Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
jeg håber i har haft en godt jul med massere af hygge. jeg skriver her fordi jeg godt kunne tænke mig at høre om der er andre der har problemer når i gå på newworld med jeres tablet rundt omkring, jeg har nemlig fået en melding om at man nogle gange bliver redirected over til en anden side og evt til app store. jeg kunne ikke selv få den redirect hverken med min ios mobil eller min android tablet. men vil genere høre hvis der er andre som støder på sådan et problem så vi forhåbentlig kan finde en løsning!
Makuro And the rest of the loverly admin team.
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
På min tablet, (Windows), er der ingen problemer, (tror jeg). Eller rettere sagt, har ikke stødt på nogen pt :3
På min iPad har jwg dog problemer når jeger i chatten :3
Sidst rettet af Phoenix 29/12/2014, 13:45, rettet 1 gang
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Problemer på Android med chat logoet fylder alt når man man vil skrive
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Det samme på iPhone. Det er nærmest ganske umuligt at bruge. Tror jeg for en måneds tid siden postede nogle billeder af hvordan den blå boks der stod CHAT i , fyldte skærmen godt ud. O.o
iPad synes jeg vist det virker ok ( ellers vender jeg tilbage ) xD
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14