Ingame Titel: : Leder af WFF Race : skærsild engel Navn. : Maria Tuhkan Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19 Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten. Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem. Partner. : ingen PT Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have. Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^ Antal indlæg : 204 Reputation : 2 Join date : 04/11/13
Emne: vi søger medlemmer til kampen for friheden!! 8/12/2013, 22:02
NEW WORLD væsner.
vi søger i WFF mangler jer og jeres frihed og trang til og dele den med de væsner som ikke har denne luksus.
Vi WFF WORLD FREEDOM's fighters har taget kampen op mod de sindsyge personer som holder 1000erne af folk i længere med frygten som våben. det gælder både Mafiaen i syden og norden og millitær miltcen i Occultas mange af jer har oplevet frygtelig ting fra den ene eller anden side og vi kæmper for friheden til og blive fri.
vi tilbyder mad vand husly træning uddanelse og meget mere til jer som joiner. i for tillid fra starten og del i det gås vi tager som kris bytte vi gør alt for sikere jeres person hemmelig for fjenden med mindre i ønsker andet selv så i kan færdes i verden alene. udstyr vil også blive udleveret ikke det vilde men vi gør hvad vi kan.
alle er velkommen om dæmon engel mutant vampyr varulv eller andet lægger vi racerne og hadet bag os for vi tænker på fremtiden ikke fortiden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: vi søger medlemmer til kampen for friheden!! 8/12/2013, 22:09
Hvis I kan bruge os til noget, så vil vi gerne hjælpe
Maria Leder.
Ingame Titel: : Leder af WFF Race : skærsild engel Navn. : Maria Tuhkan Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19 Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten. Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem. Partner. : ingen PT Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have. Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^ Antal indlæg : 204 Reputation : 2 Join date : 04/11/13
Emne: Sv: vi søger medlemmer til kampen for friheden!! 8/12/2013, 22:15
alle er velkommen ^^ til og mælde sig under vores faner
Maria Leder.
Emne: Sv: vi søger medlemmer til kampen for friheden!! 8/12/2013, 23:11
ingen andre som kunne tænke sig og samles under fanen ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: vi søger medlemmer til kampen for friheden!! 8/12/2013, 23:30
jeg kunne måske lokkes til det
Maria Leder.
Emne: Sv: vi søger medlemmer til kampen for friheden!! 8/12/2013, 23:33
låkke er ikke er noget vi gør os i folk er med af frivilje for give folk friheden tilbage og for alle dem ønsker vise dem det smukke i verden du veljer selv om du vil dele din gave i form af din frihed ved og kæmpe for dem som ikke tør selv ^^
Maria Leder.
Emne: Sv: vi søger medlemmer til kampen for friheden!! 9/12/2013, 15:45
Ingen Andre væsner
Agerid First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10 Race : Sortelver/Menneske Navn. : Agerid Ravens Alder : 23 Evner/Classes. : Requip læse i text Bosted : hideouts har flere rundt omkring Evt. bemærkninger. : han vil prøve at rede folk vist de er i undertal Antal indlæg : 161 Reputation : 1 Join date : 12/09/13
Emne: Sv: vi søger medlemmer til kampen for friheden!! 9/12/2013, 17:53
jeg venter stædig påat du tage dig tid til det enme vi er i gang med så jeg kan join :bounce: :sleep: :sleep: :sleep:
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: vi søger medlemmer til kampen for friheden!! 9/12/2013, 19:05
og jeg venter på at du svare vores ^^ :D
Agerid First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10 Race : Sortelver/Menneske Navn. : Agerid Ravens Alder : 23 Evner/Classes. : Requip læse i text Bosted : hideouts har flere rundt omkring Evt. bemærkninger. : han vil prøve at rede folk vist de er i undertal Antal indlæg : 161 Reputation : 1 Join date : 12/09/13
Emne: Sv: vi søger medlemmer til kampen for friheden!! 14/12/2013, 18:27
det skal nok ske på et eller andet tids punkt
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: vi søger medlemmer til kampen for friheden!!