Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime5/8/2014, 21:54

Hejsa Kære rollinger.

Jeg er mere end klar over, at jeg i det sidste lange stykke tid har knap nok været på, og jeg håber ikke, at i rollinger har lidt for meget overlast, så jeg skal ende med at betale for jeres psykologer, når i bliver voksne pga en dårlig barndom... XD Det er selvfølgelig en joke..

Mit liv har på visse punkter vendt på hovedet, som har gjort, at jeg måtte og må stadigvæk have min opmærksomhed på nogle helt andre ting, men jeg har tænkt mig at prøve at gøre mere ud af siden, da ja vi mangler en del :) og jeg vil gerne ønske, at den skal være velfungerende

Så igen super duper undskyld for den manglende tilstedevæærelse, ja der er ikke sket meget på vores kære side :/

Jeres ønskeliste.
I stedet for at jeg bare kaster mig ud i  at lave noget, som alligevel ikke er super duper vigtigt for jer, så hvad med at i kommer med de forslag, som i meget gerne vil have få gjort f.eks. manglende layout, manglende historie, ny class, manglende beskrivelse på steder eller noget helt andet :3
Så bare kom med dem :) Så jeg kan være med til at opfylde jeres ønsker til denne side, som i er en vigtig del af.

Påmindelse
Da vi admins har været meget væk, og derfor har det været svært at holde øje med alle jer nye om i nu spiller inden for sidens regler og mange andre ting, så vil vi gerne påminde jer om disse ting :)
- Hvis i går i stå med emner, så brug Kaosfaktoren)
- husk at i MÅ IKKE spille godmode, powerplay eller metagaming, hvis i oplever at nogen gør det, så bedes i at sende en anonymt pm til os admins, så vi kan se på det.
- Vi søger stadigvæk skrivearbejdere, så vi hurtigere kan blive færdigt med essencielle ting på siden.


Standby ting
Ja vi admins har haft sat en del  ting på standby som f.eks. et nyt world event, journalistrollerne, at virkeligt gøre brug af lederværktøjet og sikkert mange andre ting. Vi undskylder for de manglende ting, men på stående fod er det svært med den sparsomme tid at adminstrere det.

Vi søger en ny admin!
Vi kunne mere end godt bruge en ekstra hånd, så hvis i føler for at i vil gerne have en større rolle for siden, så send os en pm. :) Dog vil der være prøveperiode og andre ting, da enhver, som end får adgang til adminstrationen, kan fuldstændigt ødelægge siden, det ønsker vi ikke.
Men vi kunne lade jer komme på prøveperiode med nogle ting, som vi mangler f.eks.
- være ansvarlig for et nyt world event.
- Være ansvarlig for vores lederfunktion med lederbrugerne.
- layout og mange andre ting.
Alt dette kan uddybes, hvis i er interesseret i at have et ansvarsområde, om det så er et mindre et her i starten, en hjælpende hånd er bedre end ingen :)
DOG SKAL det understreges at Auriel har førsteretten til at være admin og derfor kan der ske, at i enten er nødt til at fratræde eller vi skal have ny fordeling af roller ^^

Med venlig hilsen
Mama admin
Medusa


Sidst rettet af Medusa 6/8/2014, 18:39, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/8/2014, 09:56

Ingen der vil respondere på dette? O.o
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/8/2014, 10:03

Måske der mangler meget - MEN siden er alligevel fed og værdig og emne god :)

De to andre sider jeg har profiler på , uw og vie skriver også at de mangler en masse , så det er typisk for sider som dette at der bare altid er arbejde :)
Så du må ikke få stress.

Jeg håber irl livet behandler dig pænt - elles smider du det liiiige til en samtale hos mig !xd
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/8/2014, 10:05

Men ja så ville jeg bare gerne vide, hvad i synes, at der lige her og nu mangler, hvad i lige har brug for at vide? :D

jepsen, der er altid arbejde, på den gode måde :D

Jamen jeg er jo Liv'et *fnis* XD XD
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/8/2014, 10:12

:) i gang med og skrive har en del dyr planter og har tænkt over nogle nye classes :) megatron er næsten færdig :) så vi arbejder :) kører mama :) og en ny race :)

jeg ved ikke med admin tingen :) har gang i en del Maria lige blevet færdig og skal have hende men skal til og have flyttet hende over på den nye computer :) og vil sige jeg godt kunne tænke mig og hjælpe mere men jeg langt fra sikker på jeg ville kunne overskue admin PT håber jeg du forstår men vil gerne slå så godt til som jeg ellers kan :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/8/2014, 10:16

Lyder rets så fedt ^^

Altså som sagt du kan bare have et mindre ansvarsområde, i starten vil du bare blive en moderator, så der er ikke så meget, som du kan. :) Men du kunne stå for en mindre ting som f.eks. et nyt world event, holder for lederrollerne(og sparke dem igang), samarbejde med journalisterne osv osv. Altså det behøver ikke at være det største ansvar
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/8/2014, 10:17

:) hmm vil gerne tænke over det :) første omgang :) men har faktisk en lille ide :) til et world event :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/8/2014, 10:36

Skyd frem med det ^^ over en pm vel og mærket
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/8/2014, 17:47

Jeg har lige fjernet alt spam XD og proppet det i dette emne :D
https://newworld.danskforum.net/t1128-adminnyhed-som-blev-til-spam-xd#24625
Så snak endelig videre, men stop med at spamme i admin nyheden XD
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/8/2014, 17:54

Min første besked var ikke spam, står gerne til rådighed hvad angår skrive arbejde. Kan bare ikke HTML opsætning. 
Vil også gerne være med til at skabe world event hvis vi kunne tale sammen om det på et tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/8/2014, 17:58

hov, kom jeg til at tage den med ups.. Nej den er of course ikke spam :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime6/8/2014, 19:31

Husk at komme med jeres ønskeliste, hvad i ønsker, at der skal ordnes på siden først! :D
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime7/8/2014, 12:16

Ja.... Håber du klarer den !!!

