Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Empty
IndlægEmne: Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed)   Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Icon_minitime25/12/2013, 15:57

Ballade i Megatron City!

Rygterne om at junglen har været usikker for The Amigos har været mange og lederen Mortimer Angus har længe nægtet, men efter nogle heftige angreb med bomber og korte ildkampe midt i Megatron City tæt på the Amigos anlæg har afsløret at krigen virkelig er brudt ud. Der mældes omkring 40 soldater døde og 110 såret. vi har fået denne udtalelse for lederen af The Amigos Mortimer Angus.

"I dag er en trist dag, vores dejlige by har været offer for frygtelig angreb rattet mod jeres beskytter. Samtidig fører norden et moderne korstog mod os, vi har længe prøvet og forhandle med lederen for nordens førende by Vladimir Von Calvarinos. Men hans blodtørst er utømmelig og han drak en af vores soldaters barns blod under en forhandling og da vi forslog en fredelig løsning skød han vores forhandler selv personligt. Vi har nu erklæret krig mod norden og Vladimir Von Calvarinos personligt, og vi stopper ikke før han indrømmer at de monstre fra norden angreb uden grund!"

Alles øjne var rettet mod Mortimer Angus mens han roligt gik ned til forsamlingen af journalister, hvor en af dem spurgte, mens kameraerne roller.
"Hvem står bag disse angreb og de mange såret, hvis de vil udtale dem om det"

Et trist udtryk bredte sig over Mortimers ansigt i det hans øjne faldt på jurnalisten.
"En fjende vi troede var slået. En flok banditter som påstår de er frihedskæmper, folk der slagter vores soldater og kæmper for et sygt diktatur ligne forhold. Jeg har sendt bund til deres tals kvinde Maria, men har ikke fået svar fra den flok udskud!"

Skærmende skiftede over til et billede af en pink håret kvinde sidende ved et bord, hvis man kendte hende så var det tydeligt at det var Maria.
"Kære Megatron city, vi har i dag indledt en del angreb i byen rattet mod the Amigos. Vores mål har på ingen måde været civile og vores egne kilder fortæller mig at kun soldater har lidt tab, jeg beklager meget for de pårørende til disse mennesker. Men The Amigos lyver for jer, de manipulerer jer. Krigen mellem norden og syden er en krig mellem to diktatur forme, som jeg personligt ikke bryder mig om og personligt holder jeg med de civile i byen. Vi vil forsøge at give nødhjælp til jer når krigen rammer, for det vil den. Norden vinder frem i territorium, mens the Amigos bliver slået tilbage. Vi angriber også the Amigos de har voldtaget plyndret og dræbt uskyldige kvinder og børn, og jeg vil hævne hvert barn"

Maria rejste sig i hendes flotte uniform og stod op mens hun kiggede på kammeraet, som fulgte hver en bevægelse hun fortog.
"The Amigos angreb først norden og de kæmper tilbage, lad jer ikke føre i blinde af jeres leders propaganda. Han er imod os og norden. Vi er dem som har retten på vores side, vi skød først da vi så vores venner og nærmeste falde for jeres lederes våben. derfor kommer jeg med denne melding til Vladimir Von Calvarinos. Jeg vil have et personligt møde med dig og muligheden for en alliance, baseret på nogle basale krav som vi stiller. I for brug for vores kendskab til junglen og The Amigos, derfor vil jeg give dig, Vladimir Von Calvarinos, muligheden for møde mig personligt og forhandle om en alliance. Nogle af kravende vil du måske ikke indfinde dig med, men lad os bekrige denne fjende sammen!"

hun greb et glas vin og rattet det mod Kameraet.
"Skål der ude. Vi vil mødes, om det er i slagmarken eller over en middag, det vælger i. Men i ved vi drømmer om frihed, håb og en bedre fremtid. Hvor vi bruger vores resurser bedrer og fordeler dem mere rimeligt, så dem der villige til det vil få en kæmpe back up. I skal vide at vi er stærkt bevæbnet, vi har 1800 soldater og våben nok, samt fly og kører tøjer der kan gøre stor skade. Så tænk jer om før i æklere krig mod os!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed)   Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Icon_minitime27/12/2013, 11:10

//en officiel respons til the amigos' erklæringer XD//

Kære folkens,
Ikke nok kæmper the amigos som en flok moralløse helvedshunde, så har de så lidt respekt, at de slynger løgne omkring sig. Stol ikke på et eneste ord, som de siger, da de åbenbart vil håndhæve den såkaldte uskrevne lov om, at i krig gælder alle kneb.

