Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Deploratus - Who writes the story?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Deploratus
Gæst




Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime8/3/2014, 22:32

Deploratus - Who writes the story? Deplor12


Reklame for Dansk tekstbaseret RPG. (Role Playing Game)
PbP rollespil. (Kendt som Play-by-Post eller Post-by-Post)

Navn: Deploratus
Link til siden: www.Deploratus.heavenforum.org/forum
Kategori / Genre: Fantasy / Horror / Nutid / Storby.
Yderligere: Lowmagic spil, i en Highmagic verden.



Link til Admin: Vi er et team på 3 admins og 1 mod.
http://deploratus.heavenforum.org/g1-administrators og http://Deploratus.heavenforum.org/g20-moderators

Aktivitet: Den ene Admin er på omkring 3-6 timer dagligt. De 2 andre, flere gange ugentligt. Mods er på dagligt.
Der er i skrivende stund 50 tilmeldte brugere, og 15 online på forummet.

Karakterracer som er tilladte at spille: Almen menneske. Engel (Almen engel, Dødsengel eller Skytsengel). Jæger (Mennesker, men en særlig kategori). Dæmon (Sjæledæmon eller Bloddæmon). Varulv. Vampyr. Blandingsracer er meget sjældne og derfor svære at få godkendelse til.

Plot:
Her kæmpes der for magt, og overlevelse, penge og kærlighed. Hvem kommer ud som sejrsherre og hvem mister mere end blot deres liv?

Linjerne er trukket op til et episk spil på krig, politik og intriger. Her kæmpes for daglig overlevelse samt racernes fremtid.

Vil du vælge side?

Velkommen til Deploratus
- Hvis du tør...





Så hvis du er til fantasy, horror, nutidsgenre og mystiske væsner så kom endelig en tur forbi og se om vi ikke skulle kunne tilbyde dig en masse sjov og ballade. Vi ser altid frem til nye folk at lege med!

Spillet henvender sig til folk der ikke bliver skræmt over at skulle læse. Vi har udarbejdet nogle grundige og omfattende tekster i henhold til verden, de forskellige racer og interaktionerne mellem dem. Men så længe læsning og dedikering ikke er en hindring så er der FRIT slag i bolledejen. Sorta Speak ;)

Mvh.
Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime9/3/2014, 23:15

Seriøst ?
Er jeg dement eller HAR denne reklame ikke været her een gang før?
Er der ikke regler for hvor mange gange man må poste den samme reklame?
Ellers kan man jo 'trække den gamle op igen ' istedet for at skrive en ny.

Jeg husker at tråden var pænt blandet , og mange brugere herinde havde forsøgt sig med siden , uden at have så gode oplevelser med det ?

Og så vælger man at reklamerer for den IGEN ?
Eller .... Er jeg gal på den her ?
XD jeg tilstår jeg er over træt og sover stort set - blev bare lidt overrasket over at se den reklame igen
SÅ kort efter den anden ??

Burde man ikke slette den og hale den gamle op ?
Eller kan man reklamerer for den samme side hver 4 uge ?

Jeg kender to personer fra to forskellig rpg sider der har forsøgt reklamerer der , men de blev begrænset - reklamen piller ned og deres brugere sågar slettet - den ene bruger men begge reklamer !!

Så det undrer mig at de selv går så vidt som hele to gange reklame her , inden for en meget kort periode.

Søde søndags hilsner
~ Mikkeline Justin Case.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime10/3/2014, 07:43

Jeg tror personligt, at de har sat denne her op igen, fordi den anden blev så "rodet" og den anden er slettet. Så de må gerne have EN reklame på vores side.
Så folkens i må gerne føle jer frie til at kommentere igen, men jeg, som admin, tillader ikke, at i sviner siden til, det skal være konstruktiv kritik end at bare sige at "siden er dum, admins er dårlige" I skal fortælle hvorfor og på mere civiliseret måde.
Desuden vil jeg heller ikke se nogen komme og brokke sig over, at siden ikke tillader, at man må gå OP mode og lave kæmpe kaos og drama ude i offentligheden. Det er en af sidens vigtige søjler i deres historie og verdenen, såvel som radioaktivitet er vigtigt for vores side.
Tilbage til toppen Go down
Deploratus
Gæst




Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime10/3/2014, 18:10

Kære New World Brugere.

Vi vil meget gerne kommme med svar på de spørgsmål der er stillet.

Vi bad admins om at slette den anden reklametråd da det for det første ikke længere var en reklame, men direkte mudderkastning fra forskellige fronter hvor tonen var direkte ondskabsfuld og nedladende. Det ønskede vi ikke at vores reklame, for vores forum, skulle være støttepæl eller grundpille for.

Derudover har vi også ændret i en del ting siden den reklame kom op så den var i mellemtiden nået at blive forældet.

