*skælver* Please .... Nikon .... Hør ikke på ham ?!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 10:01
Well hvad skal man gøre, skal man være ansvarsfuld og tage imod tilbudet og så slippe af med verdens trussel, eller skal man beholde pigebarnet, som man sikkert ingengang kan få køvl hos :D :D :D *Forbereder sig på at blive drabt af et kvindemenneske*
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 18:24
More Random shit der flyver ud af min mund XD
Jeg er ligeglad med hvor klamt det lyder men ingen skal true min spam lyst XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 19:14
It's a deal Vladimir! *skubber Millicent frem*
Præcist, hvorfor lade problemerne leve, når man kan komme af med dem?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 19:22
*Diana hvisker noget i øret på Vladimir* Jamen dog, jeg kunne også prøve, at forvandle hende til en vampyr :D Så ville hun blive et evigt problem :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 19:37
* føler sig svigtet og hvæser stille til generalen*
Jeg skal fandme give dig problemer du!
* ser bedende på Dust..A littlel help here?*
Vladimir...glem det!! Bid er et no no her.
:)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 19:45
*Stiller mig så Millicent kan gemme sig bag mig*
Hold jer væk fra Millicent i må ikke skade hende ellers angriber jeg jer xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 19:57
Haha, kom an :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 19:59
* skuler til generalen*
Dust! * forsøger nå over til ham*
Dust First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 20:03
Jeg tror min ven Samehada ville være utroligt glad for at mæske sig i energien fra en vampyr med en 3 enigheds energi som Vladimirs og et simpelt menneske kunne da være en dejlig forret :D
*Kommer helt hen til Millicent siden ingen andre vil hjælpe hende*
Har de det godt kære Millicent? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 20:05
* ånder lettet ud* Endelig en gentle man! Bedre nu, end for fem minutter siden, tak * smiler udfordrende til Vladimir og Zolner*
Dust First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 20:09
Det var da godt og denne tjeneste er på min regning :D
*Tager Samehada frem i tilfælde af kamp*
Oh Millicent kunne du opdatere mig har ikke læst alt igennem siden jeg svarede den anden dag? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 20:31
En masse bøvl fra de herre .....intet vigtigt :) - og tak....jeg er meget heldig.
Dust First Class.
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 20:53
Det er da godt at vide at jeg har blandet mig i noget mindre vigtigt x)
Jeg vil nu ikke kalde det held måske er der en mening med alt dette XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 20:57
Det er bare hævn for den der forlovelsesting!!! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 20:57
Meningen er at jeg ....overlever...håber jeg sandelig....det ER vigtigt....
* hvisker til Dust* de siger jeg er en....virus....en spamvirus!
De.. * nikker mod generalen og vlad og co* - de virker ikke til at bryde sig om mig o.o
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 21:04
Well Vladimir kommer til at i hvert fald reagere over den der forlovelse der, som du havde bildt Auriel ind med :D At Vladimir og du var forlovet :D Altså sådan noget gør man bare ikke tsk tsk især ikke til en, som er forrige gammel bedste ven til Vladimir :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 21:22
Øhm......nu har Auriel jo ikke afsløret HVEM den forlovede skulle være, måske han holder det for sig selv- og bare ville advare Millicent? ^^
Og hun anede ikke de var venner! O.o * sukker*
En hvordan en lille hvid løgn kan vokse sig større XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 31/1/2013, 21:39
Nej men når han ser det blikAuriel sender til Millicent, så kan han ligesom gætte sig frem til det ikke? :D :D Især da han stadigvæk kender sin "ven"
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 1/2/2013, 00:41
*kommer frem fra sit hjørne og stiller sig i midten af det hele*
SÅ tager vi det med ro folkens!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 1/2/2013, 06:33
*jubler indvendig *
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 1/2/2013, 07:06
hahaha du slipper ikke for the calvarinos' kløer lille millicent :D
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 1/2/2013, 08:19
DET gælder også dig Hr. Vladimir!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 1/2/2013, 08:53
Vladimir, hvornår spiser du hende, den her snak keeder mig!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Millicents Spammetråd 1/2/2013, 10:09
General Zolner .... Hold din mund! Du forærer da ikke et menneske- eller næsten menneske til en vampyr ? Hvor er du... Strid:/