Race : kamæleon Navn. : Veronika Corona Alder : 18 Evner/Classes. : Beskytter Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende Partner. : Maybe Slaver. : N/A Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD Antal indlæg : 604 Reputation : 1 Join date : 03/11/14
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 4/4/2015, 14:44
Nu ser det bare underligt ud med den baggrund og sort farve. Havde lige vendet mig til det andet xD
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 4/4/2015, 14:49
Påsken vare få dage , det kunne de øjne altså godt have klaret - jeg er på team Makuro XD
Men ja- jeg nød det sålænge det varede ;)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 4/4/2015, 14:55
En hare ! Nu er der en påske hare når man skifter billed ! Ej DEN ER SØD !
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 4/4/2015, 14:59
Hvilken hare o.o hvor o.o ?! *kigger forvirret rundt* o.o''
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 4/4/2015, 15:24
Jeg klikkede rundt på de forskellige ikoner, og pludselig var der en stor hvid hare....foroven !
Og nej - jeg er ikke SÅ stresset XD den var der altså XD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 4/4/2015, 18:04
Det har der altså altid været :) altså den hare der. :)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 4/4/2015, 19:57
Hvad for en hare o.o jamen *kigger forvirret rundt* kan ikke se den D:
Erica Nybegynder.
Race : Varulv Navn. : Erica Black Alder : 23 år. Evner/Classes. : Ikk opdaget endnu Bosted : Over alt dog mest i Las Vegas da hun har et job der Partner. : N/A Slaver. : N/A Antal indlæg : 69 Reputation : 0 Join date : 30/09/14
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 4/4/2015, 20:00
#phoenix hvis du ruller helt op på siden kan du se den bag ved, altså baggrunden bag det sorte hvis det giver mening? xD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 4/4/2015, 20:01
Det kan være, at mobilfolkene ikke kan se det. :)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 4/4/2015, 20:38
Sshyyssss Phoenix , os mobil folk vi afsløre INTET !
* at være i en hemmelig loge KUN for mobil folk * XD
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 4/4/2015, 20:52
*Holder loge sammen med Millicent* O_O SHH hemmeligt xD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 00:10
*øddelægger den hemmelige loge* her er det fulde billede fra baggrunden :P
og når folk er på mobilen kan de måske til tider kun se dele af billedet så som kun de glade blomster i et af hjørnerne ^^
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 08:03
OMG DEN ER JO META NUTTET!!!!!! :D
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 11:17
Vent... hvis man har en mobil kan man være med i en loge?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 13:13
SHH!! Den er hemmelig!! O_O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 13:15
Glædelig påske! *Smider konfetti på jer og forsvinder så tilbage i min hule!*
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 20:21
I lige måde jayden ! @jayden godt du kom forbi !! XD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 22:20
*Taler Flamsk* Hvad så med nu Phoe? Hvad med den loge?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 22:27
Man skal have en gucci taske for at blive indviget, Evan ! You have one ? * driller* XD
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 22:57
Ser først forvirret ud* Undskyld hvad o.o
*ser på millicent* i dont Hope so D:
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 23:09
Det var en joke Phoenix, der hang sammen med Evans spørgsmål i tråden, om hvilke takser der gik med en hvid Mads Nørregaard nederdel.
Faktisk blev jeg så vild med det spørgsmål, at jeg synes det er det bedste der er stillet i den leg XD
Og jeg er forundret over Evan kender til Mads Nørregaard XD ;)
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 23:22
Bare lige for at Blæger mig lidt! JEG FIK VERDEN BEDSTE PÅSKE ÆG! :P Jeg skal være onkel!!! :P Min storesøster er Gravid! :P Hun fandt ud af det her til morges! :P Noget af en nyhed at smide på påskebordet! :D
Augustus Nybegynder.
Race : Overvejer at blive klokkeblomst ? Navn. : Augustus Kennedy Alder : 21 Evner/Classes. : - Bosted : Las Vegas , Baby. Tilhørende klan. : Mr. Thomas og Las Vegas klubben ,Dreams on Demand . Partner. : Boom there he went. Evt. bemærkninger. : Trouble .....sticky little things Antal indlæg : 84 Reputation : 2 Join date : 18/03/15
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 23:32
ONKEL NOCHI
TILLYKKE
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Påske??[Admin nyhed] 5/4/2015, 23:34
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK er også fucking glad! Det er fandme noget af en nyhed at få!! :D