Vi har ændret i selve designet på siden. Vi har ændret i reklameteksten. Vi har ændret i sidens regler, nogle racebeskrivelser, flere forskellige ingametekster og brugerguides.

På Deploratus er vi et Team med flere forskellige folk bag. En demokratisk beslutning i Teamet betyder at sidens regler er således at vi ikke tillader reklamebrugere. Spillende brugere er dog velkomne til at lave reklamer for andre sider i vores reklamesektion hvis de ønsker dét.

En bruger der ikke har været skrivende aktiv i 60 dage på Deploratus bliver slettet. Alt dette og meget mere er gjort meget klart i sidens regler. Alle folk der ligger reklamer op men som ikke er godkendte brugere, modtager en PM/PB med en kopi af deres reklame, information om hvorfor den er slettet fra siden, og bliver bedt om at skrive tilbage til den Admin eller Mod der har kontaktet dem, så vi kan høre om der er belæg for at vedkommende ønsker at spille på siden og skal beholde sig bruger, eller om vedkommende skal slettes. Modtages der ikke henvendelse på en sådan PM/PB sletter vi vedkommende efter en uge, da det så dømmes at der udelukkende var tale om en reklamebruger.

Så en af de 2 faktore har bestemt gjort sig gældende i de tilfælde der bliver beskrevet.

Hvis nogen mener de har lavet en bruger der er blevet slettet uden grundlag så er vedkommende meget velkomne til at kontakte Team Admin enten pr. mail eller PM/PB. Hvis der er tale om at der er sket en fejl fra vores side er vi naturligvis kede af det, det er menneskeligt at fejle, og henstiller til at eventuelle forurettede indgår i dialog med os så det kan blive afklaret.

Vi håber det på tilfredsstillende vis besvarede nogle af de spørgsmål der eventuelt måtte være i henhold til tidligere handlinger på siden og tanken bag disse.

Mvh.
Team Admin
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime10/3/2014, 18:34

Det er godt at høre det fra jeres side af ^^
er glad for det, hvis der er ting, som har forandret sig. Så tillykke med det og i må have en god tid med siden. :) Som sagt jeg startede på jeres side og fra dengang før den store forandring havde jeg masser af gode minder derfra, så jeg ønsker inderligt det bedste for jer.

Jeg ville voldsomt anbefale jer, at i fik gjort jeres reklameforum frit tilgængeligt for gæster, så undgår i både reklamebrugere, men så undgår i også folk, som bliver sure over, at i kan få "gratis" reklame uden, at de må reklamere på jeres side gratis. :) Det er bare et lille forslag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime10/3/2014, 21:55

Mudderkastning?
Naaa ....

Jeg husker tråden , jeg oplevede den dog ikke som mudderkastning men som at folk der læste reklamen, ytrede sig om deres oplevelser på siden.

Jeg vil stadig mene at det er lige så naturligt som hvis man skrev
' fed side - er selv på den og anbefaler den varmt'
- de kommentarer beder man jo ikke om bliver slettet , så vidt jeg ved?

Deploratus - who writes the story?
Ja- det bliver ihvertfald ikke mig på den side xD


( havde lavet et veldokumenteret sagligt indlæg i den sidste tråd , og ser ingen grund til at gentage mine ord. ) men masser af held og lykke med siden da ! :)

håber i vil respekterer dem af os der pænt takker nej til at ' stemme på jeres parti' så der ikke får Jehova i den :) og så skabe herligt spil sammen med der der takker ja.

- the fairy / Mikkeline.
Tilbage til toppen Go down
Deploratus
Gæst




Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime10/3/2014, 23:47

Medusa:

Deploratus har 5 års fødselsdag i år, så der er masser der har ændret sig siden The Lost World fik sin oprettelse.

Vi siger mange tak for lykønskningerne.

Vi har haft oppe til vending i Teamet hvorvidt vi skulle åbne op for gæstereklameringer. Demokratiet talte imod det, så det bliver nok ikke foreløbigt hvis det på noget tidspunkt skulle gå hen og blive aktuelt.


Mikki:

Vi kategorisere det som mudderkastning når der bliver udtalt at folk piver, at folk er dumme eller latterlige og lign. Det er muligt der er er nogle folk der sidder med den holdning, men den høre sig ikke hjemme at udtrykke i en reklametråd. Det er respektløst overfor dem der er på siden, og det virker direkte afskrækkende på folk der muligvis kunne overveje at deltage, men endnu ikke er medlemmer, da det ikke er nogle særlig behagelige mærkater at få i panden.

Vi mener ikke der er noget naturligt i at begynde at være nedladende, grove eller angribende overfor folk der udtrykker deres positive oplevelser på siden, og det gjorde mange meget oprørte at det overhoved skete, og ikke blev slettet.

Naturligvis beder vi ikke om at ros til siden bliver slettet.

