Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
"sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
"sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 "sådan er det i min hjerne"-legen

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime6/1/2014, 20:53

Jeg ved at der er mange ude i denne verden, der mildt sagt er totalt gakkede, og jeg er en af dem, så her er en leg der meget simpelt handler om, at lukke lort ud som ingen normal borger ville forstå, hvad fuck betyder XD basisk set er det her IKKE en spam leg, men derimod en leg der handler om at i disker op med enten sætninger, ord, rim, åndssvage catchfrases, ord i har sagt forkert men så begyndte at bruge i stedet for det originale ord, intern humør i har med nogen, ja whatever i kan finde på, men husk nu ikke at bruge det hele på en gang, ellers går i jo i stå XD

Jeg kan jo starte selv:

Når jeg vil starte en samtale, men ikke ved hvad jeg skal sige, starter jeg i mit hoved at lege shiritori, og de første 3 ord der dukker op siger jeg højt :b det plejer som regel at være dingo gorilla lama, men det virker sku en gang imellem :b
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime6/1/2014, 21:10

Ok jeg har noget der nok vil passe meget godt til denne leg.

Nogle gange når jeg keder mig sammen med nogle af mine venner, så skriver jeg nogle meget, meget random ting der som regel ender med at blive en kort historie ingen kan følge med i. Så går jeg ind på google translate og får computerstemmen til at læse det jeg har skrevet højt. Det har vi haft det meget sjovt med.

Basicly handler det om at skrive noget komplet random ned til en lille historie eller sætning. For det meste er det bedst at skrive det første der falder en ind, men man må gerne rette undervejs. 

Jeg må understrege at ingen euforiserende stoffer skal bruges og ingen er blevet brugt til dette formål.

Her er en af de bedre som jeg har skrevet:

"Fru Hansen! Jeg er lidt sur på dig. Der ligger en helleflynder ude i min baghave og femtenhundrede kvindelige afrikanere er ved at tæske to af mine kusiner med forskællige eksotiske køkkenredskaber, så som sushi-knive og pastamaskiner, der er malet lilla ved hjælp af tudseblod. Jeg har forsøgt at ringe til min faster, der driver et kombineret bordel og flyttefirma, men hun har solgt sin telefon til en mexicaner og købt et bonbon-stribet hørerør. Hvem skal jeg nu bruge som rørtang imorgen når alle mine sønner skal sælges som yver-tatovører?"
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime13/1/2014, 16:13

Nu ser jeg selv Dybvad, og har derfor taget nogle af de sjove ting derfra til mig, så her er nogle af de ting jeg har taget til mig derfra :b

Livret:
buffet

Yndlingsdrink:
bar skab

Catchfrase:
jeg siger ikke noget, før jeg får en toast!
Den er jo helt salt sød sprød blød. Og hård. Øh hoard.
Jeg er ved at eksplodere!

Og her et par ting jeg har lært, som tv2's program "jagten på det grønne guld" åbenbart har regnet ud:
90% af Danmarks befolkning, laver hyldeblomst.
Bier er det nye sort, alle må bare have det om de bor i byen eller på landet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime13/1/2014, 16:26

tja, jeg ved ikke hvor sjove de er, men har da oplevet en ting og to med mine brødre som kommer her :3

mig og mine brødre gik roligt ind i netto, mig og 8 andre, for at købe øl til nytår's aften og andet former for spiritus, 2013, til 2014, dog stod vi så i kø og vi fandt ud af at vi ikke havde penge nok til den ene six-pack og jeg sagde så at jeg var ''lud fattig'' for at en random gammel 70 år gammel dude vender sig om og smiler til mig for at sige: hellere være lud fattig end en fattig mande luder'', jeg glodet lidt, da jeg faktisk var usikker på om han kaldte mig for en fattig mande luder eller om han gav mig en komplimant, og mine homes var lige så forvirrede.

en anden episode er at vi køre rundt på hvors knallerter, for at holde ind på en rasle plads imens vi lyttede til radio fra en af vores andre grupper via walkie, for at mødes med dem, for at erfare at en lastbil chaffør fulgte efter dem et stykke tid, så vi blev enige om at mødes på rasle pladsen, og da de så kom, så var da så en lastbil da var fulgt efter dem med sådan en typisk trusker da var kronraget og temmelig robusk, så vi samler os da han standser sin lastbil, for at gå direkte op i hovedet på Nichlas, som er en af mine venner, og fuld kommen random sige ''det dunker i mine klunker, du tabte en pose!'' hvor han så giver Nichlas en pose med æg, og så går han over til sin lastbil for at stige op, og køre videre imens os nogle og 40 unge ligner spørgsmåls tegn.

