Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 10/3/2013, 20:20
HVAD? NEJ! i er da dumme!!
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 10/3/2013, 20:25
Næ XD
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 10/3/2013, 22:34
Det kun mænd der er dumme, kvinder er altid kloge XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 10/3/2013, 22:44
Ja ja tro du bare det XD
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 10/3/2013, 22:50
Det er ikke noget jeg tror, det er noget jeg ved din dumme ged XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 10/3/2013, 23:16
Du kan selv være en dum ged XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 19/3/2013, 20:01
*slår haku med avis i hovedet* GUD siger, at man ikke må kalde hinanden for dårlige ting, så fy ha skamme :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 21/3/2013, 09:27
Er du gud?? O.o Well jeg vil gerne udfordre gud så! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 21/3/2013, 10:40
Her er en udfordring , og en hyldest...alt efter hvordan man lige føler...
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 21/3/2013, 10:59
de er så fede xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 21/3/2013, 11:12
Hahaha goats are more awesome than justin bieber :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 21/3/2013, 11:17
Når Vanillia, hvordan vil du så udfordre gud?? O.o
Jamen dog, det er da mange fornuftige ting i laver, mens i er i skole :D Ser på funky videoer og taler dårlig om Justen Bieber tsk tsk tsk
Gæst Gæst
Emne: Sv: Don't forget the live chat!! :D 11/4/2013, 20:37
Det er måske lidt mere fornuftigere end at gud RPG'er. Måske skulle du smutte og lave noget mere vigtigt, måske det job, som gud nu har?