Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Kommentarer: 12

Game of thrones snak(May contain spoliers)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Game of thrones snak(May contain spoliers) Empty
IndlægEmne: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime10/2/2015, 23:59

denne tråd er til snak om min yndlings serie :D håber i vil byde ind! det er en spændende serie, og der er meget at snakke om :D
Først og fremmet, vil jeg gerne lige sige hvem jeg holder med i game of thrones

Citat fra traileren til Game of thrones season 5

- “The Seven Kingdoms needs a ruler loved by millions with a powerful army and the right family name,” Varys observes knowingly.

“Good luck finding him,” Tyrion responds.

“Who said anything about him?” Varys smirks. -

Citat slut

Holy shit! Må hellere finde mit Daenerys Targaryen banner, så jeg kan heppe på hende!

Fordi helt ærligt. Hvem vil ikke gerne se en droning på tronen? bestemt når hun befrier slaver, og bliver støttet af Tyrion Lannister.

Hun brænder så også folk levende, og man kan stille spørgsmålstegn til hendes motiver angående slavebefrielsen, hvorvidt om det et magt redskab, eller oprigtig modstand til slaveri.
Også syntes jeg lidt hendes straffe metoder er lidt unødigt ondskabsfulde, som da hun lukker Xaro Xhoan Daxos, og hans elsker, inde i stort tomt pengeskab, og lader dem tørste ihjel.
eller da hun henretter folk efter at have indtaget den ene by, hvor det så viser sig at ikke alle som bliv henrettet overhoved var for slaveri, men faktisk at nogen var mod det.
Også syntes jeg hun er lidt overdramatisk, da hun foreksempel gik ind i et bål, fordi hendes mand var død, og hun ville brænde sig selv levende (men heldigvis var immun mod ild. Fordi det virkede slet ikke til at være noget hun vidste på forhånd. Men måske overser jeg noget)

Men! The Starks er døde.
Stannis ... Lag os slet ikke snakke om Stannis.
Og vil SLET ikke støtte the Lannisters, nu hvor Tyrion Lannister. hopper fra det hold, og hopper over til Daenerys Targaryen.

Så! Daenerys Targaryen! For the Queen!

Hold da op XDDDD Game of thrones har fået mig til at holde med en, som brænder mennesker levende XD Danm you game of thrones!

Hvad er jeres mening om game of thrones?  hvem holder i med. hvilke karaktere syntes i er seje. osv osv

Sidst rettet af Isabella 11/2/2015, 02:27, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro

Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime11/2/2015, 01:59

jeg har lige smidt en spoiler alert på xD

hold nu kæft jeg glæder mig til den nye season! kan slet ikke vente længere! xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime11/2/2015, 02:01

Tak xD sorry, var enlig ikke meningen at spoile noget :P mine fingre skrev bare XD men tak for at smidt advarslen på tråden xD
Millicent
Event Admin
Millicent

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime11/2/2015, 08:25

Tyrion er klart den med den skarpeste hjerne og bedste rygsæk foret med empati.
Hans handlinger behøver ikke være for egen vindings skyld, han hjælper andre fordi han....kan...og synes de fortjener en anden skæbne.
Jeg syntes det var rigtig synd at hans forhold til luderen gik i stykker, at hun vendte sig mod ham.
Jeg kunne virkelig unde ham et solidt stabilt forhold, loyalt og spækket med kærlighed.

Daenerys er seriens lille sexede sild, og hun har stor appelerende kræft.
Jeg synes hendes udvikling i serien er en anelse bekymrende. Hendes kræfter udvikles hurtigt og som du siger, isabelle- kan man godt fristes til at tvivle på hendes motiver.
Magten synes at være steget hende en lille smule til hovedet, men lad os håbe hun besinder sig og finder et godt sympatisk lege- så hun ikke ender som sin bror.

