Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 15:22
Godeftermiddag,
Ja , jeg er dårligt kommet igang før jeg er nød til at smutte igen. Jeg ved ikke hvor længe , men Dust jeg skylder dig det første emne , når jeg forhåbentlig kan emne igen .
Er der ildebrand et sted , så giv beskeden til Auriel , så får jeg den. Medusa ... Im a Real pain - i know.
But sometimes lift just Wont .... work.
-Millicent.
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 15:23
Lift Wont work ? Eeehhh nor Will LIFE !
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 15:32
know the feeling, it's cool :)
rest easy, fight tomorrow, stay awake and prepare for pain in life for the forsaken in life and in time, let the pain touch you and remind you om the strengt of friend and family, let the world burn and smile when you know it's not you're world, but always have the eyes open and let the life go one day at a time. sleep today, fight tomorrow.
citat fra Bobo. ^^
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 17:13
Thx a lot. Du er en venlig sjæl.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 17:20
det jo mig, Bobo, er generalt en venlig sjæl tihi ^^ men god bedring :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 17:21
you don't have to do it.
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 17:31
Ta' den tid du har brug for. Du ved nok udemærket selv hvad du behøver og ikke behøver :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 17:37
enig med de små herre folk ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 21:01
Når du kommer tilbage, så stjæler jeg dig og så forbliver du i min hemmelige klanbase lige nøjagtig på min store drømmeseng og du kommer aldrig væk derfra således at du ikke kan smutte fra os(mig) igen XD XD XD
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 21:26
Wow det lyder frækt mama admin !
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 22:05
Take your time! I'm sure you'll find a way to beat life! And when you do… Please tell me how! :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 23/3/2014, 22:32
agree with Payne o_o
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 08:47
Hey hey hey hvad er det lige for nogle tanker du havde der Auriel! :D Jeg er helt uskyldig! :P
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 08:52
*Diskret host af Medusas ord… Lister så langsomt væk* >.>!
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 09:43
*ser på Payne og derefter på Medusa...* tror bare jeg holder min kæft...
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 09:49
Her er man 'sygemeldt ' og så sker AL DETTE ! * kæmper med at holde ansigtet i de rette folder *
- skøre basser og basseinder : )
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 09:56
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 13:43
Cute as can be !
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 15:44
Medusa? uskyldig? du dræbte mig! *glo anklangende på Mama Admin Misha* o.-
Mak, jeg kræver du er dommer fordi du ikke er bange for Mama Admin! stå op, og anklag hende 1000 smæk i røven af mig, som straf for og myrde mig o_O *psycho looking in the eyes* o.-
ikke tag dig af det, kære Milli, det intet alvorligt ^^
MAKURO! GET YOU'RE ASS OVER HERE SO WE CAN JUDGE MAMA MISHA!!! Dx!!! *swings wild with the arms!*
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 16:10
A gun... But a gin first !
What to make out of life?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 16:10
Ja - den eh skulle så ikke ligge her ! How did THAT happen ? Ó.ò
Auriel Bruger Admin
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 17:46
Skøre kvindemenneske...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 17:53
Stenalder teknologi, we know.
Auriel Bruger Admin
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 17:54
Tænker ikke på andet end gin og whiskey
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Fravær- Millicent - igen ó.ò 24/3/2014, 20:41
ehhhhh Kuuma er du sikker på jeg er den rette til det? :O *ser ned i jorden*