Jeg har ført efterlyst i en tidligere adminnyhed, hvad i gerne vil gerne have af skrivearbejde, som skal være færdig. - Altså hvis i ønsker historien for Louisville eller en helt anden by eller område. - nogle flere dyr i et eller andet område - hvad i end har behov for at gøre jeres opfattelse af the new world meget bedre, som i synes, at der mangler or what ever! :) - Eller måske noget helt andet, som i end synes, at der mangler :D
Fordi så vil jeg nemlig gå igang med det, som det første :3
Med venlig hilsen yours mama admin Medusa
Maria Leder.
Ingame Titel: : Leder af WFF Race : skærsild engel Navn. : Maria Tuhkan Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19 Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten. Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem. Partner. : ingen PT Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have. Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^ Antal indlæg : 204 Reputation : 2 Join date : 04/11/13
:D har sendt :D flere ting til Nochi :) han gerne skulle rette dyr og planter og køre tøjer :) omkring 16-20 ting :) der ud over har jeg en liste med 5 ting allerade igen :D
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Ja men nu spørger jeg jo ikke, hvad i har lavet :D men hvad i synes, som er vigtigt her lige her og nu for jer, til at i kan synes bedre om siden :D Om det så er historien eller beskrivelse om et sted folkefærd planter, dyr sygdomme WHAT EVER! :D
Maria Leder.
Ingame Titel: : Leder af WFF Race : skærsild engel Navn. : Maria Tuhkan Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19 Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten. Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem. Partner. : ingen PT Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have. Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^ Antal indlæg : 204 Reputation : 2 Join date : 04/11/13
altså :) tænker flere stater/byer like hollywood :D altså flere amkikanske byer :)
sygdomme kunne være fedt simpel hen en liste over særlige sygdomme som er unikke for new world :) med symtomer overlevelse chance og så videre :) vil kunne gøre en del for små emner og bruges til world event :)
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Og jeg elsker at læse historie om New world! :D Så mere af det! :D
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12