så i dag i engelsk kede jeg mig og lavede nogle lymrics som jeg syntes jeg ville dele
Blaine to blame
The once was a man named blaine he snorted three lines of cocaine drove to find a hooker locked her inside a locker and beat her to death with a cane
Lulu and her master
there once was a girl named lulu an apostel of the dark lord cthulu she summoned her master it was a disaster and now we have a hungry cthulu
jack the joker
there once was a man named Jack his brother got shot in the back he held the gun thougth it was fun and then everything went black
hvis folk selv vil prøve skal de være velkommne
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 13:51
Lol - love it :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 13:52
jeg elsker Lymrics
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 14:27
De er på dansk ofte meget dirty xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 15:29
kan bedre lide de mørke der findes på engelsk
Gæst Gæst
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 15:30
gode rim dog ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 15:31
jeg takker William, og er enig med dig, de mørke er bare bedre
Millicent Event Admin
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 16:02
Jeg kan lide dem alle - blot ikke de HELT slemme , de bliver så lidt for meget for min smag xD
Men dem der er her er skønne :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 16:05
tak millicent C:
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 17:12
This one is very evil. ^^ i hope you like it.
There once was a nice boy called Jeff Who sadly was both blind and deaf. Bud the did love the flesh Of dead people- so fresh, and soon became the worlds finest chef
Gæst Gæst
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 17:43
den er god Clara, har du selv skrevet den ^^
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 17:50
Ja, det er ikke helt nemt, men det tager ikke så lang tid når man først har en ide. :P ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 18:49
Awesome at se sine rollinger være kreative :D
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 19:41
Det mørk og brutale... meget specielle :3
Evan Third Class.
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 19:50
No one ever said; a Heiku had to make sense. Refrigerator.
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 19:56
Det er meget sandt o.o
Evan Third Class.
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 20:51
I teorien kan man bare sætte random ord sammen til et haiku, så længe de bare følger reglerne. ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 21:23
unlucky Juno
there once was a girl named Juno she went to the zoo to train judo she fell on her head now shes dead about to be eaten by a komodo
Millicent Event Admin
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 23/10/2014, 21:50
Stakkels tøs XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 24/10/2014, 13:17
clara was out of luck cause jack didnt give a fuck cut up her flesh oh so fresh and sold it for a quick buck
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 24/10/2014, 13:22
Dear Arma, you remind me of shawama. 'Cause you're hot then you're cold. You're yes then you're no. You might even get bold! Then don't mind if I go…
:P
Gæst Gæst
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 24/10/2014, 14:05
Lamia was a sweet little girl who found a new pet to give a twirl it was a disgrace it bit off her face it was so bad you could hurl
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: lymric fun (kreative rim) 24/10/2014, 14:31
Deus was a demon, who tried to be awesome like Freeman. He thought he had class, but he only like his own sweet ass. Deus, he had a hat, but it was just a dead bat. Deus, why a bat? "Because I couldn't find my cat." Cats have swag he said.