Når jeg har lyst. Og det sjældent. Vil hellere bruge penge på andre ting.
Hvad er det mest forfærdelige emne i har haft?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 11/11/2014, 22:25
jeg har kun haft gode emner og gode emnepartnere
hvad er det bedste emne du nogensinde har haft
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 07:26
Det bedste emne jeg har haft, var på deploratus for laaaang tid siden. Det hed "The Beginning" og var med Crazie(Medusa her) og Camille (Millicent her), men det var måske mere på grund af hvad det førte med sig, for har haft rigtig mange gode emner med rigtig mange gode mennesker :)
Hvad er det skøreste emne du har haft ?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 14:02
Skørt er svær at definerer da jeg har haft mange fantasifulde emner - men på lost da jeg fandt en lille bitte pige , der var ved at lide drunkedøden og tog hende med hjem - fordi hun ikke anede hvem hun var. Det viste sig Sakrefs datter Zaela , der i løbet af en uge voksede sig til en stor frodig og særdeles kærlig kvinde , der gerne ville besøge mig ( camille ) om natten 'og lege hale leg '
- det var lidt anderledes xD og jeg tvang da også Sakref til at komme og hale hans datter i ørene , men hjem da hun mente camille skulle bindes så modstand ikke var mulig xD The end : dyden var intakt !!
Mest sørgelige emne ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 17:50
Kan ikke huske et eneste sørglige emner. Tror ikke jeg har haft et
Hvilken kendt person ville i helst have bliv statsminister? behøver ikke være en politiker, faktisk er det sjovere hvis det ikke er en politiker i vælger :P
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 19:24
Ansel Elgort ! Så skal jeg da godt nok tage al den politik den kan trække xD
Hvem skal serverer for dig under en privat middag , hvis valget er frit ?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 19:24
Ansel Elgort ! Så skal jeg da godt nok tage al den politik den kan trække xD
Hvem skal serverer for dig under en privat middag , hvis valget er frit ?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 19:25
NEJ NEJ NEJ JEG RWTTER MIT SVAR TIL
AGENTUM !!! - så er han da nød til at sige et eller andet :P
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 19:27
(( og når jeg har rwttet mig svar , så har jeg tænkt mig at Rette det bagefter - da jeg synes de to ting ligesom går hånd i hånd !))
Ja ja - JEG CYKLER - så SKAL det jo gå galt ! XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 19:36
Hvis jeg måtte vælge kun en person, skulle det være Lilje. Hvis jeg måtte vælge flere skulle det være Lilje, Scarlett Johanson (skuespillerinde) og Liv.
Hvis du skulle køre en bil med bind for øjnene, og du skal køre efter anvisningerne fra personen på bagsædet, fordi du ikke selv kan se - hvem ville du vælge at have på bagsædet? Og du skal vælge en fra reality tv på tv3
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 19:37
O.o jeg tror bare, at jeg besvarer det spørgsmål, som du skrev for 3 beskeder siden :D
jeg ville vælge min bedste ven :3 Jeg ender sikkert med at dø under middagen pga at jeg ville grine så meget, at jeg får maden galt i halsen, da han har en vis "charme" at gøre tingene på og fordi han kender mig så godt, at han ved, hvordan han skal få mig til at rulle rundt på gulvet XD jeg kan bare se det for mig, han laver krabbedansen eller søløven, mens han kommer hen med maden til mig XD XD XD
Hvis du fik mulighedne for at få den bedste middag i verdenen for to, hvem ville du vælge at spise sammen med?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 19:49
Jeg ville nok vælge min mormor :P Eller en mandelig ven. Eller lilje. Jeg ved det enlig ikke, men tror der er mange som jeg ville syntes var sjovt at spise med.
Har du overvejet at gå ind i politik?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 20:55
Flirtet med ideen kort, og droppet den for at nurse om de svage fra en anden vinkel :)
Og til det med bilen ..... Jeg napper sku Gustav,ikke at jeg tror vi kommer frem uden skræmmer- men smil på læberne vil der helt klart være. Og så ser jeg ikke rigtig reality tv, så jeg huske kun Amalie udover Gustav, og hende skal jeg godt nok ikke spilde min tid med, kan det undgåes - hun er jo værre end mig !
Hvad synes du om at formanden for dansk tattovør laug har en kæmpe tattovering på sin hals - når det ligesom er ulovligt ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 21:42
Heh, ja ville gerne se skjult kamara fra dig og Gustav i bil sammen xD - "Mille og Gustav - På vej til fyn" Skal programmet hedde xD
Jeg har intet mod tatoveringer på halsen. Det er folks egen sag efter min mening. Og bare fordi noget er ulovligt, er det ikke nødvendigvis forkert. Og jeg er stor tilhænger af at man ikke adlyder love man er uenig i. Men hvis man er formand for noget som for dansk tattovør laug, så skal man holde sig indenfor de danske love og rammer. Hvis man er uenig i loven, kan man gennem de rigtige kanaler, eller gennem protester, eller offentlige debatter, prøve at ændre loven, eller folks mening om loven Men sålænge loven er der, og man er officel formand i den slags foreninger, så syntes jeg man skal overholde dansk lovgivning. ikke fordi dansk lovgivning er den ultimative godheds standard, og hvis formanden var en privat person, og ikke så meget intrigeret i systemet, så ville jeg sige vedkommende må se ud som vedkommende vil, trods lovgivningen. Men når man er formand, og man ikke overholder lovgivningen indenfor det felt, så syntes jeg det dårligt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 21:42
Hvad syntes du om konflikten med Isis?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 21:49
vi ville ikke vær i denne konflikt, hvis vi bare lod Irak splitte i 3 efter at vi gik ind i Irak første gang
syndes du at vold er en løsning
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/11/2014, 22:04
Selvfølgelig er vold en løsning. Nogen gange dårligere, og nogen gange bedre end alternativerne. Og nogen gange skaber flere problemstillinger, og andre gange mindre problemstillinger. Men faktum er, at vold vil altid påvirke en konflikt, og det vil ikke altid være universelt negativt, og derfor kan det godt være en løsning. At de allieret dræbte nazisterne for at forhindre flere døde jøder, brugte de vold. Og det skabte unikke problemer til den løsning, men det var en løsning. Og hvis alternativet var at sidde ned på sine tommelfingre, og lade dem lave massemord, så var at bruge vold nok den rigtige løsning. Hvis en pige skal til at blive voldtaget, så håber jeg da at forbi passerende folk, kommer hen for at hjælpe hende mod forbryderen.
Hvad ville du stemme på, hvis du skulle vælge mellem dansk folkeparti, og konservative
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 13/11/2014, 06:40
Så bruger jeg min borgerlige rettighed til at stemme blankt eller udeblive XD nægter at stemme på nogen som helst af de høns, som kommer fra de to partier :P men hvis jeg blev tvunget, så nok de konservative, men der må jeg sku indrømme, at jeg faktisk ikke ved så meget om de konservative i sig selv, så sikkert rent og skær pga uvidenhed fortrækker jeg dem i stedet for DF. :P
hvornår står du op om morgen i en normal hverdag? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 13/11/2014, 07:47
Kan jeg faktisk svare præcist på :P fordi mit ur altid ringer på samme tidspunkt. 6.45. Så der er folk som står meget tidligere op, så jeg skal ikke brokke mig :)
Hvis i skulle vælge mellem at kæmpe mod Gandalf eller harrypotter, hvem skulle det så være? - du er selv bevæbnet med en skovl, i begge tilfælge
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 13/11/2014, 10:42
gandalf myrdede min bror Ballog, han skal hevnes (indgame svar)
hvilken tegneserie (på papir) er din ynglings
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/11/2014, 18:07
tegneserie? altså som i comics(f.eks om helte osv osv) eller mere de der fun(som Garfield, basserne osv) :) som rigtig tegneserie så: Valhalla og portræt af et opgør(gammel serie med småhistorier, sådan i den rigtige 60'er ånd :) meget sjove og nogle meget fucked op o.o ) Hvis det er fun så helt klart steen og stoffer :3
hvis du skulle give et råd, hvad som helst, hvad skulle det så være?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/11/2014, 18:59
Be kind ....and act clever.
Hvilke råd ville du selv give ?
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/11/2014, 19:19
Don't give up…
Hvad frygter du mest?
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14