Vi forbeholder os naturligvis retten til at reklamere for vores side, vores spillere og vores spil hvor vi kan, da det er noget vi er meget stolte over og glade for. Vi behøver skam ikke at respektere dem der siger nejtak, vi vil hellere bruge vores energi på at respektere dem der siger jatak i stedet for ;)


Med de mange plots større som mindre der køre på nuværende tidspunkt, og ligger i rugemaskinen til udklækning har vi masser af herligt spil allerede og endnu mere i vente :D

Også du skal have tak for lykønskningerne til siden og dens fremtid.

Mvh.
Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime15/4/2014, 13:13

Jeg begynder at se et mønster her... der er godt nok mange der "sviner" deploratus til uden grund xD.. de stakler.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime15/4/2014, 15:47

Luke. Der var rets så mange der kom med meget saglige argumentationer imod the lost world(Deploratus), selvfølgelig var der et par, som i særdeleshed ikke var saglige, men flere af argumentationerne var velbegrundet og kunne ikke klassificeres som "svineri".

Hvis demokratiet siger imod det, så er det vel fint nok, men jeg synes ærligt talt, at det skulle gælde begge veje, så måske skulle i snakke om at lave en politik, hvis admins fra andre sider ønsker reklamere på jeres, at i så kan sætte en reklame op? Det er jo bare simpelt copy and paste og i kan jo skrive tydeligt, at dette er ikke jeres mening men en reklame indlæg.
Jeg skal dog understrege at vi admins ikke ønsker på stående fod en reklame på jeres side, da vores side mangler for meget til at vi vil begynde at reklamere igen. :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime16/4/2014, 13:09

Meget af samtalen gik på netop det som der selv bringes frem - at den ene admin gav folk en oplevelse af at blive talt ned til ( og så er det formuleret temmeligt pænt)

Ledelsen er den samme som da jeg og mange andre forlod siden.
Der er 100 af sider at emne på.....Deploratus er god for nogen, men dem af os der fik en dårlig nød i munden dengang , ønsker ikke at sidde med ved det bord igen..
Vi benytter os af vores ret til at 'spise andre steder ' hvor vi finder 'serveringen' bedre :)

Og hvis man skal tale om at køre en dårlig stil - så finder jeg det helt personligt meget usmageligt at i vælger at hæve og benytte jeres ret til at reklamerer på andre sider , når i vel og mærke ikke giver / under andre den samme mulighed hos jer! Det er da en hyklerisk indstilling at have, i følge mig.

I er super aktive , på kanten af hvad jeg finder små aggressive i jeres reklame fremstød med manglende respekt for de brugere af os som takker pænt nej tak til at lege hos jer.

I vil lade ros stå - men ønsker det slettes hvis nogle af os gør opmærksomme på vi takker nej- og begrunder det .

I vil reklamerer på andres sider - men vil ikke gengive tjenesten hos jeg selv.
Det klinger hult i mine øre.
Det er bare ikke den slags melodier jeg ønsker at danse til..

Men tillykke med jeres fødselsdag - må der runge en glad fødselsdagsang fra de stemmer der ønsker at deltage i jeres fest.

Millicent / Mikki.

Og som en overvejelse til vores egne admins her :
Burde man overveje at lave en regel der tillader reklame for sider, hvor denne gensidighed er tilstede?
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime17/4/2014, 12:01

Millicent, jeg forstår godt dit forslag, problemet er bare at pga vores ombygning, så har vi endnu ikke opsat vores regel tydeligt omkring dette, og desuden så tænker jeg sku, at det kan være lige meget i sidste ende ^^ der er ingen grund til at spilde tid på det især når der er tale om så få reklamer, som der nu er. :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime17/4/2014, 12:06

I know :)

Jeg må indrømme at tanken aldrig har strejfet mig før, men det synes bare enormt hult og helt urimeligt at reklamerer på andre folks sider, og selv frabede sig reklamer på sin egen.
Så det var et indskydelse der ville virke mere fair og rimelig....

Så blot en tanke :) - og hey.....
Rigtig god påske mama XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime17/4/2014, 14:13

^^
Mange tak Millicent og i lige måde :)

Men jeg forstår din tanke fuldt ud, der er intet der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime17/4/2014, 18:32

ved ikke om jeg er skæv eller hvad jeg er, men giver Mama Misha ret, også de der team folk fra The Lost World, har selv intet imod siden, dog syntes jeg at reklame burde gælde begge veje, og da jeg ikke husker alle samtalerne helt fra første og den her, så tænker jeg, at de der Deploratus folk reklamere nu, og tja, når vi så er klar, kan vi reklamere på deres side? som en slags deal, hvor begge parter får lov at lave en reklame? det bare en rolig tanke ya know? men yes :3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime18/4/2014, 11:39

Mine ord Kuuma ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Deploratus - Who writes the story? Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus - Who writes the story?   Deploratus - Who writes the story? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Deploratus - Who writes the story?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Reklamehjørnet-
Gå til: