Hvad siger mon alle dine soldater til din hær af kælenavne til mig ? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 28/1/2013, 16:15
Hvad de ikke ved, har de ikke ondt af :P
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 28/1/2013, 18:02
*En af hendes undersåtter,som kan gøre sig usynlig har sneget sig ind på basen og hacker det, så alt det hun siger igennem mikrofonen bliver lydt over hele Occulta*
Wanna bet that they will never found out, what they don't know? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 28/1/2013, 22:54
Medusa, jeg syntes du skal være en sød pige og holde din søde mund lukket :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 29/1/2013, 15:31
Uuhhh generalen og hans forkærlighed for kælenavne bliver afsløret xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 29/1/2013, 15:45
Random shit flying out of my mouth :D
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 29/1/2013, 17:34
Dust det lyder klamt xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 29/1/2013, 18:50
Måske klorin skal i kloakken xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 12:37
Jeg tror, at virussen åbenbart ligger og lurer, da de sidste sider har sneglet sig der ud af :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 13:14
Den er blevet forpustet xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 14:43
Så kan det være, at vi lige kan selv nå at få forsyninger og ammonition imod denne virus, selvom jeg er mafiaen og du er militæret, så må vi sku blive enig om, at vi har en fælles trussel :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 14:51
I er da SÅÅÅ kære at høre på. Optimisme!! Sådan drenge! Det behøver verdenen da også.
Om i så dannede fælles hær, ville jeg være for stor en håndfuld for jer ; )
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 15:10
Så er det godt, at jeg har sendt Angelique efter dig :D Hun skal nok gøre kål på dig! XD Eller måske skulle jeg hellere sende Payne, hun ville suge sjælen ud af dig :D
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 15:19
og du tror ik at det vil smitte dem ret så meget!? :O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 16:00
Ny lov: Alle skal fange og dræbe alle mus de bare ser skyggen af! For hver mus de fanger, for hver gang må de kysse min fantastiske storetå :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 16:57
Argh...
Argh !
Jeg mener ....mus og stortå :affraid:
Argh general Zolner.
Du må have et bedre tilbud end det ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 18:46
*kalder alle sine folk tilbage* Nej tak, vil ikke udsætte mine folk for at kysse din storetå :D
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 18:59
:lol!: *Goku med et lol banner! xD*
jeg takker også nej tak! :O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 19:01
eller jo jeg vil gerne, hvis jeg må slikke den med mit døde savl, så den kan begynde at rådne og falde af lige så stille og roligt :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 19:57
... Vladimir, du skal nok få en bedre belønning, vi er jo allieret i denne krig :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 30/1/2013, 20:34
øv håbede ellers lige, at jeg kunne gå i oversavle mode :P Hvad med, når jeg jo allerede er død, så kan min krop ikke blive smittet med virusser, hvad med så, at jeg bare dræner pigebarnet? *ser på Millicent med rødglødende øjne af sult*
Makuro First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 00:16
*lister stille over og gemmer sig i hjørnet*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 07:39
*Hans to slangede 7 meters lange søskende kommer også op med siden af ham og ser sulten på hende med deres store tandrækker af sylespidse pirattænder*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 08:24
*Oh no* Nææ nej nej
* stiller sig bag general Zolner * Vil du lade dem slippe afsted med... Det.?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 08:52
Jeg lover Herr General, at du vil få en masse goder, hvis du laver mig dræne hende :D Som f.eks meget meget billig olie til ca 0,5 øre per liter :D