Emne: Sv: new world kom sammen: the final talk 1/2/2014, 14:20
er skam helt rolig, jeg undre mig bare over hvornår, men det går vel :3
Bloodknight First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10 Race : Varulv Navn. : bloodknight Alder : 870 Evner/Classes. : Berserker Bosted : steder hvor der ikke er for mange folk Tilhørende klan. : tilhøre mig selv Slaver. : en slave er til for og have et bytte ikke til og udnytte Antal indlæg : 145 Reputation : 0 Join date : 19/05/13
Emne: Sv: new world kom sammen: the final talk 1/2/2014, 15:18
jeg siger tak for en hyggelig aften igår og ja som de ander har skrevet det er da helt sikkerte nået vi skal finde ud af igen med flere frem mødte for som dust skrev er der en skuffejerns liste men det betyder ikke dem der ikke kom igår er komme på den. men ja det var en super aften
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: new world kom sammen: the final talk 1/2/2014, 23:35
Og næste gang skal vi huske at aftegne, for glemte helt at dem der kom, skulle have del i regningen XD