Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Spørgsmål til alle - emne indhold  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Spørgsmål til alle - emne indhold  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Spørgsmål til alle - emne indhold

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Spørgsmål til alle - emne indhold  Empty
IndlægEmne: Spørgsmål til alle - emne indhold    Spørgsmål til alle - emne indhold  Icon_minitime4/11/2014, 12:52

Halløj mine Newworld brødre og søstre
Jeg er nysgerrig på - Hvad er et godt emne efter jeres mening? Det simple svar er vel altid "godt detaljeret, og noget man kan svare på" Men hvad slags ting kan i lide i emner? action? rolig snak mellem karaktererne? sex? skræmmende emner?

Hvad kan i lide at se jeres emne partner ligge op til, af spil. Hvad er indenholdet i et godt emne.
Tilbage til toppen Go down
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class
Lazumbra


Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348
Reputation : 2
Join date : 22/09/14

Spørgsmål til alle - emne indhold  Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til alle - emne indhold    Spørgsmål til alle - emne indhold  Icon_minitime4/11/2014, 14:11

en god historie, for mig er det vigtigt at det er spændene, det kan være hvad som helst, som en god bog så skal det give mig en desperation efter at finde ud af hvad der sker neste gang, så er det lige meget om det er om sex, vold eller bare en samtale
Tilbage til toppen Go down
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.
Veronika


Race : kamæleon
Navn. : Veronika Corona
Alder : 18
Evner/Classes. : Beskytter
Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende
Partner. : Maybe
Slaver. : N/A
Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD
Antal indlæg : 604
Reputation : 1
Join date : 03/11/14

Spørgsmål til alle - emne indhold  Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til alle - emne indhold    Spørgsmål til alle - emne indhold  Icon_minitime4/11/2014, 14:41

Altså jeg elsker emner med sex indhold, men de andre kan vel også være okay, men jeg er den type som blir mest opslugt af sexemner
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Spørgsmål til alle - emne indhold  Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til alle - emne indhold    Spørgsmål til alle - emne indhold  Icon_minitime4/11/2014, 15:06

Mmmmmmm det er altså umuligt for mig at svare på , for det er ligesom fyldt chokolade - jeg kan lide det meste der er xD

Men  generelt set , så er selve historien i min karakters liv det vigtigste , på den måde at det skal føles ægte og troværdigt
( naturligvis  i forhold til og i sammenspil med den eventyr verden man nu engang er i )

Jeg elsker at læse andres action emner , som jeg selv stinker til at lave xD
Jeg prøver virkelig når der dukker en fæl Npc op i ny og næ- men mine mandelige/ kvindelige  action natur talenter , må sidde med nogle små smil , over mine tøse forsøg !

Almindelige emner hvor relationer bygges op og udvikles , er jeg meget   Glad for , da det for mig støtter op om den ' ægthed ' jeg holde af .
Derfor vil man aldrig finde mig i aftalte emner med venner/ fjender  og slet ikke kærlighed , da det skal opstå spontant.

Jeg har prøvet -men mine piger lever deres eget liv ,når først emnet starter og det er svært at være fjende med en man så pludselig har sympati for.

Sidste der endte jeg med at sætte en mafia dude fri og give ham penge ( han havde mistet den han elskede , hun var død - og deres datter og ham havde det svært.)
Jeg skulle fælde ham og havde lagt en fælde - men endte med at gøre det andet . Det var stik imod hvad vi havde aftalt i et tre mands emne xD .

Humor - jeg ELSKER humor !
Og jeg er lige stor fan af både korte og Lange indlæg.
Det betyder ikke en døjt for mig :)

And the sex thing -
Jeg har ALDRIG haft et emner med random sex og kommer heller ikke til det . Det er kedeligt for mig , så heller lege lidt irl xD
Men ..... Hmmmmm..... Passer det ind i et emne , så har jeg 'lært' at overvinde min generthed , eller leve med den , for så kan jeg faktisk godt lide det. Det skaber en helt anden form for intimitet mellem karakterens.
Men at lave eller læse et ' vi mødes og jeg torturerer dig eller vi har sex' emne , det er ikke mig.

Det bedste ved emner er dig at vi alle er forskellige , i skrive stil og i smag !! Og Thank god for det.