Forbedringer? Altså jeg er typen der elsker historie. Så det altid godt ^^ Men enlig tror jeg mest i mine øjne, ville den vigtigeste (eneste) forbedring jeg lige kan komme op med. Er at finde ud af hvad der enlig er i New World. Her snakker jeg om, hvad har de forskellige klaner og ligne har. Og hvad de enlig gør. For jeg har ærligt talt ingen ide ^^ og tænker det er noget vigtigt man kan bruge i emne. Altså ved at man tit bruger overfald og ligne fra The amigos. Men hvis man ser realistisk på det, hvor meget ville de så være til stede oppe i den nordlige del? Det ville jeg da gætte på at chancen for at det er en anden bande er større. Bare som et eksempel. Måske kunne man lave en side hvor alle klaner og ligne kan ligge sig selv op. Og raklamere for sig selv. Pg derved ville det være nemmer for folk at søge og joine klaner og ligne. Og for nye folk som søger efter at starte dem op ville have muligheden for at finde folk.

Har ikke set nogen, ikke spille efter reglerne. Og de gange jeg var så har jeg sagt det til makuro. Så det burde være i orden. Men tror også mange ikke er meget for at stikke, også selvom det er forbavsende bedste. Kan da huske da jeg begyndte, ville jeg ikke sige at folk var op uden set hvad ^^

Bah, det går nok ^^ I er måske super seje, men i er stadig mennesker! I har da også lov til at leve :)

Altså jeg har tid og er meget snaksagelig. Og pisse god til at argumentere :P Så tror godt jeg kunne være admin, med lidt træning selvfølgelig. Og mener slev jeg er ret kreativ og imødekommende. Men har jeg makuro til at hjælpe hvis det var det. Men der må i se om i kan bruge mig. ^^ i kan altid skrive hvis i er interesseret ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
Gæst
Gæst




Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime7/8/2014, 13:35

Så du ønsker dig en liste over bander og klaner, som fortæller hvor de hersker, hvad deres område (fagligt) er indenfor og store de er?

Der ud over en mulighed for de enkle bander/klaner at reklamere og dermed værge nye medlemmer.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime7/8/2014, 13:41

Altså en leder for en klan kan altid lave en ingame nyhed som kan være en tale, skriften på en flyers eller what ever, hvor de rekrutterer nye medlemmere, og som sagt så har vi et forum, hvor alle de store klaner er opskrevet i, som er under alt om verdenen og måske vil vi på et senere tidspunkt lave et kort over territorierne. :)

Men vi har jo skrevet under hvert sted eller rettere sagt på stedbillederne, hvem der ejer hvad, så man ved, hvem man har størst chance for at møde ^^
og så ville der komme noget uddybende, da vi regner med et lave noget lignende som beskrivelsen under Blackwood, hvor det er nemt at finde de oplysninger man behøver for det pågældende område ^^
se eksemplet https://newworld.danskforum.net/f39-blackwood
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime7/8/2014, 18:00

Yea det er sandt nok. Men tror i skal have opdateret den der leder side, hvor man kan se de forskellige leder og klaner :P

Men ja, det i nævnte var noget af det jeg havde i tankerne :3
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime7/8/2014, 21:20

Ja vi har også tænkt os at tilføje lidt flere klaner, da vi f.eks. mangler en god klan ^^ da alle er teknisk set onde eller neutrale :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime9/8/2014, 17:58

altså, jeg kan godt oprette en god klan, har styret en før, kaldet Paladins Of The People, en militær enhed da kun arbejdede for og modarbejde det onde, da var intet magisk over dem, udover de var nogle benhårde soldater, som udelukkede kæmper for det gode.

kan godt gøre Aegis Defences Services, som et firma med et par tusind ansatte, i form af private militær enheder, som arbejder for det gode? hjælper de syge og fattige ved brug af medicin, beskytter dem ved og bekæmpe corrupte klaner, bander, og meget andet, forude stille op når de svage bliver generet af de onde eller stærkere, forude prøver og oprette en nogenlunde god basic leve stil for folk ved og hjælpe dem med arbejde, fx hjælpe klanen med tøj og mad og den slags, og derved tilbyde penge eller mad? ved ikke om det kan tages op, men ja. det var bare en ide hvis i manglede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime9/8/2014, 18:23

Hvis du vil oprette en klan Sylvia, så send mig en ansøgning. Du kan tjekke de i forvejen oprettet klaner for at se hvad du kan skrive om din klan, ellers kommer jeg med spørgsmål til jeg kan få et klart billed af din idé og så sender jeg den videre til de andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime9/8/2014, 20:35

ta se deanta, dearthair.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)   Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeres ønskeliste! (admin nyhed)
» Nyt fra jeres IT admin! (Admin Nyhed)
» Nye ting, nye dyr osv. :) (admin nyhed)
» Uge 52. Nye ting :) (Admin nyhed)
» Vi søger kreative folk :3 (admin nyhed)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: