Frodo havde Sam, Darthvader havde en gammel mand i badekåbe, og vi har Mama admin
Pigen Kvinden som har fødselsdag i dag, er mere fundamel i sidens opbyggelse, end hvede er i dej.
Jeg kunne godt skrive en besked omkring din gode indsats for siden, som helhed. Men jeg vil hellere give dig et personligt, og KÆMPE - TILLYKKE! Fordi det er mere i din ånd, at lave en ikke overfladisk tillykke besked :)
Du er så god til at se igennem de lænker som andre folk har fået fra samfundets forventninger til dem, om det så er deres udsende, eller bare ikke helt ved hvordan man skal opføre sig i forskellig sociale kontekster.
Du er super god til at sige ting som "Du har ikke brug for at sige tak, for vi kan beholde vores bekendtskab" Og det giver en utrolig afslappede stemning, at man kan være som man er, og være tryg i dit nærværd.
Jeg hverken kan, eller vil, sige ting på andres vegne, men jeg kan tale på mine egne, og vil nu sige,at du fortjener, for hver eneste gang du har gjort noget sødt for mig (eller andre) som du ikke behøvede - STORT TILYKKE :D :D :D :D :D :D :D
Du god til at acceptere folk for de ting, som de selv ikke har nemt ved at acceptere omkring dem selv. Så thank you.
Så håber du får/har haft, en fantastisk fødseldag, fordi alle de andre dage du har fået andre til at føle sig værdsat, fortjener du en dag af samme art :D
Denne her hilsen er ikke så teknisk som Millecents, og det er ærligtalt fordi jeg har hat forstand på hvordan man gør - Men hvem har også brug for et fancy layout, når ordne på papiret kommer fra hjertet
Og efter alt du gør for andre, ville jeg være et skarn, hvis ordne på din fødselsdag, kommer et andet sted fra
TILLYKKE !!!!!!!!!!!!!!!