Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: øhm spørgsmål? 12/1/2015, 16:00
Hvordan er det helt præcis meningen, at man skal kunne logge af sin profil igen, når nu log af knappen der plejede at sidde, oppe sammen med profil og beskeder, er blevet fjernet? For jeg kan ikke se den nogen andre steder XD
Og som et lille forslag, bare en personlig mening fra min side af, så synes jeg det ville være pænere, hvis i tog den tekst i har i toppen hvor der står "the new world velkommen til den nye verden på jorden år 3824" og knaldede et baggrunds billede på, da det ville give et meget bedte visualt indtryk af siden ^^
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 12/1/2015, 16:37
Oppe i højre hjørne klikker du på "Velkommen Gæst" og så kommer der en menu og nederst er der Log ud. ^^
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 12/1/2015, 18:56
Jeg vil da gerne sige at ...som bekendt sidder min rulledimsen fast og kommer ikke ud ....så jeg kan heller ikke logge af. Ikke at det gør det store, men det ser bare lidt sjovt ud at være online 24-7 når man ikke svare XD
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 12/1/2015, 18:57
Alle bliver logget af automatisk af x tid. ^^ Det er en af måderne de her sider fungerer på, så bare rolig Milli du står ikke som online konstant. ^^
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 12/1/2015, 19:17
Good to know - for det kunne godt betyde træthed i knæene , you know nocturne xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 12/1/2015, 20:48
Jeg synes nu bedre om det, da den sad hvor den plejede, for jeg bruger ikke rigtig det der forumotion, og den er faktisk lidt irriterende når man er på sin tablet, for den fylder en lille del af skærmen, og når man zoomer ind på noget som helst, så kan man ikke bruge hele den der bar, så man skal nærmest trykke på den med stor præcision, for at ramme det man skal bruge på den ^,^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 12/1/2015, 21:28
Mmmmm ja det lyder da ikke godt, at den skaber så meget tablet problemer.
og baggrund vil der komme bare rolig. :) Jeg skal bare have tid til at lave det hele og få baggrunden til at makke ret XD
Dust First Class.
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 12/1/2015, 21:35
Awesome mama admin :B
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 12/1/2015, 21:40
Det var nemlig meningen at værktøjsbaren skulle gøre det hele lettere og gøre at siden fik et pænere flow sammen med alle de andre ændringer, som endnu mangler :) (fordi det meste ville blive samlet der) men ja hvis vores tablet brugere ikke kan bruge det, så er det ikke godt! Men jeg prøver at se, om jeg kan få noget support fra forumotion, de plejer at være super gode :)
og ja måske kommer den rigtige baggrund i morgen :)
Dust First Class.
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 12/1/2015, 22:10
Den ville hvertfald blive mere brugbar for tablet brugere, telefon brugere, og andet i den retning, hvis den lige som selve siden, blev forstørret og formindsket når man zoomede ind og ud, og at man så kunne komme til begge ender på den, selvom man var zoomed ind på den ^^
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 13/1/2015, 09:57
Nu har jeg tilføjet en kode til det med zoomproblemet, prøv at se, om det nu går bedre for dig :)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 13/1/2015, 11:17
Og nu er der kommet baggrund på, og regner med, at sådan få lavet baggrunden på forumsene gennemsigtige og shit, således det hele kommer til at se noget kønnere ud med baggrunden og det :3
Millicent Event Admin
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 13/1/2015, 12:15
Man kan stadig ikke zoome og jeg savner mine genveje xD
Du skal låne en mobil eller iPad og se hvor tosset det opfører sig xD
Dust First Class.
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 13/1/2015, 12:22
Den prøver at tilpasse sig når man zoomer, men så snart man har zoomet ind, så gør den bare som før ^^
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 13/1/2015, 12:39
Så det hjælper ikke at trykke flere gange?
og genvejene er bare ude i siden i stedet for, under menu.
kan du sende et billede af det dust, da jeg er ikke sikker på, at jeg forstår hvad du mener?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 13/1/2015, 12:48
Nej det hjælper ikke at trykke flere gange 0.0
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: øhm spørgsmål? 13/1/2015, 13:28
Kan i ikke tage et billede af det, når i zoomer ind? da det er meget svært for mig at skulle forklare det videre :)