Men at sige det kort :
De bedste emner for mig er når jeg ind imellem i et indlæg , efterlades med en følelse der kan mærkes i min krop.
Enten jeg griner, bliver trist , bliver overrasker , bliver vred , bliver lidt forelsket osv osv
Alt der gør man glæder sig til at læse det næste indlæg- og glæder sig til at svare :)


Jeg har haft SÅ mage skønne emne partner og jeg håber at få mange nye.

Der er dog en håndfuld der har været med fra Day one - Abbie , Medusa , Sean og Sakref !
De har formet mig Og givet mig appetit på denne verden.

Og så er der to andre der har haft en helt unik betydning jeg ikke behøver uddybe her.
Men på nw kender i dem som Auriel og general Zolner/Alex ( tidligere admin )
Dog er min historie med dem langt mere fyldig på andre karakterer.  

Så - en særlig tak til Zolner der altid vil have en bid af mit hjerte.

Og til Auriel - for at passe på mig og give mig lysten til at emne igen.




(( undskyld - min feber gik først væk i går , så jeg er lidt øøøhhhhh ja ! )) xD


Sidst rettet af Millicent 4/11/2014, 15:56, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.
Veronika


Race : kamæleon
Navn. : Veronika Corona
Alder : 18
Evner/Classes. : Beskytter
Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende
Partner. : Maybe
Slaver. : N/A
Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD
Antal indlæg : 604
Reputation : 1
Join date : 03/11/14

Spørgsmål til alle - emne indhold  Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til alle - emne indhold    Spørgsmål til alle - emne indhold  Icon_minitime4/11/2014, 15:53

Egentlig nu når du sir det mils så er jeg enig med dig på en måde. Men jeg elsker sexemner men det skal selvfølelig ikke være noget som helt er besluttet på forhånd, det skal virke naturligt ja. Har frøvet at aftale sådan et emne før. Men ja virker ikk naturligt nej xD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Spørgsmål til alle - emne indhold  Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til alle - emne indhold    Spørgsmål til alle - emne indhold  Icon_minitime5/11/2014, 17:28

Jeg er enig med Lazumba, det skal være som at læse en fantastisk bog! Jeg selv elsker mange genre af bøger og derved forskellige slags emner.

men jeg elsker allermest emner, hvor man kan "føle" den anden person, altså hvor emnet virker meget personligt, altså hvor man føler karakter og man virkeligt kan forstille sig, at man virkeligt var i situationen :)

dog elsker jeg emner med logik/realisme. Altså tingene skal stemme i særdeleshed i overens med verdenen og det realistiske(hvis man da kan kalde monstre, magi osv realistisk XD), fordi der er intet være for mig end når tingene ikke stemmer i overens, at der pludseligt sker noget, som virkeligt ikke hænger sammen både i henhold til verdenen, personens evner osv.(altså godmode eller powerplay er NO GO, andet hvis jeg vel og mærket må spille lige så grovt XD hvilket nok ville gå rets så meget galt)

Men ellers elsker jeg detajler! og jeg elsker folk, hvor man kan genkende deres skrivestil, fordi det viser noget ved deres skriveevner og giver den der "romanfølelse" :)

ja jeg kunne skrive en roman om dette :)
og vil takke en 100.000.000! gange for de fantastiske personer, som jeg elsker at skrive med :3 såvel nye som gamle!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til alle - emne indhold  Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til alle - emne indhold    Spørgsmål til alle - emne indhold  Icon_minitime15/11/2014, 20:43

Hmm, den perfekte tråd er vel en der bliver ved med at overraske, og lade dig vise mange forskellige sider af din karakter - og se mange sider af din(e) modpart(er). En tråd der indeholder lidt af hvert, noget roligt og noget lidt mere spændende/hektisk. Nogle begivenheder der ligesom bare foregår helt af sig selv, sådan helt magisk, og bare synes at løbe ud af dine fingre og skrive sig selv. Gerne hele molevitten du; horror, sex, action, hygge.

Tja... egentligt bare emner med dig, tror jeg sgu Abbie~
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Spørgsmål til alle - emne indhold  Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til alle - emne indhold    Spørgsmål til alle - emne indhold  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Spørgsmål til alle - emne indhold
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» (spørgsmål til alle) Ved i hvordan man sætter musik ind på profilen?
» Sex legen XD [18årig-indhold]
» (spørgsmål til folkens) Where are you people? :D
» Wondering (spørgsmål til skyrsenglen)
» Spørgsmål til jer brugere: Verdens dyr.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Spørgsmål, ideer og ris/ros.-
Gå til: