Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :)
5 deltagere
Forfatter
Besked
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :) 9/6/2014, 18:42
Halløjsa rollinger :)
Jeg har en MEGET travl uge her og i sig selv også i næste uge, så i vil ikke se rigtigt noget til mig. ^^ Da jeg skal - matematik studier alle dage undtagen - Copenhell onsdag-fredag - baraften hos min bedste ven lørdag. Men lover dog, at alt det med komsammen skal der nok være styr på i tide osv. :)
Yours mama admin Medusa
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :) 9/6/2014, 18:48
Held og lykke og god tur!!!
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :) 9/6/2014, 19:08
Daaaaamn gurl! Copenhell? :D
Have fun!
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :) 9/6/2014, 19:45
Tak Nochi :3
Jepsen Payne :3 It is going to be so much fun :3 UH!!!
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :) 9/6/2014, 19:46
Don't get tooooooo drunk! Then I'll have to take you back home and… do stuff XD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :) 9/6/2014, 19:47
What is Copenhell?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :) 9/6/2014, 20:06
Copenhell er nordens største metal - heavy - rock - alternativ rock - Death metal -(og alle de andre rock genre) festival ^^ I år kommer bands som Iron Maiden, D.A.D, Twisted sisters, Bad Religion og within temptation og mange mange andre :)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :) 9/6/2014, 20:45
hvorfor bor jeg så langt væk fra KBH D: men hey hyg dig der over, og hvis du "uheldigvis" blev "syg" skal jeg nok tage din billet xD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :) 9/6/2014, 21:31
oh... jeg havde en fornæmmelse af at det var noget i den retning. oki ^^ lyder hyggeligt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :) 9/6/2014, 21:36
husk og bruge kondom! sku nødig have nogle små mama eller papa admin'er da render rundt i utide XD men hyg dig :D
og hvis vi ses til copenhell, så skal det nok blive fedt ;)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :) 10/6/2014, 10:16
Phoenix, ja det skal jeg nok :D
Evan, ja navnet afslører det rets så meget :D
Skal du selv til Copenhell Snefrid? O.o :D
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :)
Mama admin væk for denne uge pga copenhell, studier and snask :)