Arya er min favorit chick- hun er så hårdfør og modog, trods et blødt og sympatisk hjerte og sind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime11/2/2015, 15:14

Helt enig i at Tyrion er nummer et! Men hvis man tænker over det, så gik hans forhold til sexarbjederen ikke en vasken - de havde aldrig noget mellem sig - Jeg er overbevidst om at Tyrion elskede hende! Men elskede hun ham tilbage? Hun virkede sådan, men hvordan fandt de hende enlig? Hun var i Tyrion´s fars lejre, dengang i season 2. Hvor hun ´tilfældigvis´ ender op i Tyrions telt, og udviser interesse for Tyrion

Og da sexarbjederen forråder ham i season 4, til fordel for Tyrion´s far, kan man spørge sig selv om hun ikke fra starten af, har været i lommen på Tyrion´s far. At hun har spillet skuespil overfor Tyrion

Der er nogen få beviser for den teori, udover at de finder hende i soldater lejren, som er styret af Tyrion´s far.
Et bevis kunne være at da Tyrion bliver bedt om at tage til kingslanding, og fungere som hånd for kongen
Der siger Tyrion´s far til Tyrion, at han ikke skal tage luderen med. - Men ingen har nævnt i samtalen, at luderen eksistere. Og luderen selv, har ikke forladt Tyrion´s telt, så ingen burde vide hun var derinde

Jeg TROR at Tyrion´s far, som ved at Tyrion engang forelskede sig i en luder, vil teste sin søn, for at se om han er istand til at adlyde, når han siger "du må ikke tage hende med til Kings landing" tror at siden starten, har Tyrion´s far prøvede at se om Tyrion har udviklede sig
så kan man spørge sig selv - hvorfor skulle Tyrion´s far, have lyst til at teste Tyrion, når han langt bedre kan lide jamie som søn, end Tyrion

Tror grunden er, at fordi Tyrion´s far, som KUN bekymre sig om familie navnets viderbyggelse (det behøver jeg ikke understøtte, da han siger det direkte,mange gange)
Tyrion´s far står i en kattepine, fordi han har kun to sønner, hvor den ene er en Kings gaurd, og kan derfor ikke få børn, eller eje titler, eller land (jamie)
Så der er kun en søn tilbage at give det til - Tyrion

Da det så står klart i season fire, at Tyrion er dybt forelskede i luderen, og ikke er ´god nok´ til at eje titlen som lannister familiens overhoved, vælger Tyrion´s far at slå Joffory ihjel (det er en helt anden snak, med helt andre grunde, at jeg tror han er den hovedskyldige i det, men det er relevant iforhold til det med Tyrion)
Da der skal vælges en syndebuk for mordet, bliver der valgt Tyrion. Hvilket er en nød manøvre for at presse jamie til at stoppe med at være Kings gaurd, og derfor kan eje land, og titler igen. Fordi jamie ofre sin plads i Kings gaurd for at Tyrion ikke få en henrettelse.

en anden ting som undstøtter at Tyrion´s far har ansat luderen fra starten af, er at jo mere intim, og forelskede, at Tyrion bliver, jo mere vred bliver hans far i scenerne efter - som om at luderen fortæller Tyrion´s far, alle de ting som sker mellem hende og Tyrion
Millicent
Event Admin
Millicent

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime11/2/2015, 16:26

Well....jeg så blot to 'udsatte' fandt et fælles grundlag.
De er begge sociale outcasts, hende grundet hun er luder og ham simpelt fordi han er dværg.

Jeg tror de delte en kærlighed, men hun kunne ikke klare at han skulle gifte sig med en anden ( sjovt nok kunne jeg egenlig udmærket sætte mig ind i det) og at han enda tilbragte tid med hende, imens hun selv som tjenerinde så til.

Hvilken kvinde ville helt ærligt kunne det ? Not me , thats for sure.
At hun så vælger at ramme ham , så det næsten er med døden til følge er bare tegn på hun ikke er en så barmhjertig kvinde, ikke en der kan tilgive og ønske ham alt godt på sin færd, tords han har bedraget hende.

Jeg så en kærligheds historie gone bad XD
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime15/2/2015, 12:38

Hvem har tagged mig i dette emne O.o?
Især da jeg slet ikke vil høre om nogen spoilers XD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime15/2/2015, 14:14

Det var mig. Sorry :P Det var ved en fejl. I promis
Du kunne jo også se serien med mig på et tidspunkt? xD så behøver intet blive spoilet ;)
Auriel
Bruger Admin
Auriel

Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime15/2/2015, 19:20

Daenerys Targaryen all the way baby!
Når hun bliver sat ind I spillet, så kommer hun til at wrecke shit ! (pardon my french). Hun er godt nok lidt korrupt og kan ikke 100 % styre de drager der, men alligevel, hun har ret gode chancer, specielt hvis hun laver lidt alliancer på den anden side af havet.
Millicent skrev: ” Daenerys er seriens lille sexede sild, og hun har stor appelerende kræft.
Jeg synes hendes udvikling i serien er en anelse bekymrende. Hendes kræfter udvikles hurtigt og som du siger, isabelle- kan man godt fristes til at tvivle på hendes motiver.”
Jeg vil gerne tilføje: Og sæt tryk på sexet, for det er næsten hendes bedste våben!

Jeg tror helt sikkert at Isa har fat i den lange ende, med at luderen hele tiden havde været i lommen på Tyrions far. Det synes jeg de hintede ret meget, men egentlig burde det ikke overraske os, for på trods af Tyrions åbenlyse følelser, så har hun jo aldrig rigtig påstået at være andet. Millicent, du er bare en håbløs romantiker! Jeg er helt sikkert med på Isas vogn med at hun har været købt hele tiden!

Jeg tror grunden til at faderen vælge at teste Tyrion en del, er for at veje af hvor meget ansvar han kan lægge på ham. For det er heller ikke nogen hemmelighed (Ja ikke en ret god en) at Jamie ikke udvikler sig til at blive drømmesønnen heller, og vi skal da slet ikke snakke om deres møgirriterende søster xD

At det skulle være Jofforys bedstefar der var en af gerningsmændene bag hans død, er jeg dog lidt skeptisk overfor. Han var en rædselsfuld konge, ja, men han sikrede i det mindste at Lannisters havde kronen, og han var en ’løve’, så tror ikke at bedstefar ville ofre ham. Selv er jeg mere på Littlefinger som culprit. Jeg synes han er ret udspekuleret og god til at spille ’spillet’, selvom han er en ret syg stodder når det kommer til Stark tøser xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime15/2/2015, 23:40

Jeg er så glad for du er på min vogn! high five :D
Millicent
Event Admin
Millicent

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime16/2/2015, 02:39

Ja - det forklare de manglende børn ;)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime16/2/2015, 03:31

Vil for resten gerne forsvare, hvorfor jeg tror Tywin Lannister, slog sit barnebarn ihjel. - tildels!
Jeg tror at Tywin, i sammenarbjede med Olenna Tyrell (hende den seje gamle kvinde, som er bedstemor til Joffrey´s kone.
Også tror jeg, at det er Tywin, som får lillefinger til at arrangere det.

Det bliver tit hintet til i serien at Tywin elsker sin legacy, mere end sine børn (og inforstået børnebørn) det bliver direkte sagt af Cersi i en samtale med Tywin "Did it ever occur to you that your daughter might be the only one listening to them, living by them, that she might have the most to contribute to your legacy that you love so much more than your actual children?"

Og det passer overens med en mand, som vi gentagende gange gennem serien, prædiker overfor jamie omkring at det kun er familie navnet som lever videre, ikke ens ære, ikke ens børn, ikke deres børn, kun familie navnet, lever videre

Okay - hvorfor går han op i den så meget? det nok fordi at Tywin i sine unge dage, så at hans egen far, var en godhjertet, men svag mand. ("He was a good man, but a weak man. He nearly destroyed our House and Name.") Og den der sang rains of castamere, som lannisterne soldaterne tit synger, er faktisk omkring hvordan Tywin i sine unge dage overvandt og dræbte en anden ædelfamilie (som også havde en løve som symbol, bare en rød løve) Og siden da har Tywin været besat af at sørger for at familie navnet lever videre, fordi han på førstehånd så, hvordan en svag mand (Tywins far) ikke kunne tage sig af et svagt lille oprør (det som Tywin vandt, i sangen rains of castamere. Fordi hans far var for ududelig til selv at gøre det)

Det er ligesom noget baggrund på, hvorfor Tywin tænker i familie hæder.

Nu hvor man holder det i baghoved, burde vi stille os selv nogen spørgsmål!

Hvorfor skulle Tywin i offentlighed sige " Any man who must say, ´I am the king´ is no true king" til Joffery? når joffery er konge, og derved måden at familie arven skal forsætte.

Ville en smart mand som Tywin ikke lade vær med at sige den slags - medmindre selvfølgelig Tywin havde forudbestemt sig for, at Joffery ikke skulle være konge, fordi han ikke var en god nok lannister.. eller mere præcist - ikke er en lannister (offcielt set)

hvilket bringer mig til min anden pointe! Joffeory er en baratheon, og ikke en lannister, fordi at hans far officelt set var Robert baratheon. - så kongedømmet ville gå i arv til en baratheon, og ikke en lannister.
Men fordi Joffeory belejligt døde mens stannis baratheon var i oprør mod tronen. Kunne tronen ikke gå til en baratheon, fordi det er loven. Så da Joffeory døde, overgik tronen til Joffeorys lille bror, - men så kan spørge sig selv? er lille broren ikke også baratheon? Svaret er jo, men det var slet ikke meningen tronen skulle gå til ham, den skulle være gået til Jamie Lannister, fordi på den måde ville det være en lannister som sad på tronen, og derved ville den gå i arv til Lannister familien.

Men der er et problem - Jamie, kan ikke få tronen. Fordi han er i the Kings gaurd - så han må ikke eje land, titler, eller have en kone.

Hvad gør Tywin ved det problem? Han sætter jamie i en position, hvor jamie vil afsige sin plads i the Kings gaurd, for at redde sin lille bror tyrion, som jo bliv framet for at dræbe Joffeory - hvilket er grunden til han var den som bliv framet. - Tywin havde brug for at tronen gik til en lannister, så han dræbte joffeory baratheon, som sad på den, og som at slå to fluer med et smæk, ville han have sin søn i retsag for det, så jamie kunne blive presset til at afsige sin Kings gaurd rolle, og derfor eje titler, og land igen - og belejligvis få tronen, som nu havde en tom plads
Og hvis i tvivler, så se scenen mellem Tywin og jamie igen, hvor jamie tryler for sin brors liv - Se hvor hurtigt at Tywin kommer med en måde at det kan gøres på. og se Tywin ansigtudtryk, som om han vidste jamie ville komme.

En anden grund til det nok var Tywin, er fordi at Olenna Tyrell, ville aldrig lade sit elskede barnebarn blive gift med en psykopat som Joffeory. - men hun ville da heller ikke risikere the Tyrell´s, og the lannisters alliance. - så jeg tror hun gik til Tywin, for at spørge om tilladelse til at dræbe joffeory, så en mindre voldelig person, kunne blive gift med hendes barnebarn - grunden til hun spurgte om tilladelse er åbenlys - fordi Tywin flere gange bliver beskrevet af andre karaktere som en, der har en masse informationer, og som stortset ejer Kings landing. - så at risikere at lave et move mod joffeory, uden at have accepten af en af de mest magtfulde mænd i Kings landing, ville være dumt. - bestemt når man ikke vil miste sin alliance med the lannisters.

Også tror jeg de fik lillefinger til at gøre det, af nogen grunde, som er endnu mere indvinklet xD

kan i følge mig, eller snakker jeg i tåger? xD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime

Game of thrones snak(May contain spoliers)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d
» Jeres gode emner :) (fri snak)
» Hvem er du? (in-game)
» Wanna play a game? - Medusa
» The monopoly game between creatures and leaders. (General Zolner)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet :: Alt andet kreativt-
Gå til: