Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 1/3/2015, 22:01
Pistacie, nougat og karamel
Hvis du var kendis, hvad ville du så være kendt for? :)
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 1/3/2015, 22:25
nok rede en masse mennesker eller så vil jeg være punk sanger (men jeg tvivler på at man kan blive en kendis af at være en punk sanger)
hvis du har madpakke med i skole/ på arbejde, hvad er der i den
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 1/3/2015, 23:05
Min ville være fuld af kød, og noget med kød på eller blandet sammen med kød :b bare der er kød XD
Hvad er din livret?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 05:42
Jeg har mange , men i dag hmmm and med brunede kartofler *slurp
Glemte lige spørgsmålet :
Har du et 'kendetegn ' fysisk ? ( lille næse , store øre, et ar på armen , tatto i panden , manglende underlæbe - something ?):)
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 10:39
Æblekinder åbenbart...
Hvem er din bedste ven?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 10:58
Min bedste ven, er ham der ejer karakteren bloodknight (:
Har du nogen rival?(det kan være overordnet rival, eller rival i noget simpelt:b)
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 11:51
Enlig ikke, har ikke brug for sådan noget! :P
Kan du programmere?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 12:20
Ja ! Og efterlade hele Danmark og omegn i forsøget ! ( nej det kan jeg så ikke )
Kan du lide øl - og i så fald hvilken er din favorit ?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 12:35
Ja for fanden da!!!! Elsker det ! Og Wiibroe er den bedste!
Drikker du vin
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 13:31
Kun engang imellem, men er ikke lige frem en foretrukken drikkevare ^^
Elsker du sovs?
Natasha Nybegynder.
Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen. Race : Elder. Navn. : Natasha Von Calvarinos. Alder : Ca. 2500 år. Evner/Classes. : Nekromantik. Bosted : Borgen Sem'ya Doma. Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia). Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos. Slaver. : Nice and fresh, please. Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation. Antal indlæg : 125 Reputation : 0 Join date : 28/08/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 16:56
Not at all.
Elsker du alkohol?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 17:15
Ja selvom elsker er et stærkt ord ^^ Men hvis det er det rette alkohol, i den rette mængde(altså ikke for meget) og i sammenspil med de rette ingredienser, så kan det smage fantastisk! ^^
(stjæler samme spørgsmål, da det er et godt et) Elsker du alkohol?
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 17:56
Jeg kan godt lide alkohol, hvis jeg skal have en sjov aften i byen eller til en fest. Det hæver stemningen og ophæver de grænser som holder en unødvendigt tilbage - bliver det indtaget i de rette mængder vel og mærke ;) Men jeg drikker ikke til hverdag, for det synes jeg er uansvarligt når jeg arbejder med børn, uanset hvor meget alkohol det er.
Ledet lidt ud fra alkohol spørgsmålet: har du nogensinde haft et one night stand og hvad er din mening om det ? :)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 19:03
Jeg har haft en one night stand, and it was greeeeaaaattt XD nok fordi jeg scorede et kærestepar eller de scorede mig afhængigt af hvordan man ser på det XD men ellers er jeg ikke til night stands ^^ jeg vil stadigvæk gerne kende vedkommende hvis jeg skal hjem og "overnatte" hos dem :)
hvor mange har du haft flirtet(og mere) med igennem tiden? :P
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 19:24
Åhhhhh jeg ved ikkE hvor mange jeg har flirtet med igennem tiden, og det kan nok ikke tælles på 2 hænder. Jeg synes det er sjovt og udfordrende at flirte, men det er dog sjældent jeg er interesseret i mere end det. "Mere" kategorien er afgrænset til 4-5 stykker og "mere mere" endnu mere indskrænket xD lige nu er flirteri dog sat på pause IRL, for der er en miss derhjemme.
Hvad er din bedste fulde-historie ?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 22:14
Det er en lang historie, der indbefatter nogle black outs, og 2 af mine gamle bagervenner XD
Hvad er din yndlings bog? (:
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 2/3/2015, 23:43
Min yndlingsbog... Hmmm den er faktisk svær, vil nok sige enten SKygger over fraterna, eller den 3. eller fjerde bog i erik-menneskesøn serien. ^^
Hvad ser du som det bedste tidsfordriv?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 3/3/2015, 05:43
Film. At leve sig ind i en god film , hygge og smovse imens er favorit useriøs tidsfordriv. At emne er da heller ikke så slemt ! :)
Hvad hænger på din væg ? Hvis der altså hænger noget xD
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 3/3/2015, 08:02
Nogle billeder min storesøster har malet og et ægyptisk maleri fra en gade kunstner! :P
Hvad skal du sådan en tirsdag?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 3/3/2015, 08:06
hm... kedelig skole ^^
Hvad skal man lave når man keder sig?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 3/3/2015, 08:24
NW! :P Skrive med folk, facebook, læse lektier, eller følge med i timen ikke pho? :P ;)
Hvad for en telefon har du?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 3/3/2015, 09:46
(jammen det er kedeligt at følge med D:)
Hm... en samsung galaxy s4 mini
HVORFOR SKAL DEN MOBIL HAVE SÅDAN ET LANGT NAVN D:
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 3/3/2015, 10:00
Fordi det er er sejt? Ellers har jeg ingen ide....
Har du nogle kæledyr? Hvis ja hvilke?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 3/3/2015, 10:05
ja! jeg har en lille missekat :3
hm... har du et godt headset?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 3/3/2015, 10:41
Faktisk er det høretelefoner, og de skal snart skiftes ud, for de er ved at være slidte XD
Synes du, at min lærling Phoenix er noget af det kæreste i hele verden? XD