Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Søger kreative minecraft folk! (reklame) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Søger kreative minecraft folk! (reklame) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Søger kreative minecraft folk! (reklame)

Go down 
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Søger kreative minecraft folk! (reklame) Empty
IndlægEmne: Søger kreative minecraft folk! (reklame)   Søger kreative minecraft folk! (reklame) Icon_minitime7/8/2015, 21:29

Halløjsa folkens ^^

Mig og min bedste ven har en realm i minecraft, hvor vi har haft inviteret en del venner derpå til at bygge awesome ting,
Desværre er de fleste af vores venner generelt inaktive, så mig og ham er rigtig ensomme derinde :P

Så vi søger nogle kreative sjæle, om i så er nye eller gamle, som ønsker at komme på en fælles server(realm), hvor i kan udfolde jer med kreativitet.
Vores world er i et mere middelalder, steam punk, fantasy, og/eller gothic setting, men hvis i har nogen ideer udenfor eller i tvivl, så spørg endelig!
I behøver skam ikke være erfaren, da vi alle startede jo som noobs, men vi ser helst gerne nogen, som ønsker! at være aktive og ikke nogen, som kun logger på en gang om måneden i et lille x antal tid eller lign. :) selvfølgelig ikke konstant, men 1-2 timer om ugen ville være dejligt. :) gerne helst mere. :)

vær med til at bygge fælles store projekter eller gå igang med at lave dine egne projekter
eller er du en af dem, som elsker hjernevridning og bygge awesome redstone ting,
Eller hvis du bare har lyst til at tosse rundt i survival før du vil bygge store ting, så er du også velkommen!
så har vi uden tvivl brug for dig :)

I bunden er der nogle screenshots fra serveren, så i kan se, hvad for nogle ting vi har bygget, og således i ved, at vi ønsker at lave noget seriøst ^^

nogle tekniske ting:
- hvordan joiner jeg?
Skriv til mig enten på emnet her eller privat besked, så skal jeg bruge jeres minecraft navn, så jeg kan invite jer til serveren. Desuden vil jeg meget gerne høre, hvorfor i selv gerne vil på serveren og om i har tænkt jer om at være aktive. :)
Så aftaler vi en tid, hvor vi mødes på serveren og jeg eller min bedste ven får introduceret jer ^^

Hvad bygger vi på serveren?
Vi bygger alt fra grotter/dungeons med masser af redstone fælder og andet sjov, til kæmpeskove, flyvende øer, kæmpemonstre, til store byer fra middelalder by, steam punk byer eller byer i kæmpetræer, missioner/quests og alt muligt andet! :)

- World'et selv.
Det er vanilla, så ingen mods. Det er den nyeste update, som vi kører med ^^
men vi gør selvfølgelig brug af commands osv. :P

- Det anbefales:
at hvis i ikke har det, så skal i uden tvivl få installeret optifine, da ellers vil det blive et laghelvede for jer.^^
og vi bruger john smith texture pack (det er ikke obligatorisk, det anbefales kun :) således at hvis i ingen texture pack har, så ser det langt pænere ud, og hvis i allerede har en, så ville det se ens ud, da nogle ting ser mærkelige ud afhængigt af texture pack )
Hvis i ikke kan finde ud af at installere disse ting, så hjælper vi gerne :)

Jeg håber, at der er nogle kreative minecraft folk på denne side!!
Lige meget om i er noobs eller pro!
Og hvis i ikke selv vil, så hvis i kender nogle venner, som gerne vil, så ville det være mega mega awesome :)

og hvis i har nogle andre spørgsmål, så stil dem endelig :3

Yours
Liv(ProfaneValkyrie) og Fera(min bedste ven)

Windvalley city
Søger kreative minecraft folk! (reklame) Logo11

Inde i kirken i windvalley city
Søger kreative minecraft folk! (reklame) Logo13

Hemmelig undergrunds by til næste by.
Søger kreative minecraft folk! (reklame) Logo14

Littlewood forest
Søger kreative minecraft folk! (reklame) Logo15

Bjerg steampunk by
Søger kreative minecraft folk! (reklame) Logo16
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Søger kreative minecraft folk! (reklame) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger kreative minecraft folk! (reklame)   Søger kreative minecraft folk! (reklame) Icon_minitime9/8/2015, 18:25

Er der ingen andre minecraft herinde? Ude over @Nochi @Makuro @Payne @Nocturne som allerede har joinet. :P?????
Tilbage til toppen Go down
 
Søger kreative minecraft folk! (reklame)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vi søger kreative folk :3 (admin nyhed)
» Søger folk, som kan overtage mine karakterer ^^
» lymric fun (kreative rim)
» Efterlyser folk som gamer Killing floor og andre spil.
» @ New World søger Journalister

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Reklamehjørnet-
Gå til: