeg ville have skrevet "Jeg tager mine kager med" så rettede den kager til sager, fordi den fandt det logisk, og det misforstod min mor til noget perverst XD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Udtryksleg!! 28/4/2014, 17:21
Chrackhausig som kærlighed ^^ (Ja det er meget random...) Bruger tit udtrykket Stegt/kogt om folk der er trætte eller meget påvirket ^^
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Udtryksleg!! 28/4/2014, 19:30
Hvis en mand vil have en dulle, så siger jeg, "at han er ude efter noget køvl" (yeah I know det er et gammelt udtryk) og hvis en kvinde vil have en mand så siger jeg "at hun er ude efter noget stok!"
jeg bruger ret ofte de to ord i mange sammenhænge :D
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Udtryksleg!! 29/4/2014, 08:16
Jeg er her på det seneste begyndt at bruge udtrykket "Umbenbart".... Som betyder Åbenbart ^^ Ved ikke helt hvorfor jeg bruger det. ^^ Men det virker bare naturligt at bruge det efterhånden :3
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Udtryksleg!! 29/4/2014, 14:02
Jeg er begyndt at bruge ordet merkwurdig oftere, efter Dusa gav mig det på hjernen :b og så er jeg også begyndt at sige waaah XD grundet ham der klammo gutten, der var med i det der Thailand trunte program, for et par år siden XD