yes, det var 2 underlige historier fra Lolland, hold jer muntre :P
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime14/1/2014, 00:51

Den første var ret nice, men ham den anden truckeren der, han var sku da totalt sær XD jeg troede seriøst den historie ville ende med, at truckeren ville gramse på jer, eller høre om nogen af jer var med på noget frækt XD

Jeg har en spøjs tindens med, at når jeg bliver overgearet over at fortælle nogen nået, så glemmer jeg nogen gange at trække vejret mens jeg fortæller, men næsten hver gang sker der det, at jeg hæver stemmen en gang imellem imens jeg fortæller, så jeg undervejs snakker højere og højere XD

Jeg kan forøvrigt foreslå til alle derude, at hvis i kan lide bacon, burde i prøve ting som frikadeller, udelukket lavet af bacon der er blender til fars, bacon sæbe, bacon bolsjer, bacon slik i det hele taget, glas med bacon, det der de gør i Kina og Japan hvor de bruger en nøgen kvinde som sushi bor, bare med bacon, så det op til jer om det skal lægge random, og i gør det sammen med andre, eller om baconet skal lede til frække lege, mens i spiser baconet af hende/eller ham hvis det er det i vil have XD
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime14/1/2014, 01:26

Ser også Dybvaaaaad, det er mega griner. XD

Når jeg keder mig så går jeg på chatroulette. Der bruger jeg tegne funktionen til at forsøge at tegne den eller de personer der sidder i den anden ende. Så ser jeg hvor lang tid det tager for dem at gætte at det er dem jeg tegner, hvis de da ikke skrider midt i det hele.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime14/1/2014, 09:22

Grineren XD godt at høre du ikke er en af dem, der sidder på chatrouletter med dine kønsdele i hånden XD

Jeg driller nogen gange min nevø med, at han er den første jeg nogensinde har set, der har fået en håndløs olfert XD det var fordi han og jeg var på skitur, med mine forældre og nogen andre, og den sidste dag på turen hvor vi kan køre på løjperne, der er alt bare is hårdt, så min mor, min nevø og jeg vælger at køre tilbage til huset, inden vi bliver totalt smadret af isen, men på vejen tilbage køre min mor i forvejen og lige pludselig, vælter min nevø og skøjter et stykke på røven, men halvvejs vender han sig om på maven, og hyler som en stukken gris mens han ser bedende på mig, og tager sig til røven :b det viser sig han fik en mega olfert af isen, og jeg glemmer det aldrig XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime14/1/2014, 19:49

Evan jeg har også nogle venner på efterskolen der har sådan en 'ting' kørende med at skrive lignende fucked up beskeder til hinanden. Det er der gået noget sport i, skal jeg lige love for.

Det eneste jeg kan komme i tanke om var den her samtale jeg havde med min fahdon, hvor vi snakkede om menstruation. Jeg fortalte hende at det var 'den tid på måneden', og hun fik det åbenbart som at 'jeg dansede på månen', og lige siden har det været vores kodeord for indianere i lysthuset.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime14/1/2014, 21:12

Lol det næsten lige så åndssvagt, som en på min gamle efterskole, der fra starten udkårede sig selv som "gokkeblomst" XD på den anden side var det også spøjst, at en tysk lære lærte os ordet immergeil der betyder "altid liderlig", og vi forvandlede det til et synonym for næsten alt XD
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime14/1/2014, 22:45

Det er lige så underligt som dengang jeg havde spansk undervisning, og vores lærer syntes at vi skulle vide hvordan man sagde "Jeg klør mig i mine genitalier" på spansk. En sætning jeg heldigvis ikke kan huske.

Jeg vil også gerne lige pointere at jeg var på chatroulette i går aftes, for at prøve om jeg kunne tegne dem i den anden ende, og se om de kunne gætte hvad jeg tegnede. Jeg var på i ca. halvanden time og ikke én gang så jeg nogen der ikke lavede noget respektabelt. Der er ikke flere af dem tilbage, det nye rapportsystem virker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime15/1/2014, 19:19

Jeg vil da sige at det er meget brugbart. Tænkt nu hvis nogen troede at du lavede noget andet nede i bukserne? Det kunne vi jo ikke have.

Du skal nok finde nogen en dag Evan. En skønne dag.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime16/1/2014, 03:41

Det med chatrouletten er da altid noget :b

Jeg mødte på et tidspunkt en gut, som jeg snakkede med på vej fra Slagelse til kbh, og da vi nåede Roskilde begyndte han nærmest kronisk, med op til 5 minutters mellemrum at spørge om mit nummer, og da vi var cirka 10 minutter fra kbh, sagde jeg til ham han kunne få mit nummer, hvis han kunne gætte mit navn inden jeg stod af XD det kunne han ikke, selvom jeg havde sagt det da vi mødtes i toget XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime16/1/2014, 22:34

Geez. Jeg mødte også engang nogen i toget som jeg faldt i snak med. Et par hvor pigen flippede ud over manglende billet. Fyren sagde aldrig sit navn, men jeg gættede det da han sagde at han delte navn med en fra Theives Guild der havde fået det ved et tilfælde, og jeg så pigens navn da hun viste mig noget på sin computer. Kan stadig huske begge navnene.

Jeg er en fucking stalker.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime25/1/2014, 20:24

Lol XD

Jeg kendte en engang der hed Benni, men jeg drillede ham konstant ved at kalde Bonita XD og hvis han rettede mig, ved at sige Benni så gentog jeg bare Bonita XD på den måde kunne vi stå og råbe af hinanden, hvor han sagde Benni og jeg glad svare Bonita, med samme volumen som han råbte af mig XD Lige siden har jeg tænkt at når jeg høre navnet Benni, Bent, Bente eller lignende så tænker jeg Bonita XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime25/1/2014, 21:04

//men Dust, har du ikke halvt om halvt stjålet min udtryksleg? XD Den går jo nogenlunde ud på det samme halvt om halvt :D //

Well jeg kan absolut ikke tage kage seriøst på nogen som helst måder pga. kagefilosofien XD (kager=bryster)

Men ellers har jeg også få ødelagt ordet sandwich, som betyder nu: (især hvis en mand siger, kvinde smør mig en sandwich)
"Luder! Bliv bisexuel og find en veninde, så jeg kan få mere sex."
Så man skal passe på med at sige, at jeg skal smøre dem en sandwich XD
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime26/1/2014, 02:12

Jeg spiller en del tabletop RPG spil, så som Dungeons and Dragons. I midlertid er jeg begyndt på at spille et spil sammen med min gruppe der hedder Rogue Traider, der forgår i Warhammer 40.000 universet, hvis i kender det. 

Basicly består gruppen af kommandobesætningen på et starship. Vores kaptejns ærkefjende, er vi begyndt at omtale som DIKLEBERG!!! for et vide præcis hvad jeg mener, please observe following video.

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Vi råber dette ud i lokalet hvergang vi omtaler manden, og det er uanset om vores karakter forsøger at liste sig rundt, eller om der IRL ligger nogen og sover i rummet ved siden af... vi kan ikke gøre for det.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime26/1/2014, 18:29

//nej lille Medusa din leg er begrænset til et emne, hvor min leg omhandler alt hvad man kan finde på, det er hvad der adskiller vores lege XD

MEDUSA! smør mig en sandwich XD

Personligt har jeg efter for meget Dybvad, ændret mit repatoar lidt sådan, at hvis jeg kan komme til det, bruger jeg dyrenavne i stedet for ord XD Andre ord har jeg lavet en ændring på, bare fordi det er sjovt XD Her er nogle eksempler:
Hej=haj
Træner=traner
Medlemskab=medlamskab
Hård=hoard
Det rager ikke dig=det krager ikk dig
Hvad siger du?=hval siger du?
Det smager godt=den er helt salt-sød-sprød-blød... Og hård... Eller.. hoard XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime27/4/2014, 19:13

Der står jo tydeligt alt mellem himmel og jord, bare det har noget med ord at gøre og sådan udtryks XD ligesom når du bruger dyrenavne i stedet for udsagnsordene :D
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime27/4/2014, 20:18

Kage du så chokolade vær, min leg er af andet bagværk end din XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"sådan er det i min hjerne"-legen Empty
IndlægEmne: Sv: "sådan er det i min hjerne"-legen   "sådan er det i min hjerne"-legen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"sådan er det i min hjerne"-legen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vs legen.
» tv quiz legen
» Spørgsmåls legen
» Spørgsmåls legen
» Vs legen ingame

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Kreative lege-
Gå til: