Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Hip hurra hilsen til Argentum 21/6/2016, 10:04
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: Hip hurra hilsen til Argentum 21/6/2016, 10:54
Tillykke til Argentum :)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Hip hurra hilsen til Argentum 21/6/2016, 12:57
Tillykke med den dimension, Millimus åbenbart siger du har :b jeg troede ellers det var en dimission men der tog jeg fejl XD
Og tillykke med fødselsdagen :b
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Hip hurra hilsen til Argentum 21/6/2016, 13:06
Er det overhovedet tilladt at rette på en admin? Eller kan man få meget lange fængselsstraffe for det ?
For selvom det ikke er admin Millicent der har lavet tråden, men mere bare bruger Millicent...sååååååå kunne man da godt lidt vifte lidt med "pige admin kortet" :P
...desuden tror INGEN på det er noget jeg selv har lavet, hvis der ikke er MINDST 1 fejl @dust XD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Hip hurra hilsen til Argentum 21/6/2016, 13:24
Jeg synes det er sejere at få en dimension, end det er at komme til dimission XD Så du har faktisk gjort ham sejere Millimus XD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Hip hurra hilsen til Argentum 24/6/2016, 08:12
Ja....øhm ...jeg er ret cool til det med gaver , så han fik sørme lige en ekstra dimension med oven i @.@
XD typisk mig at f**** up
Dust First Class.
Emne: Sv: Hip hurra hilsen til Argentum 24/6/2016, 10:31
Du fuckede da ikke op, du er perfekt XD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Hip hurra hilsen til Argentum 26/6/2016, 00:49
Du er meget sød - men ud af 100 ting , er det nok det jeg mindst er xD ... Men jeg prøvede da. Hvornår har du egenlig fødselsdag DUST ? :)