Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Mama admins nyheder 47. 27/11/2014, 08:07
Oh ?! Nu det forvirrende xD
Min første karakter hed Camille og jeg betragter hende som min hoved karakter , selv om jeg må indrømme Millicent( erne) efterhånden fylder ligeså meget. Tror dit Cam forvirrede mig meget , da folk jeg kender ofte bruger det som kælenavn for Camille.
Men ja - Cam ( Camille/Camilla) har lidt tilfælles med Millicent , SÅ langt kan jeg følge dig xD
Men derfor kan vi stadig arbejde på din og andre fyres humor :P * driller*
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Emne: Sv: Mama admins nyheder 47. 27/11/2014, 21:18
Ohhh lol ja det vidste jeg så ikke. :)
Men så vil jeg da forsøge ikke at kalde dig for Cam, da vi jo nødigt skal forvirre dig mere end nødvendigt, lader til at teknik er hårdt nok mod dig. :P
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Mama admins nyheder 47. 27/11/2014, 21:54
XD ja det var da lidt af et tilfælde . Men du kan nu godt kalde mig det, jeg reagerer jo som du ser på det. Adlyder er en anden snak, men det kan man jo ikke forvente sker anyway XD