Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Indkaldelse til årets første konkurrence :)(admin nyhed) 16/1/2015, 08:36
jeg er villig til at give billede
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Indkaldelse til årets første konkurrence :)(admin nyhed) 16/1/2015, 08:38
Det lyder godt Lazumba :3
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Indkaldelse til årets første konkurrence :)(admin nyhed) 16/1/2015, 08:39
skal jeg sende det i pm
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Indkaldelse til årets første konkurrence :)(admin nyhed) 16/1/2015, 10:38
selvfølgelig skal du det :)
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Indkaldelse til årets første konkurrence :)(admin nyhed) 16/1/2015, 10:40
hvornår er afleverings fristen
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Indkaldelse til årets første konkurrence :)(admin nyhed) 19/2/2015, 12:04
jeg har sendt et billede som du kan bruge
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Indkaldelse til årets første konkurrence :)(admin nyhed)
Indkaldelse til årets første konkurrence :)(admin nyhed)