Og endnu engang har vi beviset på, at the Amigos er fjenden her imod jeres alles frihed, og hvordan kan jeg komme med sådan en påstand, jo så se endelig på deres store modstander frihedsgruppen, de er beviset på, at the amigos er et ondt styre, og endnu engang gør det dem mindre troværdige.

Min officielle udmelding til frihedsgruppen er, at i har allerede haft ødelagt utallige ting af the calvarinos, men i respekt for, at du vil indgå en våbenhvile, vil jeg da mere end gerne høre, hvad i end har at tilbyde, men tro ej, at the Calvarinos nogensinde vil blive jeres hund til jeres egen fornøjelse og leg.

Desuden vil jeg også understrege min udmelding nu til Militær Militsen fra de høje nord. I har utallige gange efter General Zolners forsvinden undladt at svare på vores mange forsøg på at kontakte jer. Desuden har jeg hørt meldinger om, at i flyver med forsyninger i form af våben osv ind i junglen. Jeg ved ikke, hvilken planer i har, men i er yderst stille, og jeg kan sige jer, at den gensidige tillid, som jeg havde med jeres tidligere leder, er nu forsvundet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed)   Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Icon_minitime27/12/2013, 11:16

* får tåre i øjnene og hvisker ud i det tomme mørke *
Drak du af et barn Vladimir ?

* en lang pause , armene lægges om benene og kinden hviler på knæene *
Det hele går af fløjten....hvor er du General Zolner ? ...og Auriel.....Auriel, vi behøver dig ...Vladimir, vi må nå ind til ham og simre at han ser tingene....ordenligt...vi skal have fred, ikke krig . * mumler *
Tilbage til toppen Go down
Maria
Leder.
Leder.
Maria


Ingame Titel: : Leder af WFF
Race : skærsild engel
Navn. : Maria Tuhkan
Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19
Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten.
Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem.
Partner. : ingen PT
Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have.
Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^
Antal indlæg : 204
Reputation : 2
Join date : 04/11/13

Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed)   Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Icon_minitime27/12/2013, 11:47

//svar til Vladimir Von Calvarinos : D//

kære Vladimir Von Calvarinos vi har kæmpet krigende længe mod The Amigos og flere mindre byer og stamme samfund findes i junglen The Amigos voldtager og slagter disse stammesamfund og nogle af de flyvninger du har hørt om med våben er til byerne så de kan forsvarer sig selv.

jeg ved at personligt er vi langt fra enig om hvordan verden skal se ud og langt fra enig om hvordan den skal styres men Vladimir Von Calvarinos at tro at vi vil bruge jer som legetøj modsiger vores egne regler du som jeg ved begge at denne krig er dybt forkært og vi kender begge vores fjende en midlertid våben hvile vil give jer en stor styrke da vi kender junglerne dens muligheder mange gamle forladte anlæg og så videre.

desuden er en oprustning i en krig nødvendig.

og ja kære Vladimir vi har smadret mange af jeres tanks og andet med hvad godt er og vi agter blive ved med det hvis en våben hvile ikke kommer på plads. men sammen ville vi stå stærkere mod the Amigos der efter kan vi prøve muligvis og forhandle en fredsplan hjem men vi begge må sluge nogle store kamler. håber at du Vladimir Von Calvarinos ser muligheden i et støre samarbejde mod the Amigos

//på forhånd tak til nissefar have du en god jul XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed)   Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Icon_minitime1/1/2014, 20:32

// Kuuma og han's sektor i The Wolf Clan vil tilføje enkelte ting til disse nyheder, mest for fun og for at være lidt mere aktiv bare minimalt, men også seriøst shit, ting jeg har gået og lavet hist og her xP //

en lyd høre's i radio'er, TV bliver tændt hist og her hvor de virker, en flok sort uniformerede mænd med masker står spredt om en mand, en kaptajn fra the amigos militærer enheder og det tydeligt han har lidt stor overlast iform af at mangle nogle fingre og blødende fra flere sår brand sår og andet, imens kamera'er bliver drejet rundt imod de mange soldater da står spredt over alt på området, i form af en junglen, de står i træerne, sidder på hug ved jorden, står lænet op af træerne, hundrede vis, tusind vis, alle sammen med Kuuma's sektors mærke på armene og the wolf clan's mærke på ryggen, imens en enorm mand kom gående ind med 2 uniformede klan kaptajner ved sine sider, og han tog et stykke papir frem, bandedet på scots og smed det væk for med høj stemme at brøle så man kunne høre det i radio'en.
''the amigos? kan i høre mig? er det lort tændt? teknologi mig i røven, nå men hvis nogen kan gøre mig, så er det Kuuma fra The Wolf Clan, da kommer med en pisse dårlig melding, til the amigos, at vi ikke tror på deres pis, i fulde af lort, i siger i beskytter, men jeg giver Vladimir ret, i bare nogle fucking svanser, se bare på den tude prins der''
Kuuma's læder klædte hånd pegede på kaptajnen da er begyndt at sidde og græde snot, imens en af kaptajnerne, også kendt som Phillip, tog ladegreb på en pistol og satte den til han's hoved, Kuuma så direkte ind i kameraet kort med sine gule rolige men truende øjne.
''dette er en krig's erklæring til the amigos, fra mit sektor, fra mine brødre og søstre, jeg ved i kommer og nakker os, simpelt fordi i tror vi er svage, at vi er nogle morderiske køtere som i kalder os, men når i ser svage folk, ser jeg folk da dræber jeres mænd som de små tøser i er, hvor i ser morderiske køtere ser jeg trofaste brødre og søstre da marchere i ilden med mig, men alt jeres snak om at i er byen's beskyttere og frelsere kan i godt stikke langt op i røven hvor månen ikke skinner, jeg høre om al jeres krig med mafia'en og Maria's friheds kæmpere, men de er ikke de eneste, vi vil også lege med! nok vil de andre blive utilfredse over vores uhøflige indblanding i krigen, men mafia'en skal vide og Maria's friheds kæmpere, at skal i bruge mig og mine mænd, så klong mig på radio'en, vi vil elske at give ild støtte med vores våben, og vores næver, vi vil nok ikke give vores som sån, men så længe en fælles fjende truer os, vil vi kæmpe side om side med jer, Maria og Vladimir, høre i dette, så har i vores støtte, imod The Amigos og deres enorme hær af tøsedrenge og patte børn!''
Kuuma så op på sine mænd som brølede skælds ord af the amigos og vidste fuck fingre af kamera'et til the amigos, bang bang tegn med hænderne og truende næver, skælds ord i form af død over fjenden og lad fjenden's blod fylde søerne, Kuuma nikkedet til sin Kaptajn som skød amigo kaptajnen i nakken så det var tydeligt han blev dræbt på stedet, og Kuuma's mænd jublede imens de svang deres våben i rå begejstring, Kuuma brølede højt.
''har ikke rigtig lyttet til jeres ord, Vladimir og Maria, da det er en sag mellem jer to, men jeg ville bare offentligt erklære at mig og mine mænd er med jer, og til the amigos, at vi er imod dem, så ingen kunne stille spørgsmål, men kontakt mig hvis da noget i vil''
han vinkede farvel og kameraet blev slukket forude radio'en.

// hmmm cool x3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed)   Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Icon_minitime2/1/2014, 14:32

nice :D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed)   Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Frihedskæmperne mælder krig! (Ingame nyhed)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Krigen i Syd, Mafiaens udmelding. (ingame nyhed)
» Et dæmon rygte! [ingame nyhed]
» Fort Helgen (Ingame nyhed)
» Nyt Blod blandt Vampyrerne [Ingame Nyhed]
» Kaos i Occulta, Generalen er væk!! (Ingame nyhed)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Nyheder-
Gå til: